Instalacja LPG do 3.2V6 prośba
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Instalacja LPG do 3.2V6 prośba
Witam
posiadam obecnie W210 z silnikiem 3.2V6 z (niby instalacją LPG)
dlaczego niby-bo wtryski to żółte valteki,reduktor Arctic,sterowanie KME Diego G3,instalacja jest założona nieudolnie-szczególnie okablowanie,chce ja zmienic
teraz mam prośbę o poradę:
czy zakładać cala nową(zostawić tylko zbiornik)?
czy wymienić wtryski,reduktor i okablowanie,a sterownik Diego G3 zostawić?
proszę o poradę co zrobić i jakie podzespoly wybrac,bo silnik pracował tak jak należy
posiadam obecnie W210 z silnikiem 3.2V6 z (niby instalacją LPG)
dlaczego niby-bo wtryski to żółte valteki,reduktor Arctic,sterowanie KME Diego G3,instalacja jest założona nieudolnie-szczególnie okablowanie,chce ja zmienic
teraz mam prośbę o poradę:
czy zakładać cala nową(zostawić tylko zbiornik)?
czy wymienić wtryski,reduktor i okablowanie,a sterownik Diego G3 zostawić?
proszę o poradę co zrobić i jakie podzespoly wybrac,bo silnik pracował tak jak należy
No to jest typowa instalka pod sprzedaż zrobiona. Chyba że ma już swoje lata.
Valteki na V-ki to nieporozumienie bo są za wolne - gotowy przepis na wypadanie zapłonów w Mercu. Do poprawnej kalibracji trzeba ogromnej wiedzy (konieczność ustawiania skoku tłoczka oraz doboru dyszy).
Reduktor Arctic... jaki model ? Mam nadzieję ze chociaż AT09 co i tak jest za mało bo max wydajność to 240KM a twój silnik dokładnie tyle generuje. Co prawda zakłady robią takie instalki i jakoś to jeździ ale z przewagą "jakoś" a nie "jeździ"..
Diego... kolejny leżak magazynowy. Jego następca to Nevo. KME nawet nie oferuje do nich upgreade`u czy jakiegokolwiek pakietu poprawek bop zawiera sporo błędów.
A jedno + drugie + trzecie..
Ja gazując swojego przewertowałem chyba wszystko co możliwe dostępne w j. polskim dot. gazownaia V-ek zwłaszcza w Mercedesie i ogólnie co się przewijało wśród dobrych i polecanych gazowni i gazowników to:
- wtryski Hana H2000
- reduktor AC lub KME
(obydwa dobrane pod moc silnika)
- sterownik STAG 300-6 ISA 2 lub Premium
To jest kompromis między trwałością i wydajnością a ceną. Wyżej masz już Matrixy i Baracudy ale... szczerze powiedziawszy to jak alufelgi zamiast stalówek w samochodzie.
To nie spowoduje że będzie 30% mniej palił niż na powyższej kompletacji. No ale - niektórych to kręci i montują. Jest to niewątpliwie najwyższa półka komponentów gazowych ale... nawet najlepsze graty nic nie zdziałają kiedy będą partacko założone.
Co ja bym ci polecił ?
Udać się do dobrej gazowni i niech spróbują to ogarnąć na ile się da bez wymian. Często zwykłe skrócenie wężyków, poprzycinanie ich zgodnie ze sztuką, regulacja skoku, dysz, kompensacji sprawia ze auto zacznie jeździć. W miarę możliwości wymieniać co jakiś czas kolejny element na taki który będzie idealnie współpracował.
Valteki na V-ki to nieporozumienie bo są za wolne - gotowy przepis na wypadanie zapłonów w Mercu. Do poprawnej kalibracji trzeba ogromnej wiedzy (konieczność ustawiania skoku tłoczka oraz doboru dyszy).
Reduktor Arctic... jaki model ? Mam nadzieję ze chociaż AT09 co i tak jest za mało bo max wydajność to 240KM a twój silnik dokładnie tyle generuje. Co prawda zakłady robią takie instalki i jakoś to jeździ ale z przewagą "jakoś" a nie "jeździ"..
Diego... kolejny leżak magazynowy. Jego następca to Nevo. KME nawet nie oferuje do nich upgreade`u czy jakiegokolwiek pakietu poprawek bop zawiera sporo błędów.
A jedno + drugie + trzecie..
Ja gazując swojego przewertowałem chyba wszystko co możliwe dostępne w j. polskim dot. gazownaia V-ek zwłaszcza w Mercedesie i ogólnie co się przewijało wśród dobrych i polecanych gazowni i gazowników to:
- wtryski Hana H2000
- reduktor AC lub KME
(obydwa dobrane pod moc silnika)
- sterownik STAG 300-6 ISA 2 lub Premium
To jest kompromis między trwałością i wydajnością a ceną. Wyżej masz już Matrixy i Baracudy ale... szczerze powiedziawszy to jak alufelgi zamiast stalówek w samochodzie.
To nie spowoduje że będzie 30% mniej palił niż na powyższej kompletacji. No ale - niektórych to kręci i montują. Jest to niewątpliwie najwyższa półka komponentów gazowych ale... nawet najlepsze graty nic nie zdziałają kiedy będą partacko założone.
Co ja bym ci polecił ?
Udać się do dobrej gazowni i niech spróbują to ogarnąć na ile się da bez wymian. Często zwykłe skrócenie wężyków, poprzycinanie ich zgodnie ze sztuką, regulacja skoku, dysz, kompensacji sprawia ze auto zacznie jeździć. W miarę możliwości wymieniać co jakiś czas kolejny element na taki który będzie idealnie współpracował.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- FiLiP_SoPoT
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
- Lokalizacja: tak zaje...ało ??
- Kontakt:
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Tak reduktor,to arctic AT09,tez właśnie myślę,że najlepszym wyjściem,to będzie montaż nowej instalacji,bo ta zgodnie z papierami,to ma niby 2 lata,wczoraj bylem na diagnostyce i okazało się,że jeden wtrysk na gazie zaraz po uruchomieniu się wyławiacza i silnik działa na 5 cylindrach:(
orientujecie się może jaki jest przybliżony koszt takiego zestawu na Stagu Isa2,wtryski Hana 2000(chyba zielone wystarczą?) oraz reduktor KME Gold?
drugie pytanie znacie jakiegoś dobrego gazownika w Częstochowie lub okolicach,który by to założył oraz odpowiednio skalibrował?
orientujecie się może jaki jest przybliżony koszt takiego zestawu na Stagu Isa2,wtryski Hana 2000(chyba zielone wystarczą?) oraz reduktor KME Gold?
drugie pytanie znacie jakiegoś dobrego gazownika w Częstochowie lub okolicach,który by to założył oraz odpowiednio skalibrował?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
nakamoto, wejdź tutaj http://lpg-forum.pl/ i się dużo dowiesz na temat lpg
ok 3 tyś zł z montażem w bardzo dobrym warsztacie.nakamoto pisze:orientujecie się może jaki jest przybliżony koszt takiego zestawu na Stagu Isa2,wtryski Hana 2000(chyba zielone wystarczą?) oraz reduktor KME Gold?
Teraz Hana stosuje nowe oznaczenia wtrysków - tzw. Gold + odpowiednio dobrane dysze do silnika. Resztę robi program sterujący kompa gazowego. Ja też już mam swojego na Goldach.
Jak wspominałem - zacząłbym od wymiany wtrysków na coś dobrego - reszta jest do ogarnięcia. Reduktor przy normalnej jeździe powinien się wyrabiać. Może robić problemy jedynie przy kick-down`ach kiedy to w okolicach czerwonego pola zacznie brakować gazu na wtryskach - wówczas przeżuci ci na benzynę. Ale - ile jest takich sytuacji...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
nakamoto, osobiście rekomenduję dla Twojego wozu zestaw na LPGTECH'u, czyli:
- sterownik LPGTECH 326
- wtryski LPGTECH DRAGON
- reduktor - wystarczy KME GOLD ale bezkompromisowo IG1 SM
Jakie jest fi przewodu zasilającego od butli do reduktora? - jeżeli nie 8 mm, to też wymień.
STAGA lepiej nie dotykaj tak samo reduktora AC - powodów wiele.
W Twoim przypadku, poza lekko leciwą już technologią Diego (ale nie najgorszą) wtryski i reduktor do natychmiastowego wywalenia - i tu nie ma albo albo, jednocześnie.
Elektronika dopełni szczęścia - przy odpowiednim montażu i wystrojeniu oczywiście.
- sterownik LPGTECH 326
- wtryski LPGTECH DRAGON
- reduktor - wystarczy KME GOLD ale bezkompromisowo IG1 SM
Jakie jest fi przewodu zasilającego od butli do reduktora? - jeżeli nie 8 mm, to też wymień.
STAGA lepiej nie dotykaj tak samo reduktora AC - powodów wiele.
W Twoim przypadku, poza lekko leciwą już technologią Diego (ale nie najgorszą) wtryski i reduktor do natychmiastowego wywalenia - i tu nie ma albo albo, jednocześnie.
Elektronika dopełni szczęścia - przy odpowiednim montażu i wystrojeniu oczywiście.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
ja mam BRC od sześciu lat w swoim aucie. nigdy nikomu nic się nie działo. ja mam już 3 lata i nic, tylko filterki zmieniam. przede mną brat rok czasu jeździł również nic.
w 2007 roku kosztowała jakoś 4500tyś ale dziś dziękuję kolesiowi za dobrą decyzję.
nie wiem jak dzisiaj sprawują się te instalacje ale ja nie mam żadnych zastrzeżeń.
w 2007 roku kosztowała jakoś 4500tyś ale dziś dziękuję kolesiowi za dobrą decyzję.
nie wiem jak dzisiaj sprawują się te instalacje ale ja nie mam żadnych zastrzeżeń.
S210 E320 V6 Classic (BRC)
BRC dzisiaj również wysoki poziom prezentuje.
Do swojego się orientowałem to na V6 chcieli również ok 4500zł ale niestety z walcem w bagażniku a taka opcja odpadała.
Kuzyn ma w BMW (2007r) 318i org. BRC - poprzedni właściciel zainwestował. Też sobie chwali... jako bezawaryjną i niezawodną.
To samo o swojej instalacji powie ci każdy kto założył cokolwiek ze składanek w dobrej gazowni zatem... można taniej.
Do swojego się orientowałem to na V6 chcieli również ok 4500zł ale niestety z walcem w bagażniku a taka opcja odpadała.
Kuzyn ma w BMW (2007r) 318i org. BRC - poprzedni właściciel zainwestował. Też sobie chwali... jako bezawaryjną i niezawodną.
To samo o swojej instalacji powie ci każdy kto założył cokolwiek ze składanek w dobrej gazowni zatem... można taniej.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości