Instalacja LPG do 3.2V6 prośba
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jeśli chodzi o wtryski to najczęściej montuję ACW 01(BFC), w miarę dokładne, odporne na brud, nie rozjeżdżają się skoki(jednostki popularne, wolnossące, niewysilone), lepsze są Baracudy i Hana2000, dokładniejsze, szybsze, dobre do turbin albo bardzo czułych aut.
Reduktory - chyba nie ma takiego bez jakiegoś minusa. Alaska tomasetto najlepszy ale tylko do max 120KM. Z większych to Shark 1200 i 1500(150KM,200KM)- nie mam złego zdania ale jeszcze za mało ich zamontowałem , Magic3 ,magic3 power -bardzo wydajne, na miedzi fi6 spokojnie robi do 200KM(magic3-250KM,power-350KM, czasami puszcza oring i gaz idzie do płynu chłodniczego), KME Gold(odkształcają się plastykowe wyjścia wodne,czasami pękają, zabrudza się zawór i regulator ciśnienia, duże spadki ciśnienia przy ostrym bucie) , Zavoli N,S - mała regulacja ciśnienia, szybko się zapychają ok 50tys km i kosz, ACR01-trochę niestabilne ciśnienie, nie dają tyle powera co opisują.
Elektronika AC: Stag4eco-stag300premiumOBD - super, LPG Tech - dziecko firmy AC- też bardzo dobra , lecz wymaga więcej zabawy(bardzo rozbudowany) a co za tym idzie większej kwalifikacji gaziarzy
Generalnie montuję wszystko co opisałem, usterek ogólnie jest mało ale się zdarzają , które właśnie opisałem. Mimo tych usterek to i tak mam mnóstwo klientów zadowolonych (łatwo znaleźć opinie o mnie na necie)
Reszta - to dobre wykonanie
Reduktory - chyba nie ma takiego bez jakiegoś minusa. Alaska tomasetto najlepszy ale tylko do max 120KM. Z większych to Shark 1200 i 1500(150KM,200KM)- nie mam złego zdania ale jeszcze za mało ich zamontowałem , Magic3 ,magic3 power -bardzo wydajne, na miedzi fi6 spokojnie robi do 200KM(magic3-250KM,power-350KM, czasami puszcza oring i gaz idzie do płynu chłodniczego), KME Gold(odkształcają się plastykowe wyjścia wodne,czasami pękają, zabrudza się zawór i regulator ciśnienia, duże spadki ciśnienia przy ostrym bucie) , Zavoli N,S - mała regulacja ciśnienia, szybko się zapychają ok 50tys km i kosz, ACR01-trochę niestabilne ciśnienie, nie dają tyle powera co opisują.
Elektronika AC: Stag4eco-stag300premiumOBD - super, LPG Tech - dziecko firmy AC- też bardzo dobra , lecz wymaga więcej zabawy(bardzo rozbudowany) a co za tym idzie większej kwalifikacji gaziarzy
Generalnie montuję wszystko co opisałem, usterek ogólnie jest mało ale się zdarzają , które właśnie opisałem. Mimo tych usterek to i tak mam mnóstwo klientów zadowolonych (łatwo znaleźć opinie o mnie na necie)
Reszta - to dobre wykonanie
O kiedy ? - zapewne od chwili, kiedy AC puściło list szkalujący do instalatorów STAG'airekgaz pisze: LPG Tech - dziecko firmy AC
Poproszono Cię o Twoje zdanie i ok - po to jest forum, co nie oznacza, że kto inny może się z tym stanowczo nie zgodzić i wysnuć wniosek, że zupełnie nie znasz produktu LPG Tech.irekgaz pisze: Stag4eco-stag300premiumOBD - super, LPG Tech (...) bardzo dobra
Reszta o "złożoności i skomplikowanym" strojeniu - potwierdzenie tego co powyżej.
Załóż eksperymentalnie do swojego kompressora - "learning by doing"
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Przepraszam , źle się wyraziłem, chodzi o to że nie jest to produkt AC tylko inżynierowie którzy pracowali w AC zrobili konkurencyjny sterownik. Nie mam nic do Techa ale każdy kto widział oba przyzna że Stag jest bezdyskusyjnie dużo czytelniejszy graficznie i prościejszy w obsłudze. Montuję też techa i jest OK. Dla kumatych ludzi nie sprawia on problemu (mam też dobrego znajomego co pracuje w przy techu w Białymstoku więc co nieco wiem).kacper28 pisze:O kiedy ? - zapewne od chwili, kiedy AC puściło list szkalujący do instalatorów STAG'airekgaz pisze: LPG Tech - dziecko firmy AC
irekgaz pisze: Stag4eco-stag300premiumOBD - super, LPG Tech (...) bardzo dobra
Nie wiem kto ci jakiś bzdur naopowiadał o jakimś liście szkalującym. Ja nic takiego nie dostałem.
Nie mam żadnych umów lojalnościowych i montuję to co jest w miarę dobre, w dobrej cenie , mało awaryjne, i te które maja swoich dystrybutorów w moim mieście.
Zapomniałem też o elektronice Agis odbcan, też jest dobra, montowałem tego trochę, teraz już mniej bo nie mam dystrybutora na miejscu.
A propos wtrysków - nie dodałem iż koniecznie trzeba stosować filtry kubkowe np matrix, lovato do wtryskiwaczy Baracuda i Hana.
Często też montuję nowe urządzenia (zaczynając od swoich aut) aby sprawdzić nowości i nie chwaląc się przetarłem szlaki w mieście dla niektórych urządzeń .
Ja teraz przewaliłem 2300 swoim do NL i spalanie...
Z każdym kilometrem na LPG zatankowanym w DE a potem w NL coraz niższe.
I nikt mi nie przetłumaczy że autostrady itp bo od Słupcy do granicy ciąłem autostradą na tempomacie 130-140 identycznie za granicą. A pare razy i 170-190 na budziku było.
3 chłopa + trochę tobołów, letnie kapcie, światła, radio, bez klimy
Spalanie na polskim LPG 13,5 litra
Pierwsze tankowanie w DE - 12,7
Kolejne 12,11
Kolejne 11,70
NL
11,33
11,16
10,70
DE
12,11
12,17
PL
jedno i już 12,62
I niech powyższy opis bedzie najlepszą rekomendajcą zestawu Hana + KME Gold + STAG 300 ISA-2
Z każdym kilometrem na LPG zatankowanym w DE a potem w NL coraz niższe.
I nikt mi nie przetłumaczy że autostrady itp bo od Słupcy do granicy ciąłem autostradą na tempomacie 130-140 identycznie za granicą. A pare razy i 170-190 na budziku było.
3 chłopa + trochę tobołów, letnie kapcie, światła, radio, bez klimy
Spalanie na polskim LPG 13,5 litra
Pierwsze tankowanie w DE - 12,7
Kolejne 12,11
Kolejne 11,70
NL
11,33
11,16
10,70
DE
12,11
12,17
PL
jedno i już 12,62
I niech powyższy opis bedzie najlepszą rekomendajcą zestawu Hana + KME Gold + STAG 300 ISA-2
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
irekgaz, miałem jakiegoś średniego Techa w CLK, już nie pamietam jakiego... ale jego możliwości były powalające, niestety BRC czy Zenit Pro, którego obecnie katuje nie jest tak rewelacyjny. Nie mogę powiedzieć, że Tech był bardziej wymagający od gaziarzy. Miał rewelacyjny algorytm autoadaptacji.
Szkoda, że tam wcześniej napisano, że Valtek nie nadaje się do V6. Nie wiem co to za V6 za super silnik, ale na moje to dwa 1,6 litrowe silniki z czasem otwarć benzyowych wtryskiwaczy na wolnych obrotach 3 ms. Sorry, ale bardziej wymagający jest M111, a na Valtekach śmiga aż miło...
Szkoda, że tam wcześniej napisano, że Valtek nie nadaje się do V6. Nie wiem co to za V6 za super silnik, ale na moje to dwa 1,6 litrowe silniki z czasem otwarć benzyowych wtryskiwaczy na wolnych obrotach 3 ms. Sorry, ale bardziej wymagający jest M111, a na Valtekach śmiga aż miło...
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości