Tylny most

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

RobertsWalters
Posty: 35
Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa

Tylny most

Post autor: RobertsWalters »

Witam ,mam następujący problem a mianowicie wyciek oleju przez simering na wałku atakującym mostu.
Kupiłem nowy simering i olej w mercedesie pod dany model po nr VIN jak się okazało flansza powinna być inna bo te nowe simeringi są z pierścieniem na obwodzie i będzie obcierać.
Czy można podtoczyć flanszę od strony mostu o ok 1.5 mm ?
Flansza która powinna pasować pod ten siemering to 220 350 2245 lub 210 350 1545.
Auto stoi u mechanika i blokuję kanał wiec sprawa dość pilna.
Mój Vin :WDB2102451A802081
Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Kolego nie zasmiecaj , tylko szukaj , :wstyd:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
dzieciax
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2013, o 19:18
Lokalizacja: ZS

Post autor: dzieciax »

Podłącze się pod temat ale z innym pytaniem. Czy jak wymieniam most na inny używany to zalewa go nowym olejem czy tylko wyjmuje stary i wsadzi nowy? Nigdy nie robiłem takiej operacji w żadnym ze swoich mercedesów wiec nie mam pojęcia co zrobić. "Nowy" dyfer ma 180kkm przelotu.
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Odkręć korek. Sprawdź poziom oleju i jego stan. Jak będzie czysty, złocisty, bez opiłków to nie zmieniaj nic.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości