...biały dym

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

...biały dym

Post autor: lubelski »

..witajcie..w czasie jazdy momentalnie zaczeło cos stukac pod maska i z tyłu samochodu zasłona dymna na biało. Auto sciągniete do warsztatu. Poszły do regeneracji wtryski, kupiony nowy zawór cisnienia paliwa ..po złożeniu wszystkiego do kupy dopóki nie ruszył bardzo ładnie cykał, równo trzymał obroty. Po ok. 15 minutach czas na jazde..i znowu ten sam objaw..stuki i biały dym. Co moze być..jutro jada wtryski do ponownego sprawdzenia bo po wyjęciu jeden był cały czarny(oczywiście chodzi o koncówke), hydropopychacze pracuja dobrze, zdjety kolektor w celu sprawdzenia klapek - wszystkie są..juz brak pomysłow..a koszty rosną :(
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
kamil_0793
Posty: 245
Rejestracja: 17 wrz 2013, o 02:27
Lokalizacja: Wrocław/Strzegom

Post autor: kamil_0793 »

lubelski, sprawdzałeś ile oleju zżera?
WDB2020181A050858
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelski »

Kamil - nic, silnik łatwo odpala, bezproblemowo mozna rzec... nawet z tym "terkotaniem". Zastanawia tylko ten jeden okopcony mocno na całej długości koncówki wtrysk. No nic...rano jada wtryski ponownie na diagnostykę....jak wszystkie będa dobre to już brak pomysłów... postraszę go jeszcze ostatnią podróżą za 0.40 za kilogram..może to pomoże :cwaniak:
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Jak już masz wtryski wyjęte sprawdź sprężanie - może dziury w tłokach ? Może głowica pękła, może tuleja cylindrowa...
Z układem chłodzenia wszystko OK ?
baki65
Posty: 9
Rejestracja: 17 maja 2014, o 08:55
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: baki65 »

Miałem identyczne objawy.Po uruchomieniu silnika chodził idealnie,ruszam kilka sekund chmura białego dymu.Poszła uszczelka pod głowicą na drugim cylindrze. Wymieniona i jest super.Sprawdz układ chłodzenia.
lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelski »

..dzięki koledzy za wskazówki :padam: , wieczorkiem jak ogarne temat dam znać jak poszło i co było przyczyną :padam:
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Z chłodnicy ubywa na bank!!!Co za dypa nie mechanik?? Zaczyna sie od spraw najprostszych, a potem kombinuje. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelski »

baca pisze:Z chłodnicy ubywa na bank!!!Co za dypa nie mechanik?? Zaczyna sie od spraw najprostszych, a potem kombinuje. Hej!
..nooooooooo tośmy pożartowali kolego :) fura działa, jeździ, mocy przybyło :) . Rano zawiozłem wtryski do ponownego sprawdzenia..no i okazało się ze dobre...ale dopiero w trakcie sprawdzania na miejscu, przed założeniem dostrzegliśmy istotną zmianę w tym "okopconym", zmianie uległa część bezpośrednio nad dyszą. Wymieniliśmy jeszcze olej...bo po tych próbach chyba go cosik przybyło. :zdziwko: Poszła jeszcze do wymiany, jakby z biegu cała wiązka do wtrysków i świec oraz czujników...
..ale dzięki wielkie za zainteresowanie i chęc pomocy :padam:
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

lubelski pisze:Wymieniliśmy jeszcze olej...bo po tych próbach chyba go cosik przybyło.
Jak przybyło oleju to ubyło wody albo diesla ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

Coś mi się wydaje, że na tych zabiegach przygoda się nie skończy. Ale obym się mylił...
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

jak biały dym idzie to znaczy, że papież z tyłu już siedzi i na msze trzeba jechać... położyć na tacę w intencji UPG :hyhy: i szukać dobrego mechanika :D można jeszcze sprawdzić czy świece sprawne ale w te mniej kosztowną awarię to wątpię... jest stukanie i biały dym to musi być UPG :P wtryski też klepać potrafią no ale piszesz, że masz z nimi jest ok ...
:hyhy:
Obrazek
lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelski »

..autko "przegonione", wszystko z tłumików i katalizatora wypalone, z tyłu zero dymienia :D , ładnie wkręca sie w obroty a przez to i przyspieszenie lepsze...płynów nie przybywa ani nie ubywa...jest dobrze. :cwaniak: :cwaniak:
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

I co?? Wiadomo co ?? H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
lubelski
Posty: 39
Rejestracja: 1 lut 2012, o 09:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelski »

..jak pisałem, palenie na biało i "terkotanie" od źle naprawionego wtrysku :kwasny: (nakrętka wtryskiwacza). Przejechane już ponad tysiąc, wszystko w porządalu :cwaniak:
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości