Ropa pod wtryskami
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ropa pod wtryskami
Witam
Mam problem ze swoim okiem E 300 D mianowicie w gniazdach wtryskowych jest pełno ropy gdy go kupowałem właściciel mówił że nzabierała sie tam ropa bo wężyki trzeba wymienic po zdjeciu pokrywy i kolektora rzeczywiście ropa aż sie wylewała tak jej pełno było wymieniłem przewody i dalej to samo po przejechaniu okolo 100 km znowu pełno tylko tym razem na pierwszym gnieździe i na ostatnim czyżby to gumki a może ktoś już miał podobny problem ?
tak to wygląda
Mam problem ze swoim okiem E 300 D mianowicie w gniazdach wtryskowych jest pełno ropy gdy go kupowałem właściciel mówił że nzabierała sie tam ropa bo wężyki trzeba wymienic po zdjeciu pokrywy i kolektora rzeczywiście ropa aż sie wylewała tak jej pełno było wymieniłem przewody i dalej to samo po przejechaniu okolo 100 km znowu pełno tylko tym razem na pierwszym gnieździe i na ostatnim czyżby to gumki a może ktoś już miał podobny problem ?
tak to wygląda
Na 99% to wezyki przelewowe.
Wsadz papierowe serwetki dookola przecieku i to pozwoli Ci na dokladne zlokalizowanie przecieku
Z angielskiego nazywaja sie one wezykami przeciekow i z dobrego powodu.
Kupuje sie je z metra i zazwyczaj sama koncowka sie degraduje. Jesli masz troche extra dlugosci, to mozesz koniec obciac i wsunac dalej, co jeszcze troche posluzy.
Wsadz papierowe serwetki dookola przecieku i to pozwoli Ci na dokladne zlokalizowanie przecieku
Z angielskiego nazywaja sie one wezykami przeciekow i z dobrego powodu.
Kupuje sie je z metra i zazwyczaj sama koncowka sie degraduje. Jesli masz troche extra dlugosci, to mozesz koniec obciac i wsunac dalej, co jeszcze troche posluzy.
Sprawdzales u zlodzieji w ASO czy cenniku fabka?
18 zlociszy w Arizonie
http://www.autohausaz.com/search/produc ... 3379005201
18 zlociszy w Arizonie
http://www.autohausaz.com/search/produc ... 3379005201
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
ropa pod wtryskami
cześć
Przerabiałem to , kup oryginał a przy wysysaniu ropy bardzo dobrze sprawuje się strzykawka / w aptece coś ok. 1.20 zł / , długie szczypce i trochę siły przy zakładaniu . Przy okazji obejrzyj dokładnie gumowe kolanko odpowietrznika .
Przerabiałem to , kup oryginał a przy wysysaniu ropy bardzo dobrze sprawuje się strzykawka / w aptece coś ok. 1.20 zł / , długie szczypce i trochę siły przy zakładaniu . Przy okazji obejrzyj dokładnie gumowe kolanko odpowietrznika .
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Przerabialem ostatnio temat , przy czyszczeniu kolektora postanowilem wymienic wezyki przelewowe, kupilem w sklepie 8zl za metr ,3 dni pojezdzilem i wszystkie puscily porozciagaly sie jak gluty kompletnie nie odporne na temperature , silnik w ropie oczywiscie , kupilem oryginalny z tej aukcji lepiej juz byc nie moze http://allegro.pl/przewod-waz-przelewow ... 50928.html
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości