Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 16 sty 2018, o 22:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lis 2017, o 17:29 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 3078
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 15
Wózek musi amortyzować i jeżeli na tulejach jest jakiekolwiek pęknięcie to się kwalifikuje do wymiany (uszkodzeń wewnętrznych tulei nie zobaczysz). Dwie tuleje są olejowe.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 lis 2017, o 18:43 
Offline

Dołączył(a): 12 cze 2017, o 17:26
Posty: 36
Lokalizacja: Śląsk
Rozumiem. Przegub gumowy wału i podpora wymienione

Zniknął odgłos głuchego dudnienia. Niestety wpadanie w wibracje pozostało i nadal czuć zmianę biegów (nie zawsze - przy lekko wciśniętym gazie i mocno ni czuć. Zazwyczaj czuć, gdy normalnie mam gaz (powiedzmy 30-60%)

Gdy dłużej trzymam wciśnięty gaz ok 20% to zaczyna wibrować jakby w środku kierownicy, potem dołącza nadwozie, potem tylna kanapa, klapa bagażnika, deska rozdzielcza i wszystko drga coraz bardziej z upływem czasu

Nie wiem gdzie szukać? Na myśl przychodzi dyfer, konwerter skrzyni, skrzynia, poduszki skrzyni, a może nivo (amortyzatory, gruszki są suche, górne 4szt poduszki nowe, dolne jabłka bez luzów, płynu w ogóle nie ubywa, tył stoi wysoko, nie jest twardy ani miękki

Wystarczy szybko przyspieszyć do wysokich obrotów, za chwilkę znów i potem trzymać pedał w jednej pozycji, a wpadnięcie w wibracje praktycznie pewne

_________________
S210 3.2 V6 LPG Elegance 1998r automat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lis 2017, o 13:15 
Offline

Dołączył(a): 12 cze 2017, o 17:26
Posty: 36
Lokalizacja: Śląsk
Zamieszczam filmik z falującymi obrotami, czy to ewidentnie wina konwertera i to on może powodować wpadanie w wibracje?

http://patrz.pl/film,20170710-obroty-mp4,161576.html

Dokładnie tak puka (ten sam dźwięk i tak głośno + wibracje) tyle, że pierw lekko później coraz bardziej i szybciej. No i pojawia się sporadycznie, nie ciągle jak tu

https://www.youtube.com/watch?v=pq3eYeUtcrY

_________________
S210 3.2 V6 LPG Elegance 1998r automat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lis 2017, o 20:00 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2012, o 21:25
Posty: 1191
Lokalizacja: Bydgoszcz
sprzęgło do roboty na 100%

_________________
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
jest:
w220 3,7 PB


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lis 2017, o 20:10 
Offline

Dołączył(a): 12 cze 2017, o 17:26
Posty: 36
Lokalizacja: Śląsk
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Mogę pojeździć do wiosny (ok. 10tys km)?

Na razie występuje to rzadko i da się jeździć tak by tego drgania nie wywoływać

Olej w skrzyni i filtr trzeba wymieniać? Ktoś chyba wymieniał już, bo korek wlewu ma urwane zatrzaski, a olej jest czysty jak nowy

_________________
S210 3.2 V6 LPG Elegance 1998r automat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 sty 2018, o 22:39 
Offline

Dołączył(a): 12 cze 2017, o 17:26
Posty: 36
Lokalizacja: Śląsk
Witajcie ponownie

Zdecydowałem się na regenerację konwertera, wymianę oleju, filtra, uszczelki i wtyczki skrzyni biegów

Czy powinienem też wymienić elektrozawór Lock UP?

Podobno wymieniają go zawsze przy regeneracji konwertera, bo okładziny lockup'u sieją opiłkami zapychając elektrozawór. A co z resztą elektrozaworów? 3szt zmiany biegów, elektrozawór regulatora zmiany ciśnienia i modulator ciśnienia nie zapychają się?

_________________
S210 3.2 V6 LPG Elegance 1998r automat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 sty 2018, o 19:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9127
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
Koledze tydzień temu robili sprzęgło i lock up teeż. Teraz mówi ze inne auto :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 sty 2018, o 09:34 
Offline

Dołączył(a): 12 cze 2017, o 17:26
Posty: 36
Lokalizacja: Śląsk
Dziękuję bardzo za pomoc, wymienię też lockup i dam znać czy regeneracja konwertera pomogła :)

Teraz przy mrozie - 8 gdy hamuję na zimnym obroty spadają do ok. 500, skaczą do ok. 1100 i tak ze 3 razy nim się uspokoi do normy ok. 650 obr. Wiruje i piszczy bardzo często na zimnym

_________________
S210 3.2 V6 LPG Elegance 1998r automat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów