Witam ,mam następujący problem a mianowicie wyciek oleju przez simering na wałku atakującym mostu.
Kupiłem nowy simering i olej w mercedesie pod dany model po nr VIN jak się okazało flansza powinna być inna bo te nowe simeringi są z pierścieniem na obwodzie i będzie obcierać.
Czy można podtoczyć flanszę od strony mostu o ok 1.5 mm ?
Flansza która powinna pasować pod ten siemering to 220 350 2245 lub 210 350 1545.
Auto stoi u mechanika i blokuję kanał wiec sprawa dość pilna.
Mój Vin :WDB2102451A802081
Dziękuję za pomoc.
Podłącze się pod temat ale z innym pytaniem. Czy jak wymieniam most na inny używany to zalewa go nowym olejem czy tylko wyjmuje stary i wsadzi nowy? Nigdy nie robiłem takiej operacji w żadnym ze swoich mercedesów wiec nie mam pojęcia co zrobić. "Nowy" dyfer ma 180kkm przelotu.