pomocy :)) help... nie odpala
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
pomocy :)) help... nie odpala
witam ponownie pytam nawet najbardziej durne pomysły mile widziane:))
auto rano nie odpala , odpala dopiero za 3 cim razem na gazie odpali za pierwszym i wszystko jest ok , na benzynie wejdzie na obroty 1200 i zaraz gasnie do tej pory zrobiłem :
- podłaczenie pod kompa w mercedesie brak błedów (serwis)
-wstawiłem zaworek zwrotny myslałem ze cofa sie paliwo
-sprawdziłem wydajnosc pompy i układu paliwowego cisnienie 3,5 bara ok
-kupiłem nowy boscha regulator cisnienia 230 zł stary moge oddac jest sprawny:)) chce 100 zł
-sprawdziłem sonde na ciepłym silniku pracuje slicznie, tu nurtuje mnie pytanie moze sonda nie ma podgrzewania rano i dlatego tak sie dzieje ..jak sprawdzic podgrzewanie sondy napiecie oczywiscie jest w kostce
-wsadziłem nowy przepływomierz ze sklepu ale nie oryginał
- czujniki temperatury maja dobra opornosci i pokazuja dobra temperature pomierzyłem sam
-odłaczyłem cała inst gazowa zresetowałem kompa , właczyłem oryginalne wtyczki do wtrysków smigałem cały dzien na pb bez zmian
-wlałem do baku cudowneo oczyszczacza wtrysków
-zmieniony filtr paliwa i powietrza
-przepustnica czyszczona
-przekaznik pompy ok
aa po odłaczeniu przepływomierza wartosci na sondzie ida do 0 a nawet lekko w minus czyli mieszanka robi sie bardzo biedna wiec to chyba jest ok czyli po odłaczeniu przpeływomierza to napewno nie odpali bo ma zamała dawke paliwa , i nie ma danych o temperaturze powietrza zasysanego bo w przepływce jest termistor
auto rano nie odpala , odpala dopiero za 3 cim razem na gazie odpali za pierwszym i wszystko jest ok , na benzynie wejdzie na obroty 1200 i zaraz gasnie do tej pory zrobiłem :
- podłaczenie pod kompa w mercedesie brak błedów (serwis)
-wstawiłem zaworek zwrotny myslałem ze cofa sie paliwo
-sprawdziłem wydajnosc pompy i układu paliwowego cisnienie 3,5 bara ok
-kupiłem nowy boscha regulator cisnienia 230 zł stary moge oddac jest sprawny:)) chce 100 zł
-sprawdziłem sonde na ciepłym silniku pracuje slicznie, tu nurtuje mnie pytanie moze sonda nie ma podgrzewania rano i dlatego tak sie dzieje ..jak sprawdzic podgrzewanie sondy napiecie oczywiscie jest w kostce
-wsadziłem nowy przepływomierz ze sklepu ale nie oryginał
- czujniki temperatury maja dobra opornosci i pokazuja dobra temperature pomierzyłem sam
-odłaczyłem cała inst gazowa zresetowałem kompa , właczyłem oryginalne wtyczki do wtrysków smigałem cały dzien na pb bez zmian
-wlałem do baku cudowneo oczyszczacza wtrysków
-zmieniony filtr paliwa i powietrza
-przepustnica czyszczona
-przekaznik pompy ok
aa po odłaczeniu przepływomierza wartosci na sondzie ida do 0 a nawet lekko w minus czyli mieszanka robi sie bardzo biedna wiec to chyba jest ok czyli po odłaczeniu przpeływomierza to napewno nie odpali bo ma zamała dawke paliwa , i nie ma danych o temperaturze powietrza zasysanego bo w przepływce jest termistor
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Z tego co widzę sprawdziłeś chyba wszytko, ja nie mam benzynki ale trochę wygląda to tak jakby jakby nie mógł zaciągnąć paliwa. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to jest w PB , ale spróbuj sprawdzić czy są gdzieś jeszcze filtry paliwa i czy przez przypadek nie zalałeś do baku jakiegoś shita. Czy spaliny mają jakiś specyficzny kolor?
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Sygnał z sondy jest ignorowany przez sterownik, gdy silnik jest zimny, więc nie stawiałbym jednak na nią.fabek pisze:pozostaje tej sondy sie uczepic. moze na noc zostaw w serwisie zeby rano mogli zimnego pod komputer od razu podlaczyc i sprawdzic jakie dane podaje.
Druga część zdania jednak jest bardzo dobrym pomysłem: może spróbuj poprzedniego dnia zapiąć manometr na przewód paliwowy, kontrolkę wpiąć w przewód którym idzie sygnał do uruchomienia pompy paliwa, oscyloskop podpiąć pod czujnik obrotów wału i rano przy uruchamianiu silnika obserwować, który parametr znika powodując gaśnięcie silnika.
Mój pomysł brzmi może trochę kosmicznie, ale w takich przypadkach chyba trzeba w ten sposób sobie radzić (przynajmniej mi ten sposób przynosił sukces).
Jeszcze jedno: nie znam danych, więc to tylko zapytanie, ale wielopunktowy wtrysk w silniku M104 miał 6 barów ciśnienia - na pewno w Twoim silniku ma być 3,5?
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
febek sonda sprawdzona oscycluje poprawnie po nagrzaniu , grzałka sondy sprawna zasilanie na kostkach ok sonda odpada , servis juz go miał wie pan moze cos z ecu bo tak to wszystko dobrze . ceny eku nie znam nawet nie pytałem , nic nie wzieli bo nic nie zrobili w sumie ich cała praca polegała chyba na podpieciu kompa a ze nie ma zadnych błedów to polegli ,
elspasoo paliwo zaciaga rano nabija odrazu cisnienie nawet idac tropem ze paliwo wraca do baku i rano nie ma mocy go zassac wsadziłem miedzy filtr a pompe zaworek zwrotny taki za 29 zł wiec paliwo sie nie cofa nic to kompletnie nie dało .....
luki79 cinienie na listwie po odłaczeniu wezyka od regulatora ma byc 3,8-4,2
po podłaczeniu wezyka do regulatora i podaniu na regulator 0,5 bara ma spasc do 3,2-3,6 . sam regulator w spoczynku ma trzymac 3,8 wiec 3,5 to jest ok w koncu regulator mam nowy a pompa podaje do 6,7 bar wiec tu jest ok
czujnik wału sprawdzony , pompa ałacza sie rano słychac jak pracuje zaraz po przekreceniu kluczyków ,jutro jeszcze pomierze przepustnice bo Mark podał mi rozpiske pinów a w tygodniu bede miał oryginalna przepływke boscha w sumie kilka
sztuk na próbe , i tu chyba moje pomysły sie skoncza........
AUTO NA GAZIE ODPALA ZA PIERWSZYM RAZEM
czy orientujecie sie czy mozna zrobic tryb live jakims urzadzeniem w 97 roku , bo z tego co sie owiadywałem to nie mozna
elspasoo paliwo zaciaga rano nabija odrazu cisnienie nawet idac tropem ze paliwo wraca do baku i rano nie ma mocy go zassac wsadziłem miedzy filtr a pompe zaworek zwrotny taki za 29 zł wiec paliwo sie nie cofa nic to kompletnie nie dało .....
luki79 cinienie na listwie po odłaczeniu wezyka od regulatora ma byc 3,8-4,2
po podłaczeniu wezyka do regulatora i podaniu na regulator 0,5 bara ma spasc do 3,2-3,6 . sam regulator w spoczynku ma trzymac 3,8 wiec 3,5 to jest ok w koncu regulator mam nowy a pompa podaje do 6,7 bar wiec tu jest ok
czujnik wału sprawdzony , pompa ałacza sie rano słychac jak pracuje zaraz po przekreceniu kluczyków ,jutro jeszcze pomierze przepustnice bo Mark podał mi rozpiske pinów a w tygodniu bede miał oryginalna przepływke boscha w sumie kilka
sztuk na próbe , i tu chyba moje pomysły sie skoncza........
AUTO NA GAZIE ODPALA ZA PIERWSZYM RAZEM
czy orientujecie sie czy mozna zrobic tryb live jakims urzadzeniem w 97 roku , bo z tego co sie owiadywałem to nie mozna
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
windykatorek zobaczysz to bedzie jakas glupotka z tym paleniem z rana. moze gdzies woda sie skrapla lub powietrze sie dostaje do przewodow paliwowych. moze jakis syf do baku wpadl :-> nie chce mi sie wierzyc, ze to wina ecu.windykatorek pisze: AUTO NA GAZIE ODPALA ZA PIERWSZYM RAZEM
czy orientujecie sie czy mozna zrobic tryb live jakims urzadzeniem w 97 roku , bo z tego co sie owiadywałem to nie mozna
co to drugiego pytania patrzyles interefejs carsoft 7.4?
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
sam wiesz jak to w serwisie bywa, jak czegos nie wiedza to zwala na komputer i powiedza ze najlepiej wymienic, a ze to klient oplaca takie przyjemnosci, a serwis sie moze mylic to juz inna historia.windykatorek pisze:car soft to zabawka nie widzi błedów i ogolnie takie sobie do grzebania , on ma od 99 w gore live date , na car sofcie nie mozna polegac , nie w ecu tez nie wierze. co nie znaczy ze z czasem nie zaczne ..........
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Chudy, pełna skrucha , przeprosiny , focha brak :oops: pomyliłem sie z wrazenia bo juz wymiekam z tym mesiem
[ Dodano: 2008-10-06, 16:03 ]
dzisiaj dostałem przepływke boscha po 40 tys bodajze , wymyłem ja wstawiłem odpiałem aku dałem mu pochodzi na paliwie z klima i bez , auto ma lepsze kopyto to czuc , zobaczymy co bedzie ranoo:) bo mnie juz ku**** bierze na to nie odpalanie
Chudy: Windykatorek rozumiem Twoje nerwy, ale daj przykład innym że można inaczej wyrażać swoje emocje. To nie ONET!
[ Dodano: 2008-10-07, 07:24 ]
Chudy alez ty sie zabrałeś za pilnowanie pożadku widze ze tu juz nie ma żartów :-|
[ Dodano: 2008-10-07, 07:27 ]
a wracajac do tematu , dostał nowy przepływomierz boscha i co sie zmieniło ... za pierwszym razem dalej nie odpala wejdzie na sekunde na 1200 i dół , za drugim nie szarpie nie drzy odpala poprawnie nie gasnie , niestey mieszanka na wolnych obrotach jest uboga i nie oscyluje . na wysokich jest poprawnie
[ Dodano: 2008-10-07, 17:09 ]
moze juz wiem co to;d
[ Dodano: 2008-10-09, 20:22 ]
hahahhaah naprawiłem ja sam:))) wiem wiem co to jest , ogolnie trwało to 4 mc wydałem kupe kasy na rozne podmianki , wszystkie filtry , podmianki , komputer dwa razy , swoj czas mierzenie wszystkiego co dało sie zmierzyc , czyszczenie przepustnicy , swiece kable , przeorałem wszystko )) i ta jedna rzecz ktora w aso kosztuje całe 18 zł była popsuta:), mark nikomu nic nie mów bedziemy przyjmować kożysci materialne za pomoc w naprawie tej usterki
[ Dodano: 2008-10-06, 16:03 ]
dzisiaj dostałem przepływke boscha po 40 tys bodajze , wymyłem ja wstawiłem odpiałem aku dałem mu pochodzi na paliwie z klima i bez , auto ma lepsze kopyto to czuc , zobaczymy co bedzie ranoo:) bo mnie juz ku**** bierze na to nie odpalanie
Chudy: Windykatorek rozumiem Twoje nerwy, ale daj przykład innym że można inaczej wyrażać swoje emocje. To nie ONET!
[ Dodano: 2008-10-07, 07:24 ]
Chudy alez ty sie zabrałeś za pilnowanie pożadku widze ze tu juz nie ma żartów :-|
[ Dodano: 2008-10-07, 07:27 ]
a wracajac do tematu , dostał nowy przepływomierz boscha i co sie zmieniło ... za pierwszym razem dalej nie odpala wejdzie na sekunde na 1200 i dół , za drugim nie szarpie nie drzy odpala poprawnie nie gasnie , niestey mieszanka na wolnych obrotach jest uboga i nie oscyluje . na wysokich jest poprawnie
[ Dodano: 2008-10-07, 17:09 ]
moze juz wiem co to;d
[ Dodano: 2008-10-09, 20:22 ]
hahahhaah naprawiłem ja sam:))) wiem wiem co to jest , ogolnie trwało to 4 mc wydałem kupe kasy na rozne podmianki , wszystkie filtry , podmianki , komputer dwa razy , swoj czas mierzenie wszystkiego co dało sie zmierzyc , czyszczenie przepustnicy , swiece kable , przeorałem wszystko )) i ta jedna rzecz ktora w aso kosztuje całe 18 zł była popsuta:), mark nikomu nic nie mów bedziemy przyjmować kożysci materialne za pomoc w naprawie tej usterki
Ostatnio zmieniony 6 paź 2008, o 20:03 przez windykatorek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości