[W210] Płyn do wspomagania układu kierowniczego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Auto stoi jeszcze u mechanika i jutro dopiero odbieram, to co lać z ASO czy FEBI? Konieczna jest zmiana tej siateczki/filtra przy zbiorniczku NIVO?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Też wymieniałem, filterek kosztował grosze i jeśli ja wymieniłem sam to każdy sobie poradzi. Co do febi to była różnica z tym od mercedesa. Ten febi był jaśniejszy i chyba rzadszy od oryginału. Mam przykre doświadczenia z febi do skrzyni biegów więc nie zaryzykowałem. Niestety MB około 80,- za litr co jest wkurzające.
P.S. przypomniałem sobie, że ford też ma jakiś dziwny płyn we wspomaganiu i okazuje się, że nic na rynku nie spełnia ich normy i trzeba bulić za motorcraft ponad 70,- litr.
P.S. przypomniałem sobie, że ford też ma jakiś dziwny płyn we wspomaganiu i okazuje się, że nic na rynku nie spełnia ich normy i trzeba bulić za motorcraft ponad 70,- litr.
Pozdrawiam.E 430.
Ja potrzebuje niecały litr, ale kupię jedną butelkę litrową. Zawsze będzie zapas i kupię w ASO. Ile zapłaciłeś za ten filtr? Też go wymienię profilaktycznie, a płyn będę tylko dolewał (troszkę), nie wymieniam go.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Dobrze nie pamiętam, chyba około 40,-. Zrobiłem podobnie, około litra wymieniłem przy okazji demontażu teleskopów a ostatnio zmieniłem filtr - o tym, że tam jest dowiedziałem się z forum, strzykawką wyciągnąłem kolejny litr i wlałem świeży. Myślę, że to starczy. Stary filtr miałem strasznie sfatygowany.
Pozdrawiam.E 430.
A ile wchodzi ogólnie tego płynu jakbym chciał zmienić ? Ja chyba tylko doleje i zmienię ten filtr
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Nabyłem w zieleniaku Febi 08972 zgodny z MB 236,3 za 25 zł /l brutto.
Cos podejrzanie tanie. Sprzedawczyk popatrzył na paścia z miną"Temu to juz nic nie pomoże"
i zapodał to.
Co Wy na to? Lać czy nie lać, oto jest pytanie??
Hej!
Cos podejrzanie tanie. Sprzedawczyk popatrzył na paścia z miną"Temu to juz nic nie pomoże"
i zapodał to.
Co Wy na to? Lać czy nie lać, oto jest pytanie??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
To miała byc flaszka oleju a ze nie wyszło to Wam wstawiłem kwiatka na poprawienie humoru.
Oleju do serwo dolalem 2 łyżki i spoko. Kolorek herbaty, ten stary jest klarowny, ten nowy tez herbata. I nic nie burczy.Hej!
Oleju do serwo dolalem 2 łyżki i spoko. Kolorek herbaty, ten stary jest klarowny, ten nowy tez herbata. I nic nie burczy.Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Czytam te tematy związane z nivo i płynem i powoli dostaje kręcka.
Po wpisaniu febi 21648 znalazłem taki płyn http://www.iparts.pl/czesc/olej-przekla ... 12377.html
Niby jest on zgodny z mb normą, warto kupić ?
Po wpisaniu febi 21648 znalazłem taki płyn http://www.iparts.pl/czesc/olej-przekla ... 12377.html
Niby jest on zgodny z mb normą, warto kupić ?
W168 1.7CDI 2001r fl.
sensej0s nie kombinuj, cobyś nie wylądował z ręką w nocniku.
Potrzebujesz cos takiego:
płyn hydrauliczny do NIVO:
- FEBI 21648
- MB 001 989 20 03 - sprawdź na korku od nivo
- nr specyfikacji MB 344.
Masz jeden układ na wspomaganie i regulacje nivo - niecałe 3l.
Przed zimą wymieniałem - Febi koszt 70 PLN/l.
Potrzebujesz cos takiego:
płyn hydrauliczny do NIVO:
- FEBI 21648
- MB 001 989 20 03 - sprawdź na korku od nivo
- nr specyfikacji MB 344.
Masz jeden układ na wspomaganie i regulacje nivo - niecałe 3l.
Przed zimą wymieniałem - Febi koszt 70 PLN/l.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Mój mechanior mówi, że w przypadku oleju wspomaganie/nivo należy wlewać tylko oleje wskazane na korku lub odpowiednik febi. Oszczędność w tym przypadku poprzez zakup innego tańszego to oszczędność chwilowa. Za jakiś czas się odezwie.
W jakimś celu producent umieścił ten numer na korku a przy innych płynach już nie.
Miałem taka sytuację ale prędko się wyleczyłem. Zalali mi w innym warsztacie jakieś gówno ale jak mój mechanior wrócił z urlopu zjechał mnie jak ścierę :-)
Wlałem Febi 21648 jak korek nakazuje (cross wprost)
Pzdr
[ Dodano: 2012-01-11, 10:58 ]
W jakimś celu producent umieścił ten numer na korku a przy innych płynach już nie.
Miałem taka sytuację ale prędko się wyleczyłem. Zalali mi w innym warsztacie jakieś gówno ale jak mój mechanior wrócił z urlopu zjechał mnie jak ścierę :-)
Wlałem Febi 21648 jak korek nakazuje (cross wprost)
Pzdr
[ Dodano: 2012-01-11, 10:58 ]
Daj numer z korka.Szymon79 pisze:Pozwolę sobie odgrzać temat i zadam pytanie: ile litrów płynu wchodzi do mojego układu wspomagania (auto jak w podpisie) - będę zmieniał pompę wspomagania, więc postaram się przepłukać całość układu.
S210 E320 V6 Classic (BRC)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości