mesio14 pisze:No to idz
Zapowietrzony układ paliwowy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zapowietrzony układ paliwowy
Witam,
Wymieniłem pompe wtryskową lucas. Nie chce ona zaciągnąć paliwa. Samochód stoi od ostatniego odpalenia ok 3 tyg. Nie mogę odpowietrzyć układu. Co chwila padają akumulatory. Jest jakiś magiczny sposób aby zalać ręcznie pompę paliwem?
Myślę o metodzie na plaka. Z tym, że chciałbym w miarę możliwosći maksymalnie zalać pompę, żeby nie chodziła na sucho.
Może zaciągnąć paliwo/powietrze z przewodu, którym paliwo wychodzi z pompy? Macie jakieś sprawdzone sposoby? Holowanie odpada.
Kręcić do skutku? Zalewać filtr paliwa i znowu kręcić? (te dwie metody stosuje)
Czy użyć plaka?
Męczę się z tym od dwóch dni. Paliwo nie dochodzi do wtrysków. Przed uszczelnianiem pompa mechanicznie/elektrycznie była sprawna.
Czytałem, że odpowietrzanie diesla jest ciężkie. Dodajmy do tego zimowe dni i mamy podwójny problem xd chyba, że poczekam do lata:D
Wymieniłem pompe wtryskową lucas. Nie chce ona zaciągnąć paliwa. Samochód stoi od ostatniego odpalenia ok 3 tyg. Nie mogę odpowietrzyć układu. Co chwila padają akumulatory. Jest jakiś magiczny sposób aby zalać ręcznie pompę paliwem?
Myślę o metodzie na plaka. Z tym, że chciałbym w miarę możliwosći maksymalnie zalać pompę, żeby nie chodziła na sucho.
Może zaciągnąć paliwo/powietrze z przewodu, którym paliwo wychodzi z pompy? Macie jakieś sprawdzone sposoby? Holowanie odpada.
Kręcić do skutku? Zalewać filtr paliwa i znowu kręcić? (te dwie metody stosuje)
Czy użyć plaka?
Męczę się z tym od dwóch dni. Paliwo nie dochodzi do wtrysków. Przed uszczelnianiem pompa mechanicznie/elektrycznie była sprawna.
Czytałem, że odpowietrzanie diesla jest ciężkie. Dodajmy do tego zimowe dni i mamy podwójny problem xd chyba, że poczekam do lata:D
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Re: Zapowietrzony układ paliwowy
Plakiem uruchomisz po 4-5 kręceniach.Jak były te największe mrozy musiałem wyjąć i uszczelnić pompę wysokiego ciśnienia.Po założeniu przez 3 dni walczyłem by uruchomić autko.Rozładowałem kilka razy 2 aku i nic.Po kilku rozruchach z plakiem autko wystartowało bez problemu.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Re: Zapowietrzony układ paliwowy
Ja zabrałem się w listopadzie za wymianę progów i konserwacje podwozia w nieogrzewanym blaszanym garażu. Auto dłuuugo stało. Po odpaleniu pompa cieknie.
Bardzo podobna sytuacja do Twojej. Też uszczelniłem i ni chu chu nie chce odpalić.
To próbuje z plakiem Dzięki za podpowiedź
Bardzo podobna sytuacja do Twojej. Też uszczelniłem i ni chu chu nie chce odpalić.
To próbuje z plakiem Dzięki za podpowiedź
Była w202 Ce 1.8 El Pi Dżii
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Jest w210 E 2.2 D, a w stajni 95 Qni! I Lukasek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości