Instalacja Hybrid-Auto HHO
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Instalacja Hybrid-Auto HHO
Szperając po internecie natknąłem się na instalacje do auta dającą zaoszczędzić 25-30 % paliwa, czy ktoś słyszał o tym urządzeniu coś więcej?
http://www.autonawode.eu/
http://www.autonawode.eu/
E220 CDI Avantgarde - Kombi
WDB2102061A810617
WDB2102061A810617
Słyszalem o tym juz wcześniej niezły patent.- http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,1415 ... &_ticrsn=3
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Niestety ale ten patent nie działa, więcej o tym tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1022013-1110.html z wyliczeniami.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
Na spalaniu jak najbardziej, może ono spaść. Tylko zwróć uwagę na magiczne urządzenie o nazwie map - maf regulator, które to przekłamuje odczyt z przepływki lub map sensora i zubaża mieszankę, skutek tego mogą opisać oszczędni posiadacze LPG. Jak chcesz "oszczędzić" na paliwie to kup sam regulator, taniej wyjdzie Zresztą co to jest 3 czy 5 litrów gazu o ciśnieniu atmosferycznym na minute jak mieszanka stechiometryczna z powietrzem to 2:5 objętościowo. Gazu wystarczy na kilka cykli, a jest ich ok 700 na minutę. Sprzedawcy przerzucili się z magnetyzerów na generatory hho, które obniżają spalanie - tylko nie w sposób przez nich opisany.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
Spalanie spadnie ale nie przez wodór, tylko przez oszukanie przepływki i sondy lambda. Dostaniesz uboga dawkę paliwa i zaoszczędzisz na benzynie czy oleju, a oszczędności oddasz na regenerację głowicy, wymianę tłoków. Zresztą ja bym tego nie założył zobacz jaka ta instalacja jest....... prosta, toto jest głupsze niż LPG I generacji.
E290-WDB2100171A738935 http://www.fiber-electric.oferteo.pl/
Pisałem prace inż. związaną z instalacją generatora wodoru i podziele sie z wami co mi sie udało ustalić. Wodór owszem daje mega energie, na tyle dużą, że napełniając strzykawkę 50ml i odpalenie zapałki przy jej końcu rozrywa ją na strzępy. Teoretycznie więc powinien nawet zastąpić paliwo w 100%, ale.... no właśnie ale, ilość prądu potrzebna do uzystania wystarczjącej energi żeby zasilić silnk jest zbyt duży dla prądnicy auta. Ponadto ilość wytwarzanego wodowu maleje wraz z wzrostem temperatury wody. Pytanie teraz brzmi jaki jest stosunek straty energi przez alternator do zysków z wodoru. Sam myślałem montować instalacje wodorową w moim mercu, ale bez ingerencji w elektryke. Poprostu bym zamontował wężyk z generatora wodoru do dolotu powietrza( problem stanowiła by tylko sonda Lambda), ale posiadanie bąby pod maską nie było by dla mnie zbyt komfortowe.
E290 WDB2100171A416600 1997 automat avantgarde sedan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości