Ale ja jestem w szoku co do mojego oka.
Proszę się nie śmiać ale ASB bardzo dużo ma wspólnego ze spalaniem.
Jak zrobiłem u siebie ASB spalanie zeszło mi do 8,27l100km.
Litrarżowałem dzisiaj w mieście i jestem w szoku.
Wiem że jeszcze jeden wtrysk mi leje więc wymienię końcówki we wszystkich.
Ciekawe czy jeszcze spalanie zejdzie?
Może wyjdzie że mój stary klekot będzie mniej palił niż wasze CDI
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
jumanji Nie dużo.
- Naprawa płyty sterującej.
- Czyszczenie płyty hydraulicznej.
- Wymian oleju i filtra
(Zakupione w ASO dorgi interes ale skrzynia naprawdę chodzi prawie jak nowa )
Litrażowałem w ten sposób.
Zbiornik full po sam wlewek, zrobiłem 118km i znowu po wlewek weszło 9,76l
Więc średnia wychodzi 8,27l/100km
Jazda po mieście z tymże w sobotę czyli bez korków
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
WOJTKU duzo zaplaciles w aso za taki zabieg?:-)wiesz Gliwice to nie Warszawa:-P teraz jestem w zakopanem na urlopie i mam space stara 1.9 did 102KM i teraz doceniam diesle za ich moment obrotowy i jak kiedys bylem przeciwnikiem diesla teraz zaczynam je chwalic bo swietnie na podjazdach ciagna,benzyniak 100 koni to by palil jak smok:-P wiec 2.7 cdi jak najbardziej:-)szkoda ze nie zrobili 3.0 TD po lifcie.
jumanji pisze:WOJTKU duzo zaplaciles w aso za taki zabieg?:-)
Zabiegu dokonałem sam mimo dużej ilości forumowiczów co mi to odradzało.
W aso tylko zakupiłem olej, filtr + uszczelka miski olejowej.
Bardzo dużo pomógł mi temat kolegi essoprofesso oraz on sam za co mu jestem bardzo wdzięczy
Tu masz temat Czyszczenie płyty hydraulicznej
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Moja "M" zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Spalanie mi spadło i tak z nie za wysokiego 8l/100 na 7,6 w cyklu nie do końca poza miejskim. Stało się to po czyszczeniu zbiornika i wymianie oringów na przewodach. Dla mnie bomba
Zastanawiam się nad przesiadką z 290TD do 300TD i to najlepiej w kombi, ale nie wiem czy się za bardzo nie zaskoczę spalaniem? 2.9 jak go cisnę to pali około 8l. a lubię jeździć dynamicznie, więc boje się że 300 nie uda mi się zejść niżej 12litrów... co o tym sądzicie? ma ktoś takie porównanie 2.9 vs 3.0?
Kolega wyżej ma pełną rację. Po przesiadce z Vectry B 2.2 DTI na W210 E420 z gazem wydaje jeszcze mniej niż wydawałem na opla. Głupotą jest bać się dużych silników i gazu