Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 15 lip 2018, o 22:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2015, o 15:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9213
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
mchali, podjedz na kompa i wyjdzie czy jest reakcja na przełącznik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2015, o 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2009, o 17:18
Posty: 32
Lokalizacja: MC-P
Mógł bym skoczyć na kompa ale... w moim mieście nie ma żadnego zakładu który dotknął by się ASB, najbliższy jest jakieś... nawet nie wiem, ale gdzieś za najbliższym miastem, czyli minimum 50km. U mnie są mechanicy posiadający SD, teraz pytanie, czy będą wiedzieli co robić, jak sprawdzać i ewentualnie przy okazji wykasować jakieś błędy? Czy jest to proste jak budowa cepa? wchodzi się w opcję, klika, patrzy, no i kasuje, miał ktoś z tym styczność? Bo kurcze żeby nie było tak że podłączą, coś tam zobaczą i w zasadzie za nic wezmą 100zł, takie przypadki są na porządku dziennym, słyszałem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 mar 2015, o 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2013, o 21:49
Posty: 576
Lokalizacja: wwa
Pochwały: 2
Mchali a wlasciwie skad wiesz czy twoje auto nie startuje z pierwszego biegu ?
Moze problem nie tkwi w skrzyni .
Zeby w domu sprawdzic czy WS dziala po prostu zachamuj auto wlacz D i nie dodajac gazu przelacz z kilkosekundowymi przerwami Z W na S i z powrotem .
Kiedy wszystko robi jak trzeba na poziomie skrzyni da sie czuc zmiane z pierwszego na 2 i z powrotem.
To jak gdyby zluzowanie napedu i napiecie . Trwa to chwile ale jest nie do przeoczenia .

_________________
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2015, o 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2009, o 17:18
Posty: 32
Lokalizacja: MC-P
Sprawdzałem licząc biegi, do piątego, a na postoju jest wielka różnica między ruszaniem bez gazu na D a na wbitej jedynce, na jedynce od razu żwawo rusza, na D powolutku i ociężale...

Tak dumam jak sprawdzić ten przełącznik, może gdzieś jest jakaś wtyczka którą można zdjąć i zwyczajnie omomierzem czy jest przejście na W i na S ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2015, o 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2009, o 11:38
Posty: 476
Lokalizacja: Bory Tucholskie
A jaka jest różnica przy ruszaniu z W i S?

_________________
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI :super: :super:
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 mar 2015, o 19:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9213
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
crasch, na W rusza z dwójki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2009, o 17:18
Posty: 32
Lokalizacja: MC-P
z dwójki i chyba zmienia biegi na innych zakresach obrotów. Chyba była jeszcze jakaś różnica ale nie pamiętam...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2012, o 16:09
Posty: 4944
Lokalizacja: 100licaKochana
Na W litra więcej pali, rusza z 2, biegi zmienia przy niższych obrotach oraz jest funkcja pseudo hillholdera - więc? jeźdź na jakiś stromy podjazd, ustaw się tak żeby podjeżdżać pod górę, na S ze stromego podjazdu się będzie staczać po puszczeniu hamulca, na W nie ma prawa się stoczyć. Najlepszy sposób na szybkie sprawdzenie, tylko Ty leniwy jesteś bo 50km do fachowca to dużo, więc pewnie górki też nie będzie Ci się chciało szukać :rotfl:

_________________
:hyhy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2009, o 17:18
Posty: 32
Lokalizacja: MC-P
kid to że mam wbite na stałe W wiem i nie cza mnie tego sprawdzać, chcę sprawdzić to czy walnięty jest przełącznik czy jakieś elektroniczne "coś" sterujące całym zabiegiem. Rusza z 2, to już świadczy że jest W, jeśli chodzi o górkę, robiłem to już krótko po kupnie auta z ciekawości jak się zachowa, nie staczało się, myślałem że to normalne a mówisz że na S by się staczał, kolejna nowinka dotycząca ASB, ehhh skomplikowane toto :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2012, o 16:09
Posty: 4944
Lokalizacja: 100licaKochana
no to w czym problem?? wyjąc przełącznik i go sprawdzić miernikiem... tylko to trzeba kasete rozebrać, tam jest taka sprężynka, możliwe, że pękła.

_________________
:hyhy:
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 mar 2015, o 16:38 przez kid, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9213
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
kid napisał(a):
no to w czym problem?? wyjąc przełącznik i go sprawdzić miernikiem.
to przełącznik optyczny jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2009, o 17:18
Posty: 32
Lokalizacja: MC-P
yyyy przełącznik optyczny? a to nie było takich tylko w poliftowych? Myślałem że może idą gdzieś jakieś kabelki i da radę bez rozbierania kasety... :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 16:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9213
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
mchali napisał(a):
a to nie było takich tylko w poliftowych?
kurde teraz to nie wiem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 mar 2015, o 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2013, o 21:49
Posty: 576
Lokalizacja: wwa
Pochwały: 2
Z tym hill holderem to wymysł kajtka, kolportowal to wiele razy.
Jesli jest wbita 2 to pojazd stoi na pochyłosci gdyz ma mniejsze przelozenie niz na jedynce i po prostu poslizg na konwerterze powoduje ,ze pojazd stoi, nie ruszajac do przidu
Co za hillholder na ktorym auto trzeba mocno pocisnac zeby ruszylo pod niewielka gorkie?

_________________
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2015, o 21:57 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2015, o 10:43
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
u mnie jest tak, że jak staję pod górkę...obojętnie w jakim trybie (W/S), jeśli górka jest odpowiednio pochyła, zaczyna się staczać, bo jak odpowiednio pochyło nie jest, faktycznie trzyma konwerter(bez dotykania hamulca). Jeśli przyhamuję, samochód stoi jak pal Azji, potem delikatnie gaz i jedzie.

_________________
_________________________
pozdrawiam,
Michał Dehnel

E230 1997...przez przypadek nabyty ;)
WDB2102371A316278


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów