Trzęsie na biegu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
qoompel, dzięki jak ogarne poduche ASB to dam znaka .
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Tak samo, jak każdą inną: chociaż rzucić okiem czy nie jest pozrywana/popękana. W miarę możliwości podnieść skrzynię w celu dokładniejszych obserwacji :-Djeo25 pisze:Czy można jakoś sprawdzić tę poduszkę pod skrzynią przed wymianą?
Zapewniam Cię, że jeżeli od nowości nie była wymieniana, to na pewno jej nie zaszkodzi wymiana...jeo25 pisze:Bo po co wymieniać jeśli jest dobra
Z tego, co widzę w EPC, to w benzynowych silnikach jest inna poduszka, ale myślę, że wymiana nie powinna być bardziej skomplikowana od tej z linka, który podałem :-Djeo25 pisze:I czy wymienia się ją tak samo jak w opisie z linka podanego przez kolegę qoompel?
VIN! VIN! VIN!
qoompel, Jestem po wymianie poduchy . jak na razie wszystko spoko, jeżdżę już tydzień i wszysttko oki . PO wymianie nie było jakichkolwiek objawów wibracji (turbulencji) .
koszt - 85 pln , czas wymiany może 5 min. ;-)
pozdro
koszt - 85 pln , czas wymiany może 5 min. ;-)
pozdro
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Dobrą kupiłeś? Jakiej firmy? Dobrze założyłeś? :-Dpiter101 pisze:Słuchajcie, po przeczytaniu opisu wymiany poduszki pod skrzynią pokusiłem się o samodzielną jej wymianę, ale niestety problem pozostał Nic się nie zmieniło. Chyba pozostaje mi zostawić auto u mechanika. Chyba że macie jeszcze jakiś pomysł co można sprawdzić samemu?
Panowie a jak przy dynamiczniejszym przyśpieszeniu automat zmienia z 2 na 3 bieg (około 50-60km/h) i mocno drży i tak jakby promieniuje na tył to też poduszka ASB czy coś z przeniesieniem napędu? Dodam tylko że że jak poruszam się bez użycia turbiny (wolno) to zmienia płynnie. Pytam bo ojciec przejechał się autem i już mnie straszy że jak nie zaczne jeździc jak emeryt to skrzynia będzie do roboty i będe musiał płacic od 3500 do 6000zł za napraweł i jechac do Warszawy (pewnie do Pana Noc :mrgreen: ) bo ponoc w Białymstoku nikt za bardzo nie umie za skrzynie się zabrac.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Przykro mi, ale na odległość NIKT Ci nie pomoże z takim tematem. Nie wiemy o jakie drżenie dokładnie chodzi...kondziak pisze:przy dynamiczniejszym przyśpieszeniu automat zmienia z 2 na 3 bieg (około 50-60km/h) i mocno drży i tak jakby promieniuje na tył to też poduszka ASB czy coś z przeniesieniem napędu?
Może to być równie dobrze wał, krzyżak, tłumik wału, układ wydechowy, most czy podpora...
Turbina pracuje cały czas, w każdym zakresie obrotów.kondziak pisze:Dodam tylko że że jak poruszam się bez użycia turbiny (wolno) to zmienia płynnie
Przy wolniejszych przyspieszeniach nie jest przekazywana tak duża moc na wał/most/koła i dlatego wszystko może być w takiej sytuacji w najlepszym porządku. Skoro sam nie potrafisz określić, co Ci szwankuje, to daj auto na kanał i niech mechaniki przejrzą układ napędowy itp. Sprawdź poziom oleju w skrzyni, czy nie cieknie oleum z mostu i tego typu rzeczy. Na razie nic innego nie zrobisz.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 lut 2013, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
Odświeżam, bo mam dokładnie taką samą sytuację jak piter101.piter101 pisze:Byłem w serwisie (nie ASO, ale zajmującego się tylko Mercedesami) i sami nie wiedzą co jest nie tak. Sprawdzali elementy przy wale (mocujące itp.), ale wszystko jest ok. Podejrzewają poduszkę pod skrzynią albo coś z samą skrzynią, ale musiałbym zostawić na parę godzin, a akurat teraz nie miałem czasu. Jak coś będę wiedział lub po naprawie to na pewno dam znać.
Ustaliliście może co to może być?
Ktoś tam wtrącił, że trzęsie budą w czasie jazdy, ale to nie o to chodzi.
To jest charakterystyczne, że budą zaczyna trząść jak się zatrzymam, np. na światłach.
W momencie wciśnięcia gazu drżenie ustępuje.
Ponadto, wydaje mi się, że akurat u mnie drżenie występuje również jak przełączę na P.
Czy w takim przypadku to może być coś ze skrzynią? Wydaje mi się, że nie, że raczej trzeba szukać przy poduszkach, a jak pojadę do mechanika, to wolałbym wiedzieć gdzie mu się nie dawać rozwijać i doktoryzować
Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź.
W210 320T Avantgarde rocznik 2000
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 16 lut 2013, o 13:49
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości