Moja `Mery` pali 11-12 l gazu w mieście , z tym że jeżdżę raczej relaksacyjnie, bez spinania się na wyścig od świateł do świateł, chociaż od czasu do czasu dostaje `kopa` na `odmulenie`.
Moim zdanie spalanie mile zaskakuje w stosunku do wielkości samochodu, miałem dwa Jeep-y 4.0 i 5.2l, te to dopiero uczyły pokory na stacjach Pb i LPG
spodziewałem sie że podacie spalania rzędu 20-25l w miescie ale jestem mile zaskoczony teraz pozostaje mi juz tylko pozbyc sie mojego w124 i zacząc szukac w210 E320 dzieki panowie
marioopsk, spalania 20-25l w mieście ciężko doświadczyć, ja w 4.3 nie przekroczyłem 15 a też nie mulę, silnik serwisowany tak jak powinien, świece, olej, rozrząd.. w trasie de-pol raz na miesiąc 1000km w jedną stronę 8,5- 10l max a prędkość 140-180km/h.
Nie bój się dużego silnika pod względem spalania, gorzej czasem z serwisem, typu 16 świec itp..
V8 fajna sprawa ale chyba to jeszcze nie czas na taki motor aczkolwiek jak patrze po samochodach na chwile obecna łatwiej kupic E430/E420 niz E320... no ale jeszcze chwile czasu mam to pozostaje cierpliwie czekac aż sie cos pojawi co do spalania e430 tez mi ciezko uwierzyć w takie wyniki ale to przez to ze jezdze jeszcze w124 na wtrysku KE który pali jak ostro użytkowane V8
W211 z 5,5l 22litrów nie przekracza po trójmieście jeżdząc jak opętany. normalnie jeżdząc do 17 dobija.
W210 z 5,5l troche gorrzej ale też 25litrów w bajki można włożyć.
W210 z 4,3l nawet nie wiem, ale też 20 chyba nie przekracza.
CHyba ze ktos jezdzi non stop jakies krotkie odcinki na 1 biegu... to pewnie tak.
Witam. Ja też się pochwale moim spalaniem oczywiście benzyna średnia na 1000km 11.7l większość po mieście. Jak rano odpalam czasami pokaże 20.4l wiadomo ssanie, jazda po mieście spadnie do 16l. na trasie przy 90km/h potrafię zejść do 7.8l ale to nie jazda, przy 120km/h 8.6l niżej sie nie da. Nie ma co płakać komfort i bezpieczeństwo jest, jak trzeba to się przełoży na trasie z 6 na 3 i przez dwa tiry nie ma problemu. pozdrawiam.
Hmmm mi póki co 16.8 jazda emeryta a taka w miarę normalna jak na 4.2 to 25. Aktualnie mam parownik zregenerowany i ustawione wszystko jak należy więc podam pomiar niedługo.
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
jwara99, Twój aż tyle Ci pali? mój też 4.2 z LPG spokojnie schodzi do 13/100 km. Tylko kiedy go kupiłem to dochodziłem do 20 ale nigdy powyżej
Tak poza tym trochę się dziwię ludziom którzy boją się dużego silnika w planach miałem BMW E38 2.8 ale wyszedł mercedes. I wiecie co? Jestem mega zadowolony. Spalanie bardzo zbliżone, opłaty te same a przyjemność z jazdy jaka
Po drugie V-ki o które się dba (nie trzeba wydawać tysięcy) odwdzięczają się mała awaryjnością. Bardziej boje się o skrzynie.
Wątpię że zejdą poniżej 4 litrów jak spalanie jest jak w 3.0
Sheik306 pisze:jwara99, Twój aż tyle Ci pali? mój też 4.2 z LPG spokojnie schodzi do 13/100 km. Tylko kiedy go kupiłem to dochodziłem do 20 ale nigdy powyżej
Tak poza tym trochę się dziwię ludziom którzy boją się dużego silnika w planach miałem BMW E38 2.8 ale wyszedł mercedes. I wiecie co? Jestem mega zadowolony. Spalanie bardzo zbliżone, opłaty te same a przyjemność z jazdy jaka
Po drugie V-ki o które się dba (nie trzeba wydawać tysięcy) odwdzięczają się mała awaryjnością. Bardziej boje się o skrzynie.
Wątpię że zejdą poniżej 4 litrów jak spalanie jest jak w 3.0
Zobaczymy teraz jak wyjdzie ale ja jeżdżę max 12km do pracy 3 razy w tygodniu a reszta to miasto wiec na 15 nie liczę. Patrząc na voyagera 3.3 którego tez posiadam to Mietek to super oszczędna fura.
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
zima - koła 215 r16 gaz - trasa 140-160 spalanie 12,5 gazu, pól na pól trasa miasto 12-15 gazy
lato - koła 215 r 16 - trasa jak zółw to schodził do 9-10 gazu , normalnie 140-160 to w granicach 12 zamykała się.
lato koła 235 r 17 pól na pól trasa miasto 14-15 gazu, trasy jeszcze nie robiłem a jestem ciekawy ile łyknie( dopiero założyłem letnie). I tutaj rozmiar ma znaczenie.
Camel- pisze:Miałem E240, mam E280, ojciec kupił sobie E320 i wszystkie palą tyle samo
+1
Po przesiadce z C200 136km do E430 stwierdzam że w mniejszym silniku czulem sie bardziej sflustrowany, znacznie czesciej cisnalem niż w aktualnym aucie, tutaj wystarczy raz na jakis czas Aktualnie różnica pomiedzy C200 Sedan a E430 Kombi to ok 1L LPG a mocy 2x więcej i jeszcze troche, nie wspominając o wadze.