Problem z uruchomieniem silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem z uruchomieniem silnika
Witam, mam pewien dziwny problem z swoim w210 2001 r 2,7 cdi
Pewnego dnia chcąc sie przejechać swoim autem, wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk, czekam aż zgaśnie żółta kontrolka z sprężynką, przekręcam kluczyk w ostatnie położenie i tu niespodzianka - zero reakcji, rozrusznik nie wykonuje nawet połowy obrotu, kompletne nic.
Wskazywało by na to że akumulator jest kompletnie rozładowany ale centralny zamek działa, radio gra i buczy a dmuchawa dmucha pełną parą. Wykonuje jeszcze parę prób uruchomienia silnika - bezskutecznie. Wysiadam, zamykam auto i po godzinie wracam, i znowu niespodzianka auto odpala za pierwszym razem w normalnym trybie czyli po odczekaniu az żółta kontrolka z spręzynką zgaśnie.
Problem pojawiał sie ponownie wielokrotnie. Najczęsciej pomogło energiczne przekręcenie kluczyka od razu w ostatnie położenie nie czekając na żółtą kontrokę. a czasami musiałem odpalać na popych bo nic nie pomagało
Problem pojawia się jeżeli zostawie samochód bez ruchu na około 3 dni. Jeżeli używam samochodu codziennie to zawsze odpala za pierwszym razem bez problemu
Jedyne co jeszcze zauważyłem, że w tamtym roku auto odpalało po 2-3 obrotach rozrusznika a teraz odpala po około 6
Ktoś mi kiedyś powiedział, że w tym samochodzie rozruszniki lubią sie zawieszać więc pytanie do was czy sie kiedyś już z tym spotkaliście ?
Pewnego dnia chcąc sie przejechać swoim autem, wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk, czekam aż zgaśnie żółta kontrolka z sprężynką, przekręcam kluczyk w ostatnie położenie i tu niespodzianka - zero reakcji, rozrusznik nie wykonuje nawet połowy obrotu, kompletne nic.
Wskazywało by na to że akumulator jest kompletnie rozładowany ale centralny zamek działa, radio gra i buczy a dmuchawa dmucha pełną parą. Wykonuje jeszcze parę prób uruchomienia silnika - bezskutecznie. Wysiadam, zamykam auto i po godzinie wracam, i znowu niespodzianka auto odpala za pierwszym razem w normalnym trybie czyli po odczekaniu az żółta kontrolka z spręzynką zgaśnie.
Problem pojawiał sie ponownie wielokrotnie. Najczęsciej pomogło energiczne przekręcenie kluczyka od razu w ostatnie położenie nie czekając na żółtą kontrokę. a czasami musiałem odpalać na popych bo nic nie pomagało
Problem pojawia się jeżeli zostawie samochód bez ruchu na około 3 dni. Jeżeli używam samochodu codziennie to zawsze odpala za pierwszym razem bez problemu
Jedyne co jeszcze zauważyłem, że w tamtym roku auto odpalało po 2-3 obrotach rozrusznika a teraz odpala po około 6
Ktoś mi kiedyś powiedział, że w tym samochodzie rozruszniki lubią sie zawieszać więc pytanie do was czy sie kiedyś już z tym spotkaliście ?
No własnie Panowie czy to że auto w jednej chwili nie reaguje wogole na zapłon i odpali tylko po energicznym przekreceniu kluczyka pomijajac rozgrzewanie swiec (bo chyba od tego jest ta kontrolka z sprezynką) to moze byc wina tylko rozrusznika czy cos innego moze miec wpływ na to ?
Czy takie odpalanie moze byc niebezpieczne dla silnika ??
Czy takie odpalanie moze byc niebezpieczne dla silnika ??
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 paź 2013, o 19:26
- Lokalizacja: Okolice Opola
Kolega w W210 mial podobny problem, wrecz identyczny. Wyszlo, ze w stacyjce nie łaczylo, rozebral, podlutowal, ale pamietam, ze cos tam musial lekko wytopic zeby sie do tego miejsca dostac. Borykal sie z tym problemem 2 lata az w koncu znalazl przyczyne.Paweł L pisze:No własnie Panowie czy to że auto w jednej chwili nie reaguje wogole na zapłon i odpali tylko po energicznym przekreceniu kluczyka pomijajac rozgrzewanie swiec (bo chyba od tego jest ta kontrolka z sprezynką) to moze byc wina tylko rozrusznika czy cos innego moze miec wpływ na to ?
Czy takie odpalanie moze byc niebezpieczne dla silnika ??
Jest tam jakas blaszka, styk ktora sie odgina i slabo kontaktuje, moge dopytac sie jak chcesz?
...
Szczotko trzymacz - 40złPaweł L pisze:Ile Cię to wtedy kosztowało?
Może lepiej od razu wymienić cały rozrusznik? można kupić używany za około 100 zł
Tuleja - 14zł
W grzanie szczotko trzymacza do rozrusznika - 30zł
Razem 85zł pełna regeneracja.
Doszło mi do tego uszczelka pod kolektor ssący bu była już do du..y - 70zł do 3,0TD
Nerwy stracone przy wyciąganiu rozrusznika bezcenne
To było całkiem nie dawno
Nie kupuj używki bo nie wiadomo ile pochodzi.
Taniej i pewniej wyjdzie ci regeneracja Jak samemu się pobawisz
Bardzo byłbym wdzięczny jak wypytał byś kolegi o wszystkie szczegóły lub o kontakt do niego. Mam podobny problemessoprofesso pisze:
Kolega w W210 mial podobny problem, wrecz identyczny. Wyszlo, ze w stacyjce nie łaczylo, rozebral, podlutowal, ale pamietam, ze cos tam musial lekko wytopic zeby sie do tego miejsca dostac. Borykal sie z tym problemem 2 lata az w koncu znalazl przyczyne.
Jest tam jakas blaszka, styk ktora sie odgina i slabo kontaktuje, moge dopytac sie jak chcesz?
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan
Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości