Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 25 kwi 2018, o 11:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 sty 2009, o 22:35 
Offline
Doradca

Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 14:30
Posty: 4028
Lokalizacja: łódź
Witam wszystkich.Wiem,że przełącznik W/S służy do zmiany trybu pracy ASB.Po ostatnich opadach przełączyłem na W.Objawy zaskakujące.W przełożeniu na W samochód zachowuje się jakby jeździł w S.Później zmienia biegi,przeciąga, ogólnie sportowa jazda.Zimą!Po przejściu na S zaczął się zachowywac tak jak powinien na W.Szybsza zamiana biegów,delikatnie no ogólnie "miodzio".Wygląda to tak jakby żle był podłączony przełącznik W/S tz. odwrotnie.Czy ktoś ma jakieś sugestie.Rozumie,że wciśnięta pozycja klawisza wyznacza tryb pracy ASB.Pozdrawiam.

_________________
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9718
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 19
tak to wlasnie wyglada jak mowisz. pozostaje Ci przepiac kable na przelczniku. chyba ktos przy tym majstrowal i odwrotnie podlaczyl.

_________________
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:40 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 01:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
moim zdaniem to właśnie na W powinien zmieniać biegi dłużej niż na S. Bynajmniej ja tak mam. Rusza z drugiego biegu, trochę przeciąga na dwójce i trójce i tyle. Na S zmienia biegi trochę powyżej 2 tys obrotów, natomiast na W koło 3 tys. Myślę, że wszystko u Ciebie ok.

_________________
E 200 automatic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:44 
Offline
VIP

Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 18:19
Posty: 1929
Lokalizacja: PL
mariuszwro napisał(a):
moim zdaniem to właśnie na W powinien zmieniać biegi dłużej niż na S. Bynajmniej ja tak mam. Rusza z drugiego biegu, trochę przeciąga na dwójce i trójce i tyle. Na S zmienia biegi trochę powyżej 2 tys obrotów, natomiast na W koło 3 tys. Myślę, że wszystko u Ciebie ok.


niebardzo...W z zalozenia ma dzialac tek zeby jak najszybciej wrzucac wysokie biegi zeby na sliskiej nawierzchnii nie zrywac przyczepnosci...przeciagac troche moze na zimnym silniku zeby go szybciej dogrzac...u mnie ogolnie jest tak ze na W samochod jezdzi jak mulek a na S jezdzi jak powinien ;-) oczywiscie W bardzo sie przydaje...zwlaszcza zima i na sniegu/lodzie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9718
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 19
oczywiscie klosiak ma racje :-) na W biegi przelacza specjalnie szybciej i nizej zeby nie osiagnac wysokiego momentu obrotowego i nie zerwac przyczepnosci.

_________________
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:54 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, o 01:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Masz rację, że na W jest mułowaty ale na S zdecydowanie szybciej zmienia biegi :-) chyba , że i ja mam coś pomieszane z tym przełącznikiem :-)

_________________
E 200 automatic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 00:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9718
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 19
"szybciej", chodzi oczywiscie na nizszych obrotach.

_________________
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwi 2009, o 14:47 
Offline

Dołączył(a): 7 lut 2009, o 17:08
Posty: 33
Lokalizacja: Gdańsk
witam.mam takie małe pytanko odnosnie przełącznika.czy można jeżdzić latem na W?czy taka jazda jest zalecana?z góry dzięki za odp.pozdro dla wszystkich :-)

_________________
e220cdi kombi 00' avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 01:01 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 04:33
Posty: 782
Lokalizacja: Warszawa
A czy jeżdżąc autem z "manualem" ruszasz latem z dwójki?

_________________
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 10:55 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
okular napisał(a):
A czy jeżdżąc autem z "manualem" ruszasz latem z dwójki?


a czy w zime zawsze ruszasz z 2 ?

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwi 2009, o 10:59 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2008, o 11:40
Posty: 472
Lokalizacja: Bydgoszcz
No wlasnie jak lepiej jezdzic latem i zima zeby miej palil itp itd? Latem na S a zima na W zawsze? Czy jak to jest :-P

_________________
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 08:24 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 04:33
Posty: 782
Lokalizacja: Warszawa
ZGi napisał(a):
okular napisał(a):
A czy jeżdżąc autem z "manualem" ruszasz latem z dwójki?


a czy w zime zawsze ruszasz z 2 ?

A czy latem chociaż raz ruszasz z dwójki?
W to Winter, jak sama nazwa wskazuje, do użycia w zimie. Gdyby wskazane było jeżdżenie na W w lecie, pewnie inaczej by się to nazywało.
Ja dla mnie, to temat trochę bez sensu...

_________________
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 09:34 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
okular napisał(a):
A czy latem chociaż raz ruszasz z dwójki?
W to Winter, jak sama nazwa wskazuje, do użycia w zimie. Gdyby wskazane było jeżdżenie na W w lecie, pewnie inaczej by się to nazywało.
Ja dla mnie, to temat trochę bez sensu...



Moim zdaniem nie bez sensu. tygodniowo robie ok 1000 km po miescie i zauwazylem ze na W pali mniej. Tylko kwestja jest taka czy skrzynia nie jest przypadkiem bardziej obciazona i czy w jezdzac w ten sposob przypadkiem sie nie zajedzie skrzyni. Slyszalem rozne opinie ale nikt nie porafil odpowiedziec konkretnie. Jedna znich to ze na W sie nie jezdzi w zime bo sa inne parametry skrzyni (cisnienie i cos jeszcze, nie pamietam) i przez to mozna sie przyczynic do wiekszego zuzycia elementow. A z kolei inna opinia ze mozna. :-|

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 09:43 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9718
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 19
ZGi napisał(a):
Moim zdaniem nie bez sensu. tygodniowo robie ok 1000 km po miescie i zauwazylem ze na W pali mniej.


kwestia stylu jazdy, ruszajac z dwojki moment obrotowy jest mniejszy i uzyskanie docelowej predkosci wymaga wiecej czasu, co jest sprzeczne z przykazaniami szkoly oszczednej jazdy.

ZGi napisał(a):
Jedna znich to ze na W sie nie jezdzi w zime bo sa inne parametry skrzyni (cisnienie i cos jeszcze, nie pamietam)


po to wlasnie wymyslono tryb W, zeby ruszac zima z mniejszym momentem obrotowym i tylna os nie wpadala w poslizg.

_________________
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwi 2009, o 14:26 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
fabek napisał(a):
kwestia stylu jazdy, ruszajac z dwojki moment obrotowy jest mniejszy i uzyskanie docelowej predkosci wymaga wiecej czasu, co jest sprzeczne z przykazaniami szkoly oszczednej jazdy.


niby tak. wszystko sie zgadza. ale jezdzac spokojnie to omijajac 1 bieg mniej pali auto. Ale z Toba sie zgadzam co do szybszego osiaganiu predkosci docelowej :)

A czy ktos moze odpowiedziec czy jezdzac na W nie niszczy sie szybciej skrzynia ?

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów