potrzebuje schemat podcisnienia w e250 model w210!!! 97r

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Bandit120080
Posty: 1160
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Bandit120080 »

noc, Gerri, Bardzo dziękuję za ekspresową pomoc! Oczywiście daję "gwiazdkę". Schemat był mi pilnie potrzebny bo samochód stał na warsztacie i utknęliśmy w martwym punkcie z plątaniną przewodów.
Jeżeli chodzi o szukanie to oczywiście przeszukałem forum i internet i nie znalazłem (jak widać nieskutecznie), ta rosyjska strona nie działa u mnie; po wbiciu VIN'u po prostu zawiesza się. Jeszcze raz wielkie dzięki! :-D
W210 E220 Sedan
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
mysza
Posty: 21
Rejestracja: 5 maja 2010, o 17:56
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Post autor: mysza »

Wysłany: 2010-09-08, 16:00
WDB2102101A393484 i mam jeszcze jedno pytanie kiedy sie gdzies spiesze po miescie i przekraczam obroty tzn. 3-4 tys. i zmieniam bieg... to po chwili zapala mi sie kontrolka oleju i nie wiem co jest tego powodem bo jak na zimnym silniku sprawdzalem stan oleju to bylo do polowy i jak dolałem do max-a dalej sie mi zapala....

[ Dodano: 2010-11-03, 12:47 ]
wyieniłem czujnik na nowy zmieniłem wtyczke zeby nie było watpliwosci i po odpaleniu zaswieca sie kontrolka po ok 1,5 min i nie gasnie mechanik wpadł na pomysł czy nie pasował by czujnik ze 190 która miał na czesci na posesji ... zmienił i sie nie swieci po odpaleniu ale tak samo sie zapala jak przy pierwszym czujniku tylko z taka różnica ze mysze dłużej jeżdzic zeby na wysokich obrotach

[ Dodano: 2010-11-03, 12:51 ]
jak sie zapali to tez juz nie gacnie jak wrzuce na luz tylko musze zgasic silnik na ok 10 min.

[ Dodano: 2010-11-03, 12:52 ]
chyba charakteru mietka nie mozna naprawic :-P
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Trzeba wejść na SD i sprawdzić parametry silnika i kontroli oleju nastawione w liczniku.
Często "wyparowują".
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

noc pisze:parametry silnika i kontroli oleju nastawione w liczniku.
Często "wyparowują".
Nic dziwnego, skoro pamięć przebiegów przy 5 ostatnich wymianach oliwy też bywa "ulotna" :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
bizarr1
VIP
Posty: 101
Rejestracja: 8 lip 2008, o 21:14
Lokalizacja: nysa

Re: potrzebuje schemat podcisnienia w e250 model w210!!! 97r

Post autor: bizarr1 »

Witam, panowie u mnie taka sytuacja, po podłączeniu carsofta 7.4 Actual Errors P 1470 (na zielono), przeczytałem, że to coś z podciśnieniem, lecz powoli dodając gazu klapka przepustnicy działała czyli podciśnienie było. Poczytałem, że może warto sprawdzić szczelność przewodów i brak ewentualnego styku. Odpiąłem zatem wtyczki popsikałem kontaktolem, ale aby mieć lepsze dojście wypiąłem rurkę, która szła właśnie do sterowania przepustnicą powietrza, przez chwilę zasyczało, ale uznałem to za normalne, że podciśnienie zeszło. Po podłączeniu ponownym i włączeniu silnika okazało się, że już nie steruje przepustnicą. Co mogło się stać, na pewno nie zamieniłem rurek, bo wypiąłem tylko 1. Może ktoś coś podpowie, Fabek kojarzysz co mogło się stać?
MB E-250 rok 1996 ELEGANCE VIN WDB2100101A236232
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości