Trzęsie na biegu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Trzęsie na biegu
Witam wszystkich forumowiczów
W mojej E klasie 3.2 benzyna automat po włączeniu biegu D lub R zaczyna trząść autem, na P lub N nic takiego nie występuje. Wydaje mi się, że po rozgrzaniu wibracje są większe niż na zimnym silniku. Skrzynia pracuje poprawnie, płynnie zmienia biegi itp. Stan i poziom oleju w skrzyni w porządku. Czy ktoś na podstawie tych objawów może stwierdzić co sprawdzić lub co będzie do wymiany?
W mojej E klasie 3.2 benzyna automat po włączeniu biegu D lub R zaczyna trząść autem, na P lub N nic takiego nie występuje. Wydaje mi się, że po rozgrzaniu wibracje są większe niż na zimnym silniku. Skrzynia pracuje poprawnie, płynnie zmienia biegi itp. Stan i poziom oleju w skrzyni w porządku. Czy ktoś na podstawie tych objawów może stwierdzić co sprawdzić lub co będzie do wymiany?
Ostatnio zmieniony 7 maja 2011, o 16:00 przez piter101, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydaje mi się, że będzie to bardziej kwestia skrzyni niż poszczególnych części wału czy reszty układu napędowego (podpora, łączniki...) :-)piter101 pisze:po włączeniu biegu D lub R zaczyna trząść autem, na P lub N nic takiego nie występuje
W jakim stanie masz poduszki skrzyni i silnika? Nie widać oleju?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Trzęsie na biegu
To benzyna czy diesel bo nic z tego nie wynika?, a tak na marginesie to w stopce uzupełnij podpis o dane auta bo można zarobić ostrzeżenie z czerwonym paskiem (regulamin).piter101 pisze: W mojej E klasie 3.2
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
To może być wina sprzęgła lock-up w hydrokonwerterze...
Można to zweryfikować podłączając pod SD, z jego poziomu wyłączyć lock-up i wtedy sprawdzić czy drgania nie ustąpią... jeśli tak, to hydrokonwerter do wymiany, ew. regeneracji, ale mało jest warsztatów, gdzie porządnie regenerują...
Można to zweryfikować podłączając pod SD, z jego poziomu wyłączyć lock-up i wtedy sprawdzić czy drgania nie ustąpią... jeśli tak, to hydrokonwerter do wymiany, ew. regeneracji, ale mało jest warsztatów, gdzie porządnie regenerują...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Ale wtedy chyba skrzynia powinna szarpać przy zmianie biegu? A nic takiego nie występuje.jjankiello pisze:To może być wina sprzęgła lock-up w hydrokonwerterze...
Można to zweryfikować podłączając pod SD, z jego poziomu wyłączyć lock-up i wtedy sprawdzić czy drgania nie ustąpią... jeśli tak, to hydrokonwerter do wymiany, ew. regeneracji, ale mało jest warsztatów, gdzie porządnie regenerują...
MB W210 E320 benzyna 2000r.
Mam podobne objawy,jak stoje i mam na R lub D to trzesie raz mocniej a raz słabiej jak dam na P lub N to jest wszystko oki,zauważyłem także ze np. na wolnych obrotach ma około 700 ja włącze np D to spadają na 600 i mysle ze to zdecydowanie za mało,na wolnych obroty lekka falują,gdzies tam czytałem ze może miec wine przypływka takiego trzesienia :roll:
Ostatnio zmieniony 7 maja 2011, o 22:46 przez KAMELEONV, łącznie zmieniany 2 razy.
W210 AUTOMAT 2.0 KOMPRESSOR 2000R.
WDB2100482B192134
WDB2100482B192134
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Rzeczywiście, przy uszkodzonym lock-up'ie auto drży we wszystkich położeniach lewarka, jeśli tlko silnik jest włączony, a drgania objawiają się przy różnych zakresach obrotów...
Tutaj dobra jest sugestia kol. KAMELEONV - warto przyjrzeć się przepływomierzowi...
Tutaj dobra jest sugestia kol. KAMELEONV - warto przyjrzeć się przepływomierzowi...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Witam, podłącze się żeby nie zakładać nowego tematu.
U mnie są drgania ale wyłącznie w czasie jazdy i w różnych odstępach czasu (średnio raz na miesiąc lub na kwartał), wpada w wibracje przy około 70-80 km/h gdy się pomału rozpędzam . Drgania są odczuwalne raczej z tyłu.Po zatrzymaniu pojazdu i ponownym ruszeniu wszystko ok. Mechanik sprawdzał podpore wału , poziom oleju w skrzyni, tylne zawieszenie i wszystko ok. Co to może być
Może ktoś przerabiał ten temat i wie od czego zacząć
Dzisiaj wiozłem szwagra i akurat to się stało (jakieś wibracje) normalnie pierwszy raz wstyd mi było...
Dodam jeszcze , że mam kombi.
Pomożecie NAM
U mnie są drgania ale wyłącznie w czasie jazdy i w różnych odstępach czasu (średnio raz na miesiąc lub na kwartał), wpada w wibracje przy około 70-80 km/h gdy się pomału rozpędzam . Drgania są odczuwalne raczej z tyłu.Po zatrzymaniu pojazdu i ponownym ruszeniu wszystko ok. Mechanik sprawdzał podpore wału , poziom oleju w skrzyni, tylne zawieszenie i wszystko ok. Co to może być
Może ktoś przerabiał ten temat i wie od czego zacząć
Dzisiaj wiozłem szwagra i akurat to się stało (jakieś wibracje) normalnie pierwszy raz wstyd mi było...
Dodam jeszcze , że mam kombi.
Pomożecie NAM
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Byłem w serwisie (nie ASO, ale zajmującego się tylko Mercedesami) i sami nie wiedzą co jest nie tak. Sprawdzali elementy przy wale (mocujące itp.), ale wszystko jest ok. Podejrzewają poduszkę pod skrzynią albo coś z samą skrzynią, ale musiałbym zostawić na parę godzin, a akurat teraz nie miałem czasu. Jak coś będę wiedział lub po naprawie to na pewno dam znać.
MB W210 E320 benzyna 2000r.
piter101, napisz , napisz co i jak po naprawie .
Ta poduszka właśnie mnie interesuje (irytuje) i ciekawe gdzie się ona znajduje - pewnie trzeba skrzynie zdemontować żeby się do niej dostać ... :shock:
Ta poduszka właśnie mnie interesuje (irytuje) i ciekawe gdzie się ona znajduje - pewnie trzeba skrzynie zdemontować żeby się do niej dostać ... :shock:
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości