Problem z odpaleniem 2.9td

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

micboc6
Posty: 97
Rejestracja: 18 gru 2008, o 10:22
Lokalizacja: pomorskie

Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: micboc6 »

Witam,jest taki problem dzisiaj rano auto odpaliło normalnie i przejechałem ok 2km.Po powrocie do auta po ok.30 min ,ciężko chehłał ale jakoś zapalił, w czasie drogi powrotnej auto traciło moc ,wciskałem pedał po czasie reagował.Ale jakoś udało się podjechać pod dom.Po wyłączeniu auta postanowiłem go ponownie odpalić ale bardzo długo trzeba było chehłać raz zapalał a raz nie,wymieniłam filtr paliwa.Gdy udało mi sie odpalić zrobiłem rundę ale auto traciło moc pozno reagowało na pedał gazu aż w końcu padł i w żaden sposób nie udało mi się go uruchomić nie odbyło się bez holowania.Także odczuwałem szarpnięcia w skrzyni automatycznej ,bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam
W210,98r,2.9td
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: kmtaxi »

Sprawdzić wtrysk sterujący i elektrozawór na pompie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
micboc6
Posty: 97
Rejestracja: 18 gru 2008, o 10:22
Lokalizacja: pomorskie

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: micboc6 »

kmtaxi pisze:Sprawdzić wtrysk sterujący i elektrozawór na pompie.
czyli nie będzie pompa wtryskowa?
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: kmtaxi »

Pompa raczej nie, a ten zawór na pompie to około 20 zł.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: baca »

Elektrozawór pompy za 20 zl ??
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
gufner
Posty: 320
Rejestracja: 21 sie 2011, o 18:49
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: gufner »

No ... nie chcę przewidywać najgorszego, ale takie objawy powstają w momencie kiedy pompa wtryskowa jest nieszczelna i wymaga regeneracji. Koszta ponad 1tyś. Zobacz czy po zgaszeniu silnika paliwo w przewodach cofa się w kierunku baku paliwa. Jak cofa to pompa do regeneracji. Spróbuj odpalić z Plaka, to jest może nie najlepszy, ale jednak wymierny sposób na sprawdzenie, czy pompa działa. Jak na Plaku odpali, a jak przestajesz pryskać to gaśnie, to masz problem z pompą. U mnie tak było i niestety się potwierdziło.
VIN: WDB2100171A489931
Mercedes-Benz E290TD 1997r.
Łódź - Bałuty
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: fabek »

Nie ma co złowróżyć, może się okazać jedynie czujnik wału lub wtrysk sterujący skoro to 2.9TD. Na SD z nim!
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
SELBYpl
Posty: 39
Rejestracja: 9 paź 2015, o 10:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z odpaleniem 2.9td

Post autor: SELBYpl »

Jak byś chciał to mam wtrysk sterujący i pompę na sprzedaż.
Srebrny S210 E290td Elegance - Poszedł na konserwy
Złoty S210 E290td Classic - Wymieniony na W140
Złoty W140 S280 Anglik - Wymieniony na S210
Czarna S210 E300td Avangarda - Ma u mnie dożywotke
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości