Toni to byl taksowkarz Warszawski z jednej z najwiekszej korporacji i jezdzi codziennie ,bylem w szoku. Wiec bd szukal tylko 2.7 cdi:-) chcialbym 3.2 ale sam ten taksowkarz mi pow.ze nie wazne jak jezdzisz nim i tak 12 musi byc. Mial 470tys przebiegu auto w ogole na tyle nie wygladalo pow ze wtryskow nie robil nigdy,tankuje na tej samej stacji od 6 lat. Nic mu nie kopci.
WojtekS85 pisze:...
To co oni mieszają że ropa do lokomotyw jest porównywalna gęstością do oleju silnikowego?
Oleju napędowego z lokomotywy o tak się nie przeleje, (wężykiem małej średnicy nie ściągniesz
jumanji pisze:chcialbym 3.2 ale sam ten taksowkarz mi pow.ze nie wazne jak jezdzisz nim i tak 12 musi byc
miałem w211 320 cdi i można zejść do 9L po mieście jak nie ma korków. W sumie różnicy nie widze w spalaniu między 3,2 a tym 2,7 ale w jeździe jest ogromna
zero pisze:To nie ON, to mazut. Niektóre na tym jeżdżą.
Mazut czyli ciężki olej opałowy.
No to już wiem na czym jeździ jego E300D
I moje pytanie jak długo na czymś taki pojeździł by CDI?
[ Dodano: 2015-10-01, 07:26 ]
tonidriver pisze:
jumanji pisze:chcialbym 3.2 ale sam ten taksowkarz mi pow.ze nie wazne jak jezdzisz nim i tak 12 musi byc
miałem w211 320 cdi i można zejść do 9L po mieście jak nie ma korków. W sumie różnicy nie widze w spalaniu między 3,2 a tym 2,7 ale w jeździe jest ogromna
Dobrze określiłeś że bez korków
Panowie nie oszukujmy się, jak chcecie by mało paliło to kupcie Punto 1,1 z LPG i będzie wam spalało 5l/100km
Do 6 garów trzeba wlać więc spalanie będzie, to nie 2,2cdi z 4 garnuszkami
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
No 2,7 ma już 5 garnków więc troszku lepiej.
Ale prawda jest taka że nie ma jak V8
Żłopie ale jedzie
[ Dodano: 2015-10-01, 11:28 ]
Ale jestem w szoku.
Po naprawie ASB w moim E300TD spalanie mi zmalało 10,73l/100km przy tym że ja mam ciężką nogę i poruszam się głównie po mieście
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
wiesz toni on mi powiedzial ze do 12 jest.ale Warszawa jest wiecznie w korkach wiec ja nigdy do 9 nie zejde.a tutaj w 2.7 jezdzac nawet dynamiczniej to jak lyknie mi 10 i tak bd zadowolony.jak kupie w210 i bede sie przesiadal na nastepnego to wtedy wezme sobie 320 albo jakiegos smoka 4x4 z lpg:P
Powiem tak,nie wielu jest pewnie z Warszawy,tak serio to nie tyle co sa korki ale ilosc swiatel i fatalna ich organizacja daja takie rezultaty spalania. Mam obecnie toyote avensis 150km 2.0 z 2001 r z ASB i ja jezdze spokojnie to mi pali 11 a to jest 2.0 tylko to co dopiero 3.2 nawet w dieslu:-P ogolnie sklaniam sie do 2.7.zarzekalem sie ze nigdy diesla,za drogo w utrzymaniu ale po dlugich lekturach okazuje sie ze MB robil najlepsze.to sie skusze:-Pzadne tam bmw e39(chociaz sa piekne )kupi sie oczko:-)tylko musze odlozyc dluzej na naprawde fajny egzemplarz:-)
jak będziesz jeżdził w okolicach maksymalnych prędkości to i punto 1,1 spali 15 litrów,więc myślę że temat spalania to temat rzeka
chodziło mi o to że 2,7 i 3,2 palą podobnie a różnica w mocy jest odczuwalna i tyle