[W210] Płyn do wspomagania układu kierowniczego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
W Szczecinie na pewno jest nie jeden zaklad ktory zarabia na nowe fabryczne przewody cisnieniowe. Znajdz i podjedz ze starym uszkodzonym. Koszt to ok. moze 30/40 zl. i bedzie jak nowy. Oczywiscie nowy wąz i nowa tulejka zaciskana.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
Dziś chciałem wymienić płyn wspomagania kierownicy w swoim aucie.
Zakupiłem oryginał w aso 1l oraz strzykawkę w przydrożnej aptece, no i zabrałem się za wymianę.
Po odkręceniu tej opaski zaciskowej (węża ciśnieniowego) idącego od pompy do magla wyleciało mi jakieś pół litra płynu. Założyłem z powrotem poskręcałem i zalałem nowy płyn. Z początku nie mogłem skręcić kół dopiero po kilku chwilach gdy silnik pracował na biegu jałowym zaczeło działać wspomaganie, ale z pompy dochodził dziwny dżwięk chrobotania.
Gdzieś uciekał mi płyn, dokręciłem tą opaskę i po skręceniu kół na maxa w lewo i przytrzymaniu , na maxa w prawo i przytrzymaniu znowu zaczęło chrobotać i łyn gdzies wylatywał bo pod autem zrobiła się dość spora kałuża oleju. Wlałem prawie cała butelkę z 800ml. Teraz jak nie skręcam na maxa i nie trzymam kierownicy w skrajnych położeniach to wszystko wydaje się być ok. Czy wina może być przetdzewiały wąż ciśnieniowy. Dodam, że podczas tych maxymalnych skrętów płyn mocno sie pieni tak jakby zasysał powietrze. Pod maglem sucho tylko od tego węża jakieś wycieki ale już nie wiadomo czy stare czy nowe.
Zakupiłem oryginał w aso 1l oraz strzykawkę w przydrożnej aptece, no i zabrałem się za wymianę.
Po odkręceniu tej opaski zaciskowej (węża ciśnieniowego) idącego od pompy do magla wyleciało mi jakieś pół litra płynu. Założyłem z powrotem poskręcałem i zalałem nowy płyn. Z początku nie mogłem skręcić kół dopiero po kilku chwilach gdy silnik pracował na biegu jałowym zaczeło działać wspomaganie, ale z pompy dochodził dziwny dżwięk chrobotania.
Gdzieś uciekał mi płyn, dokręciłem tą opaskę i po skręceniu kół na maxa w lewo i przytrzymaniu , na maxa w prawo i przytrzymaniu znowu zaczęło chrobotać i łyn gdzies wylatywał bo pod autem zrobiła się dość spora kałuża oleju. Wlałem prawie cała butelkę z 800ml. Teraz jak nie skręcam na maxa i nie trzymam kierownicy w skrajnych położeniach to wszystko wydaje się być ok. Czy wina może być przetdzewiały wąż ciśnieniowy. Dodam, że podczas tych maxymalnych skrętów płyn mocno sie pieni tak jakby zasysał powietrze. Pod maglem sucho tylko od tego węża jakieś wycieki ale już nie wiadomo czy stare czy nowe.
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Chyba wąż od zbiorniczka.Wąż ciśnieniowy z pompy na magiel jest zakręcany nakrętką i to dosyć mocno.michal.goclawsk pisze: Po odkręceniu tej opaski zaciskowej (węża ciśnieniowego) idącego od pompy do magla wyleciało mi jakieś pół litra płynu. .
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
jak wymieniałem wąż powrotny to kręciłem chyba z milion razy w prawo i w lewo przez 5 minut. potem mechanik kazał mi się przejechać by się odpowietrzył. potem sprawdził płyn czy jest git. na poczatku też chrobotało.
[ Dodano: 2014-12-26, 20:06 ]
za mój powrót z magla do pompy dałem 128zł ze znaczkiem. u mnie trzeba było kupić nowy bo był fabrycznie klemowany metal z gumą.
[ Dodano: 2014-12-26, 20:06 ]
za mój powrót z magla do pompy dałem 128zł ze znaczkiem. u mnie trzeba było kupić nowy bo był fabrycznie klemowany metal z gumą.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- michal.goclawsk
- Posty: 170
- Rejestracja: 10 sty 2014, o 16:15
- Lokalizacja: Pułtusk
dziś już wszystko gites. zrobiłem jeszcze po krótkiej trasie małą dolewkę i można kręcić kierownicą jednym palcem. Zobaczymy jak będzie w przyszłości, czy nie będzie ubywać. Podziękował i Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich pomagaczy i pytajników na tym forum
WIN: WDB2100041A226348
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
MB 1996 r, 2,2D. 500tys km.
- szamot abras
- Posty: 92
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 02:20
- Lokalizacja: Nysa, Kraków, Warszawa
Twój samochód jest bardzo mądry i wie czego chce, kochane autko...zimus pisze: Steering Gear Oil Visit Workshop
a ty nie ufaj wrażeniom, jak kobieta, tylko wymień płyn raz/dwa.
Chyba że lubisz przez resztę życia babrać się z pompa, maglownicą itede...
febi albo ori, resztę omijaj z daleka...powodzenia i darz bór
był W201 1.8E 1990
jest W210 E200 1998 lpg
WDB2100351A718274
"...auta z niebieskimi szybami lepiej jeżdżą..."
jest W210 E200 1998 lpg
WDB2100351A718274
"...auta z niebieskimi szybami lepiej jeżdżą..."
- szamot abras
- Posty: 92
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 02:20
- Lokalizacja: Nysa, Kraków, Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości