Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 21 lip 2018, o 04:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2018, o 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2018, o 15:51
Posty: 2
Cześć, jestem Wojtas, piszę z nad morza.

Kilka miesięcy temu zostałem właścicielem/posiadaczem gwiazdy, mianowicie W210 (specyfikacja w sygnaturce) w wersji AVANT. w unikalnym, bordowym kolorze. Kupiłem go do projektu - uczę się mechaniki, wybieram się na studia inżynierskie w tym kierunku, stąd też postanowiłem przywrócić mu drugie życie. Złapałem za migomat, dobrą blachę i tak minęło mi kilka tygodni...

Tyle słowa wstępu... mam nadzieję, że odpowiednio się przedstawiłem, a teraz przejdę do sedna problemu.

Po diagnozie mechanicznej, zmierzeniu ciśnienia na cylindrach, które było przepiękne jak na ten silnik - okazało się, że głowica jest pęknięta na pierwszej świecy. Nie będę tego spawał - zakupiłem nową głowicę, wraz z nową uszczelką, którą wymienił mi znajomy mechanik (w którego straciłem teraz wiarę). Po wyjęciu głowicy, najprawdopodobniej rozregulował mi całkowicie pompe wtryskową, podobno wszystko zgadza się na znakach, a auto mega kopci, aż trzeba było z garażu uciekać, jak porządnie wiatr zawiał...

Moje pytanie brzmi - jak ustawia się dawkę paliwa w tej pompie wtryskowej? Znalazłem schematy na forum z 2.9, ale niestety tam nastawnik wygląda inaczej - nawet nie będę przytaczał tego co mówił mechanik, bo stwierdził, że nie ustawia się W OGOLE dawki paliwa.

Jedna osoba z facebookowej grupy powiedziała mi o jakiejś śrubie na rogu, którą mogę regulować dawkę paliwa. Druga osoba - która ma naprawdę sporą wiedzę, stwierdził że na pewno to jest źle ustawiony kąt wtrysku - teraz pytanie czy ustawia się go za pomocą koła na rozrządzie? Jeżeli tak - to w jaki sposób - czy są tam jakieś znaczniki?

_________________
W210, jeszcze przed liftem - 1999r. 3.0 TD 177KM. AVANT - kombi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 13 lip 2018, o 18:54 
Offline
Doradca VIP

Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 15:18
Posty: 1100
Lokalizacja: tychy
1.Regulację dawkowania paliwa w tej pompie robi się na stanowisku,nie na zabudowanej w silniku.
2. Ruszaliście rozrząd , po objawie to zaplon jest niewłaściwe ustawiony.
3.Czy turbina pompuje, czy sterowanie zaworem upustowym działa?

_________________
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów