Brak regulacji położenia świateł
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ten trójnik co jest przy serwie, w tą wąską dziurę, wsadzasz albo wiertełko albo gwózdek i przebijasz membrane co jest w środku
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
...ale ja go nie chcę wymieniać ...chcę go wyjąć, wyczyścić i włożyć z powrotem...ZGi pisze:ten trójnik co jest przy serwie, w tą wąską dziurę, wsadzasz albo wiertełko albo gwózdek i przebijasz membrane co jest w środku
Przepraszam, że tak dopytuję, ale po prostu chcę zrozumieć, a przebijanie membrany jakoś mi się źle kojarzy
Jak zdjąłem ten cienki wężyk od podciśnienia, to był on przytkany. Trochę go właśnie cienkim wiertełkiem przeczyściłem, ale chcę go wyczyścić porządnie.
C220 CDI/99 Elegance Selection
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
(Kombi)(Tiptronic 722.6) Chip-150PS
WDB2021931F931685
Witam serdecznie
Podepnę się pod temat ponieważ u mnie też nie działa regulacja położenia świateł
Zostały sprawdzone wszystkie połączenia
-pokrętło regulacyjne
-połączenie obok nóg pasażera ( trójnik za plastikową osłoną )
-połączenia w lampach prawa i lewa również
Wszystko jest na swoim miejscu i podłączone
Nigdzie nie słychać syczenia uciekającego powietrza a jednak nie działa
Po ściągnięciu czarnych gumowych przewodów co są w lampach podłączone z pompkami jest podciśnienie bo zasysa ( sprawdzone po chłopsku na ślinę )
Może to one są uszkodzone i nie reagują ??
Mam jeszcze jedno pytanie o czarne wężyki podciśnienia czy powinne być podłączone gdzieś
Jeden koniec przy zbiorniku na płyn chłodzący a drugi koło mechanizmu cięgieł gazu- tak to się chyba nazywa
Jeżeli coś poknociłem proszę o wyrozumiałość
Podepnę się pod temat ponieważ u mnie też nie działa regulacja położenia świateł
Zostały sprawdzone wszystkie połączenia
-pokrętło regulacyjne
-połączenie obok nóg pasażera ( trójnik za plastikową osłoną )
-połączenia w lampach prawa i lewa również
Wszystko jest na swoim miejscu i podłączone
Nigdzie nie słychać syczenia uciekającego powietrza a jednak nie działa
Po ściągnięciu czarnych gumowych przewodów co są w lampach podłączone z pompkami jest podciśnienie bo zasysa ( sprawdzone po chłopsku na ślinę )
Może to one są uszkodzone i nie reagują ??
Mam jeszcze jedno pytanie o czarne wężyki podciśnienia czy powinne być podłączone gdzieś
Jeden koniec przy zbiorniku na płyn chłodzący a drugi koło mechanizmu cięgieł gazu- tak to się chyba nazywa
Jeżeli coś poknociłem proszę o wyrozumiałość
MB 124 200 D-ex
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
[quote="major74"]
nie działa regulacja położenia świateł
Zostały sprawdzone wszystkie połączenia
-połączenia w lampach prawa i lewa również
/quote]
Do jednej z lamp-chyba prawej dochodzi przewód podciśnienia na króciec a drugim króćcem tej samej lampy wychodzi na drugą lampę.Może to przeoczyłeś.
nie działa regulacja położenia świateł
Zostały sprawdzone wszystkie połączenia
-połączenia w lampach prawa i lewa również
/quote]
Do jednej z lamp-chyba prawej dochodzi przewód podciśnienia na króciec a drugim króćcem tej samej lampy wychodzi na drugą lampę.Może to przeoczyłeś.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Nie przeoczyłemstanleym210 pisze:major74 pisze: nie działa regulacja położenia świateł
Zostały sprawdzone wszystkie połączenia
-połączenia w lampach prawa i lewa również
/quote]
Do jednej z lamp-chyba prawej dochodzi przewód podciśnienia na króciec a drugim króćcem tej samej lampy wychodzi na drugą lampę.Może to przeoczyłeś.
Sprawdzone wszystko i kiszka
MB 124 200 D-ex
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
Ale wtedy słychać by było uciekające powietrze z niego - syczenie chyba tak ???sanon pisze:Wyglada na uszkodzony wlacznik swiatel, a dokladniej mowiac na nieszczelnosc w samym wlaczniku. .
A u mnie nic takiego nie wystepuje na żadnym z połaczeń
MB 124 200 D-ex
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
MB 190 2.0 Pb/lpg-ex
MB 124 230 Coupe-ex
MB 210 300 D - ex
MB 210 290 TD
" Mercedesy to nasza wspólna pasja"
Nie znalazłem odpowiedniejszego tematu więc podłączę się tutaj.
W weekend wymieniłem reflektory soczewkowe made in china na oryginalne.
Wszystko ładnie podłączyłem, wyregulowałem ale mam pewien problem.
Kiedy auto stoi regulacja świateł działa bdb.
Ale kiedy zapinam "D" i ruszam światła zaczynają się obniżać tym bardziej im bardziej wciskam gaz.
Kiedy odpuszczam gaz światła wracają do pozycji właściwej.
Tak jak wspomniałem wyżej na postoju regulacja działa jak należy.
Może ktoś przerabiał podobny problem?
W weekend wymieniłem reflektory soczewkowe made in china na oryginalne.
Wszystko ładnie podłączyłem, wyregulowałem ale mam pewien problem.
Kiedy auto stoi regulacja świateł działa bdb.
Ale kiedy zapinam "D" i ruszam światła zaczynają się obniżać tym bardziej im bardziej wciskam gaz.
Kiedy odpuszczam gaz światła wracają do pozycji właściwej.
Tak jak wspomniałem wyżej na postoju regulacja działa jak należy.
Może ktoś przerabiał podobny problem?
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Wygląda na jakiś problem z podciśnieniem, nieszczelność? Z hamulcami nie masz problemu ?
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- Bandit120080
- Posty: 1160
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości