W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
odp
Dzięki bardzo za fachową odpowiedz.Poz
CZy to taki klekot? przy 6 cylindrze slychac bardziej od 1:04 ale na glosnikach od lapka mozecie nie wychwycic..
http://www.youtube.com/watch?v=IGUlsx9XjDI
http://www.youtube.com/watch?v=IGUlsx9XjDI
Oo\=*=/oO
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
na filmie wyszlo o wiele lepiej niz w realu - slabo slychac ten klekot. na zywo klepie dosc wyraznie raz po raz... i to chyba tak jak Bacy - przy 6 garzeKARPIU pisze:JAK NÓWKA
ogolnie to taki twardy dzwiek tyle ze nie tak intensywnie:
http://www.youtube.com/watch?v=JXmz4qfA ... re=related
Przeszperałem troche forum i wniosek jest taki, że przyczyn może być kilka: od gaszaka przez wtryski po pompe wtryskowa, lub nawet szklanki albo lancuch jak niektórzy twierdza... ale to tylko moje wnioski
Bede wdzieczny z fachowa porade jesli ktos zechce sie podzielic wiedza
Oo\=*=/oO
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
Te klepanie wyglada na zuzycie kompensatorow popychaczy kydraulicznych?
Jak to wyglada na;
- silniku zimnym po porannym odpaleniu?
- praca w temp. powyzej 90 st,?
Sprawdzilbym rowniez wtryski? Stan lancucha?
Jak to wyglada na;
- silniku zimnym po porannym odpaleniu?
- praca w temp. powyzej 90 st,?
Sprawdzilbym rowniez wtryski? Stan lancucha?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Ten filmik powyżej to mój. Obecnie auto chodzi ładniej, bardziej miekko. Wymieniłem oringi i podkładki miedziane na pompie (ciekło paliwo), oraz przyśpieszyłem kąt wtrysku przestawiając pompe w stronę silnika. Wymieniłem też olej (MOTUL 10w40 6001+)
Nagram filmik i wstawie.
I od kiedy te silnik łapie temp powyżej 90st? Bo mi się jeszcze to nigdy nie zdarzyło, termostat nowy.
Nagram filmik i wstawie.
I od kiedy te silnik łapie temp powyżej 90st? Bo mi się jeszcze to nigdy nie zdarzyło, termostat nowy.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Moj engine jest bez Visco i jego praca jest najbardziej optymalna w w granicach 90stJohnyPixel pisze:
I od kiedy te silnik łapie temp powyżej 90st? Bo mi się jeszcze to nigdy nie zdarzyło, termostat nowy.
(mowiac obrazowo; wskaznik na gornym brzuszku osemki to jest to - potwierdzome na odczycie klimy)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
A jak to wpływa na prace silnika? Bo seryjnie ma trochę niższą temp.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Po odpaleniu cisza, po 2-3 min wlacza sie minimalne cykanie(klepanie), a w90 zanika i slychac tylko charakterystyczny "klang"
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
a praca w temp. ok. 90stC nie będzie na dłuższą metę niekorzystna dla silnika (zwłaszcza głowicy)? Na tabliczce znamionowej jest info, że ten silnik ma pracować przy 60-80stC
S210 E300TD, El Classico, ASB, 360.000, z Konfederacji Helveckiej (WDB2102251A724543) 8,9 L
EX focus 1.6 PB (2002)
EX mondeo kombi 1.8 PB+LPG (1999) gaz go wykończył...
EX chevrolet celebrity wagon 2.8 PB, ASB (1989)
EX focus 1.6 PB (2002)
EX mondeo kombi 1.8 PB+LPG (1999) gaz go wykończył...
EX chevrolet celebrity wagon 2.8 PB, ASB (1989)
Przecież chyba każdy 606.962 ma termostat na 80*C?Gawra pisze:Moj engine jest bez Visco i jego praca jest najbardziej optymalna w w granicach 90st
Jak ja swojego mocniej rozgrzeję, np. przy ślizganiu się po śniegu, to też silnik pracuje ciszej i bardziej miękko.Gawra pisze:Po odpaleniu cisza, po 2-3 min wlacza sie minimalne cykanie(klepanie), a w90 zanika i slychac tylko charakterystyczny "klang"
Ma i niby co - bo nie bardzo rozumiem owa konstatacje?qoompel pisze:Przecież chyba każdy 606.962 ma termostat na 80*C?Gawra pisze:Moj engine jest bez Visco i jego praca jest najbardziej optymalna w w granicach 90st
.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
PAnowie zapytam inaczej ( i w temacie;) ) czy z waszych doświadczeń można jeździć z tym klekotem? czy on sie z czasem nasila? czy zmniejsza się po wymianie oleju? i czy ktoś miał z tego powodu jakieś większe szkody/koszy łącznie z unieruchomieniem auta?
Oo\=*=/oO
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
S210 E300TD '98 Avantgarde
WDB2102251A625415
BMW E39 523i '98 (EX)
Honda Accord 1.8i CG8 '00 (EX)
BMW E36 318iS '92 (EX)
Opel Astra I 2.0i '93 (EX)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości