Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 3 gru 2016, o 05:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 maja 2010, o 10:31 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:18
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
witam
Po wymianie oringów i uszczelnieniu sekcji na pompie rzędowej, na rozgrzanym silniku zaczął się problem z pracą na wolnych obrotach - dławi się, jakby miał nieodpowiednią dawkę paliwa. Czy po takim zabiegu - wymiana oringów - powinno się przeprowadzić regulację pompy ???

_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2010, o 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:17
Posty: 533
Lokalizacja: 50°21'5N,18°13'3E
U mnie nie bylo potrzeby regulowania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2010, o 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2008, o 18:59
Posty: 3731
Lokalizacja: Przemyśl
Weź latarke i prześwietl przewody paliwowe, szukaj baniek powietrza. Jak nie ma to dupa. Hej!

_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2010, o 22:01 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:18
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
nieszczęsne powietrze - właśnie nie mogę sobie z tym poradzić. W przewodzie między podgrzewaczem a filtrem paliwa pojawia się powietrze - zaraz po zgaszeniu silnika paliwo natychmiast "schodzi" w kierunku podgrzewacza i wypełnia przewód tylko do połowy(od strony podgrzewacza), pozostała część przewodu - powietrze. Jak to uszczelnić ???

_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2010, o 07:48 
Offline
Doradca VIP

Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 15:18
Posty: 1039
Lokalizacja: tychy
Radek.M napisał(a):
"schodzi" w kierunku podgrzewacza i wypełnia przewód tylko do połowy(od strony podgrzewacza)

To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany.

_________________
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2010, o 09:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2009, o 00:12
Posty: 284
Lokalizacja: łódzkie
romek61 napisał(a):
To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak to- a co kolego proponuje?

Radek.M, przerabiałem temat u siebie w Celinie- Wymień przewody paliwa, tylko na oryginalne. Koszt niewielki (170zł) a zapomnisz o problenie. Chyba że lubisz rzemiosło i ciągłe problemy. Oringi są nie do dopasowania... Próbowałem- nerwy przez 3 miechy. Po wymianie- relaks i radość do czasu przesiadki na Oczko :-P

_________________
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2010, o 10:29 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
Marcin13736 napisał(a):
Oringi są nie do dopasowania... Próbowałem- nerwy przez 3 miechy.

Przesadzasz. Jedzie się do sklepu z częściami m.in. do ursusów, pokazuje stare oringi i kupuje nowe po 50gr/szt. Już dwa lata w jednym z aut tak mam i suchutko...

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2010, o 22:58 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:18
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Marcin13736 napisał(a):
romek61 napisał(a):
To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak to- a co kolego proponuje?
też chętnie dowiem się coś węcej

romek61 napisał(a):
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany.
przed wymianą silnik chodził równo, poza tym w przewodach też pokazywały się bąble powietrza.
Nie wiem co mogłem schrzanić podczas wymiany oringów na sekcjach, stąd ponawiam moje wcześniejsze pytanie - czy po takiej operacji trzeba regulować pompę ???
chociaż wyżej dostałem jedną, ale konkretną odpowiedź
Grzechoo napisał(a):
U mnie nie bylo potrzeby regulowania
mam nadzieję, że jeszcze ktoś wypowie się w temacie regulacji

_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2010, o 08:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2010, o 21:17
Posty: 533
Lokalizacja: 50°21'5N,18°13'3E
Naprawde chcialbym pomoc ale jak pamietam wymiane u siebie (po pompa ciekla u mnie z przewodow na gorze oraz spod elektrtozaworu (ta czarna plastikowa skrzyneczka z boku pompy)) - to mechanik wymienil wszystkie oringi.
Nic nie mowil o odpowietrzaniu - wiec nie wiem czy zrobil to gratis czy "w cenie" czy udalo mu sie nie zapowietrzyc jej ...
Od tamtej pory sucho i czysto. Po zabiegu naprawy (luty) nawet w mrozy palil od razu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2010, o 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2009, o 00:12
Posty: 284
Lokalizacja: łódzkie
U mnie wymiana oringów na pompie nie wymagała żadnych regulacji. Mechanik odkręcił przewody wysokiego ciśnienia i wykręcał sekcję po kolei, wymieniał oring i wkręcał na miejsce. Jedyne co powiedział, to trzeba uważać na sprężynę i kulkę w środku (zawór zwrotny), bo jak coś zginie- będą problemy... A może u ciebie "ktoś" spaprał rześbę?

Żadnych regulacji nie było.

_________________
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2010, o 10:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9328
Lokalizacja: Olsztyn
racja.

to tylko wymiana i zadnej regulacji pozniej pompa nie wymaga. a najlepiej w 300-stkach w ogole sie pompy nie dotykac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2010, o 11:56 
Offline

Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:18
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
wieeeeeeeelkie, przeogromne dzięki za konkretne informacje
fabek napisał(a):
a najlepiej w 300-stkach w ogole sie pompy nie dotykac
tego się właśnie boję, tym bardziej, że przed naprawą było ok., a pompa nie była ruszana poza wymianą oringów
Marcin13736 napisał(a):
A może u ciebie "ktoś" spaprał rześbę?
fachowiec, który naprawiał gwiazdkę, moim zdaniem, jest oblatany w temacie (zresztą polecany na forum), w sumie ma prawo się zdarzyć sporadycznie, że coś się popitoli w trakcie naprawy - wychodzę z założenia, że ten się nie myli co nic nie robi.

Powiedzcie mi jeszcze jedno - czy mogę ruszyć w trasę z takim defektem - ok.600km ??? muszę obowiązkowo wyjechać na kilka dni i niestety nie mam innego środka transportu

_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2010, o 12:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9328
Lokalizacja: Olsztyn
sluchaj jezeli kuleje od czasu do czasu to badz powien, ze zapowietrza sie, innych opcji nie ma w 300-tkach - to bardzo zywotne silniki. pisalem juz parokrotnie, ale napisze raz jeszcze czule miejsca na zapowietrzanie sie:

- dwie czarne rurki zasilajaca i powrotna ida do grodzi
- pekajaca obudowa termostatu przykreconego do glowicy
- oring filterka wstepnego siatkowego w obudowie duzego filtra paliwa
- oring sruby filtra paliwa
- oringi na zlaczkach przezroczystych rurek filtr<->pompa, jezeli je odpinal i nie wymienil oringow to moga przepuszczac

raczej w trase nie jedz, to jest powazna usterka, ale prosta w naprawie, bo jak staniesz to juz nie odpalisz. 300-tki mocno sie zapowietrzaja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2010, o 19:23 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2010, o 09:55
Posty: 131
Lokalizacja: Sopot
romek61 napisał(a):
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany

...apropos,łącznie z oringami na sekcjach powinno się wymienić podkładki,łatwo je zgubić.Może tu jest przyczyna.Ja wymieniałem samodzielnie i 300tka śmiga,aż miło.
Pozdrawiam!

_________________
S210 2.7CDI '01 wcześniej W210 300TDT'99,W:116,123,124,126,201,202,vito,sprinter
WDB2100161B347490


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2012, o 16:20 
Offline

Dołączył(a): 30 cze 2012, o 15:13
Posty: 2
Lokalizacja: Piła
witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ? :oczami:

_________________
Maciej E210


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group