Czy można spuścić cały płyn łącznie z tym co znajduje się w maglownicy i jak najlepiej to zrobić?
Muszę się już tym zająć bo na zimnym silniku zdarza się, że kierownica strasznie ciężko chodzi w prawo. Pragnę zaznaczyć, że nie mam żadnych wycieków z układu czy to tylko kwestia starego płynu czy może być jeszcze inna przyczyna?
Co wlac do układu wspomagania w w210 2,7CDI sedan?
W katalogach podają że ma byc czerwony płyn ATF taki jak od automatu, więc wlałbym Motula Multi ATF. Z drugiej strony na forum tutaj pisaliście że ma byc zółty np. FEBI 08972.
Więc pytanie co wlac żeby było dobrze?
Najlepiej spuścić cały płyn do wspomagania.
Nr oleju powinieneś mieć napisany na korku zbiorniczka.
Ja mam nivo i oznaczenie oleju MB 001 989 20 03 więc kupiłem zamiennik Febi 21648
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
atal bez NIVO lej ATF II z Orlena
Ja tak lałem do poprzedniego.
Nic się nie działo.
Jeździłem tak od zakupu do sprzedaży
Nie musisz kupować FEBI czy MB bo to tylko magiel
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
atal pisze:No niestety i kierownica się ciężko kręci.. To jaki wlac do auta bez nivo? Żółty czy czerwony?
Zalej coś co ma zgodną normę - u mnie w E290 na ATF 2 wspomaganie "rzępoliło" - niestety auto sprzedałem i nie wiem jak dalej potoczyła się historia - a zalałem atf-em bo akurat miałem pod ręką kiedy wymieniłem pęknięty wąż od wspomagania.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest