Spadek mocy po pewnym czasie od uruchomienia silnika.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

MesiekW210
Posty: 79
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:12
Lokalizacja: Legnica

Spadek mocy po pewnym czasie od uruchomienia silnika.

Post autor: MesiekW210 »

Witam, mam problem otóż w moim samochodzie przez pewien czas był uszkodzony przepływomierz i samochód chodził w "trybie awaryjnym", nie była ona wymieniana ponieważ mechanicy nigdy nie diagnozowali tego przypadku tylko zawsze diagnoza była nietrafna. Gdy już wpadł mi pomysł wymiany przepływomierza auto nagle odzyskało swoją moc i dynamikę, myślałem że już problem z głowy ale jednak nie, gdy odpalam mesia jest wszystko pięknie odejście ma, moc ma, ale tylko do momentu aż się nie stanie na chwilkę przykładowo na światłach na skrzyżowaniu... Następnie auto można zgasić i moc znowu jest do pierwszego zatrzymania. Już nie wiem co to może być, macie jakieś pomysły, nie ma znaczenia też temperatura silnika.
MERCEDES W210 E270 DIESEL, automat, 2000 .

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY !!!
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Na SD,bo przyczyna może leżeć po stronie ASB lub w sterownikach.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Nie musi byc SD.
Byle jaki zkaner pokaze bledy.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Kajtek1 pisze:Nie musi byc SD.
Byle jaki zkaner pokaze bledy.
Pownien być SD, bo byle jaka będzie diagnoza na byle jakim skanerze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
MesiekW210
Posty: 79
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MesiekW210 »

Dziękuje za pomoc, jak się dowiem na SD czegoś to poinformuje tutaj :)
MERCEDES W210 E270 DIESEL, automat, 2000 .

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY !!!
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

Zawór EGR do wymiany :)
WDB2100161B450683
MesiekW210
Posty: 79
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MesiekW210 »

To co wyszło na komputerze związane ze skrzynią

[ Dodano: 2014-01-19, 14:31 ]
atal pisze:Zawór EGR do wymiany :)
niemożliwe, zawór zaślepiony jest
Załączniki
DSCF1450.JPG
MERCEDES W210 E270 DIESEL, automat, 2000 .

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY !!!
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

MesiekW210 pisze:To co wyszło na komputerze związane ze skrzynią

[ Dodano: 2014-01-19, 14:31 ]
atal pisze:Zawór EGR do wymiany :)
niemożliwe, zawór zaślepiony jest
Samo mechaniczne zaslepienie zaworu EGR najczesciej prowadzi do sytuacji trybu awaryjnego.
Decydujac sie na taki zabieg trza nieco oszukac lelktronike ?
(co prawda jest to 300TD, ale zasada podobna)
http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... hp?t=68928
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
MesiekW210
Posty: 79
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:12
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MesiekW210 »

A jednak :) Winny okazał się EGR, wystarczyło wyjąć zaślepkę z przewodu, podłączyć i śmiga aż miło :) Dziękuje użytkownikom za pomoc :)
MERCEDES W210 E270 DIESEL, automat, 2000 .

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY !!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości