Kody błędów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 7 sty 2012, o 15:55
- Lokalizacja: Włocławek
Silnik gaśnie podczas jazdy po nagrzaniu i przejechaniu takiej samej ilości kilometrów. Podejrzewam, że przyczyną jest nagrzanie jakiegoś elementu.Czy możliwa jest nieszczelność podstawy filtra paliwa, która występuje dopiero po nagrzaniu silnika ? Czy taka usterka może powodować zapowietrzenie układu paliwowego ?
Jak stwierdzić nieszczelność podstwawy filtra paliwa ?
Co może być przyczyną takich objawów ?
[ Dodano: 2012-02-16, 12:47 ]
Problem rozwiązany.
Wymieniłem czujnik wału korbowego i silnik już nie gaśnie podczas jazdy.Widać z tego, że nie zawsze winna jest pompa pomimo tego, że sugerują o tym kody błędów.
Jak stwierdzić nieszczelność podstwawy filtra paliwa ?
Co może być przyczyną takich objawów ?
[ Dodano: 2012-02-16, 12:47 ]
Problem rozwiązany.
Wymieniłem czujnik wału korbowego i silnik już nie gaśnie podczas jazdy.Widać z tego, że nie zawsze winna jest pompa pomimo tego, że sugerują o tym kody błędów.
Mercedes E klasa W210 , 1997, 220 D
WDB2100041A372335
WDB2100041A372335
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 16 lut 2012, o 11:50
- Lokalizacja: pomorze środkowe
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Kolega sobie z nas żartuje albo mu się szukać nie chciało
Za 800km masz mały przegląd... resztę poszukaj...
Za 800km masz mały przegląd... resztę poszukaj...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 16 lut 2012, o 11:50
- Lokalizacja: pomorze środkowe
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Ja bym to przetłumaczył jako otwarty obwód (przerwa, odłączony) włącznika filtra z węglem aktywowanym... i pewnie taki jest problem...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Tak sobie myślę, że może jest otwarty cały czas przelot przez filtr z węglem aktywowanym?
Czy wyjmując fitry da się to jakoś zobaczyć?
Czy może to być usterka spowodowana niewymienieniem owych filtrów (tych jeszcze nie wymieniałem)?
Czy wyjmując fitry da się to jakoś zobaczyć?
Czy może to być usterka spowodowana niewymienieniem owych filtrów (tych jeszcze nie wymieniałem)?
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 mar 2012, o 10:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pomocy.
Od pewnego czasu mam problem przy odpalaniu W210 2,2D z 1996.
Samochód odpala nie na wszystkich cylindrach,kopci na biało.Wymieniłem świece,przekaźnik świec i wiązkę,Ciągle wyświetlają się błędy przy podłączeniu komputera nawet po skasowaniu po kilku godzinach pojawiają się ponownie..Za każdym razem inne i za każdym razem inna ilość błędów.Ciągle palą się świece.Wymieniłem też akumulator na nowy i nadal nic.
Pomóżcie kto może - pozdrawiam
Od pewnego czasu mam problem przy odpalaniu W210 2,2D z 1996.
Samochód odpala nie na wszystkich cylindrach,kopci na biało.Wymieniłem świece,przekaźnik świec i wiązkę,Ciągle wyświetlają się błędy przy podłączeniu komputera nawet po skasowaniu po kilku godzinach pojawiają się ponownie..Za każdym razem inne i za każdym razem inna ilość błędów.Ciągle palą się świece.Wymieniłem też akumulator na nowy i nadal nic.
Pomóżcie kto może - pozdrawiam
witam panowie
prośba nie krzyczcie na mnie że czegoś nie przeczytałem i tak dalej siedzę na forum od2 tygodni i zapoznaje sie z wiedzą może mi coś umknęło już wiem że moja gwiazda wchodzi w tryb awaryjny po 2-5 km i turbo znika wydawało mi sie że znalazłem przyczynę dzięki forum pęknięta lewa rura plastikowa ic na dole zamówiłem na allegro zamontowałem wyjechałem z domu 10km bajka jazda cudo niestety w drodze powrotnej niestety wróciło to samo ;( pojechałem dziś na kompa i wywaliło 2 błędy
P1351
P1470
jeżeli można tak prosto jak chłopu na polu wytłumaczyć co one oznaczają i jak ich sie na stałe pozbyć tak aby autko na stałe śmigało z pełną mocą
pozdrawiam
prośba nie krzyczcie na mnie że czegoś nie przeczytałem i tak dalej siedzę na forum od2 tygodni i zapoznaje sie z wiedzą może mi coś umknęło już wiem że moja gwiazda wchodzi w tryb awaryjny po 2-5 km i turbo znika wydawało mi sie że znalazłem przyczynę dzięki forum pęknięta lewa rura plastikowa ic na dole zamówiłem na allegro zamontowałem wyjechałem z domu 10km bajka jazda cudo niestety w drodze powrotnej niestety wróciło to samo ;( pojechałem dziś na kompa i wywaliło 2 błędy
P1351
P1470
jeżeli można tak prosto jak chłopu na polu wytłumaczyć co one oznaczają i jak ich sie na stałe pozbyć tak aby autko na stałe śmigało z pełną mocą
pozdrawiam
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
P1351 bład sterowania początku wtrysku, zobacz na początek kable idące do pompy wtryskowej.boxpro pisze:P1351
P1470
P1470 zawór podciśnienia, inaczej modulator od sterowania turbiny kaputt lub jego obwód, zalecam wymianę
pewnie nie masz mocy i dużo pali.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
mocy faktycznie brak jest to odczuwalne zwłaszcza gdy rano jade pod górkę zanim sie rozbujam to trochę czasu minie ale jak czasmi załączy turbinka to smiga aż miło co do spalania to tak naprawdę nie wiem 3/4 baku 600,5 km zanim zapaliła sie rezerwa bak mały 60 czy 65 litrów nie wiem nie tankowałem jeszcze do pełna
[ Dodano: 2012-07-04, 14:09 ]
a może z łaski swojej ktoś mi odpowie co to za rurka ona jest tak jakby w piance ale widze że jest pęknięta i jakie ona spełnia zadanie
[ Dodano: 2012-07-04, 14:09 ]
a może z łaski swojej ktoś mi odpowie co to za rurka ona jest tak jakby w piance ale widze że jest pęknięta i jakie ona spełnia zadanie
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości