Uzupełnienie płynu w maglownicy. WSPOMAGANIE

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Uzupełnienie płynu w maglownicy. WSPOMAGANIE

Post autor: Kolis97 »

Witam.
Chciałbym Was zapytać jaki będzie odpowiedni płyn do maglownicy w W210 2.2D 96'?
Cieknie mi maglownica i muszę już uzupełnić płyn, jaki będzie dobry? Gdzie znajduje sie wlew? Jak wyglada procedura uzupełnienia płynu? (Słyszałem ze trzeba skręcać do oporu przy wlewaniu płynu), jaka jest pojemność zbiornika?
Z góry dzięki za odpowiedz. :)
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Było na forum nie raz.
Podejrzewam ze nie masz w aucie Nivo więc do układu wchodzi ok. 1 l płynu.
Kup zamiennik Febi nr 08972, nr blatt 236.3 (do układu bez Nivo)
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Re:

Post autor: Kolis97 »

Jak sprawdzić, czy mam nivo?
Wystarczy po prostu wlać ten płyn i skręcić do oporu w jedna i w druga stronę?
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

W 2,2 D raczej na pewno brak jest niwo.
Kręcąc kierownica odpowietrza się układ jeżeli jest zapowietrzony lub nie było w nim wcale płynu.Przy zwykłej dolewce nie potrzeba odpowietrzać.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

Sprzedawca sklepu powiedział, że ten będzie odpowiedni. To prawda?
Nie chce inwestować w markowy produkt bo co dwa miesiące dolewam (Maglownica cieknie)
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

który ten?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Chyba to nie jest właściwy płyn.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

W takim razie możesz mi podać link do właściwego płynu, z tych tańszych?
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
GLONCIO
Posty: 14
Rejestracja: 8 kwie 2014, o 21:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: GLONCIO »

Witam

Kolega stanleym210 już Ci napisał jaki ma być płyn do wpomagania.Jeżeli jeżdzisz mercedesem to stosuj się do zaleceń producenta lub doświadczonych kolegów z forum.Do tego autka lejemy płyn albo ori albo zamiennik febi niezależnie czy magiel cieknie czy nie.Brak pieniążków nie jest usprawiedliwieniem na jazdę z uszkodzonym maglem
S210 E200T VIN:WDB2102351A412418
S210 E230T VIN:WDB2102371A279044
W210 E230 VIN:WDB2100371A025529
W210 E230 VIN:WDB2100371A382463
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

U mnie coraz ciężej się kręci kierownicą i zastanawiam się czy to może być wina starego zużytego płynu, czy może coś z mechaniki pada ? Fakt jest taki że płyn utrzymuje stały poziom, czyli między min a max. Jakieś sugestie ? Czy zmiana płynu może pomóc ?

Pozdrawiam
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Michal_Rokitki pisze:U mnie coraz ciężej się kręci kierownicą i zastanawiam się czy to może być wina starego zużytego płynu, czy może coś z mechaniki pada ? Fakt jest taki że płyn utrzymuje stały poziom, czyli między min a max. Jakieś sugestie ? Czy zmiana płynu może pomóc ?

Pozdrawiam
z pewnością nie zaszkodzi... może jeszcze fabryczny tam nalany... to jest olej jak każdy inny, więc się zużywa i traci swoje właściwości...
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Raczej mechanika.podnies przod i wtedy kręc kierownicą,zobaczysz czy jest różnica.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości