[W210] Płyn do wspomagania układu kierowniczego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[W210] Płyn do wspomagania układu kierowniczego
Witam
Chciałem się dowiedzieć jakie były lane płyny Płyn do wspomagania układu kierowniczego i NIVO - jeden zbiorniczek. Mam troszkę poniżej MIN i chce dolać, na bank jest kolor czerwony i na korku jest numer 0019892003. Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam
Chciałem się dowiedzieć jakie były lane płyny Płyn do wspomagania układu kierowniczego i NIVO - jeden zbiorniczek. Mam troszkę poniżej MIN i chce dolać, na bank jest kolor czerwony i na korku jest numer 0019892003. Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
- Przemo_d4d
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 12:05
- Lokalizacja: Slupsk, Dublin
Masz fotke tego plynu FEBI i oryginalu z ASO, zreszta juz to bylo...
Na butelce obok nr plynu FEBI 21648 jest napisane ze zastepuje plyn 001 989 20 03 MB...
Za oryginalny w ASO placilem ok.60zl za litr za Febi u kumpla w sklepie 45zl za litr, roznia sie tylko cena i butelkami
Na butelce obok nr plynu FEBI 21648 jest napisane ze zastepuje plyn 001 989 20 03 MB...
Za oryginalny w ASO placilem ok.60zl za litr za Febi u kumpla w sklepie 45zl za litr, roznia sie tylko cena i butelkami
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
To dwa pytania, jest on koloru czerwonego? Można mieszać? Bo chcę po prostu kupić i dolać.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
A jak myślicie ten co mam wlany to jest oryginał? Jest koloru czerwonego i myślę, aby dokupić litr w ASO i dolać.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Watpie zeby byl to odpowiedni plyn, skoro jest czerwony. Mozliwe ze ktos wczesniej nie wiedzial co wlac i wlal co innego, mozliwe ze nawet czerwony ATF, bo tacy fachowcy tez sa :mrgreen: Zarowno oryginal w aso jak i zamiennik Febi sa bezbarwne. Najlepiej kupic 4 litry, przeplukac i wymienic caly plyn.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Jakbys Hipol zalal za 8zl litr tez przez jakis czas by dzialalo :mrgreen: Lepiej zaoszczedzic pare zl na plynie bo "przeciez dziala" a potem placz ze trzeba wymieniac pompe, gruchy nivo itp. za grube pieniadze, rzezba i druciarstwo to nie w MB...
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
A kolega elegance pytal o plyn wspomagania i nivo bo ma 1 zbiorniczek, podobnie jak ja, wiec ATF zdecydowanie odpada. Plyn wlasciwy to ZHM (central hydraulic fluid) o numerze oryginalu lub jego zamienniku.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości