Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 30 lip 2016, o 17:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 mar 2009, o 19:59 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:55
Posty: 9
Lokalizacja: LUBLIN
witam mam problem z 2.9 td olej z silnika idzie do plynu chlodniczego uszczelke pod glowica wymienilem i glowice zplanowalem oraz glowice zregenerowalem i bez efektu nadal to samo olej z silnika pompuje do płynu .Jezeli ktos mi moze poradzic co to moze byc bardzo prosze o odpisanie DZIEKUJE z gory za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2009, o 20:24 
Offline

Dołączył(a): 23 paź 2008, o 17:19
Posty: 75
Lokalizacja: Dublin
czysciles chlodnice przy wymianie uszczelki? olej mogl pozostac w ukladzie chlodzenia i dalej bedzie ci sie zbieral osad na koreczku od chlodnicy

_________________
W210 E200 1996 Automatic niestety bez kompresora :(
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2009, o 22:29 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
sprawdzic szczelnosc głowicy na płycie testowej , koszt 150 zł

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2009, o 22:38 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2008, o 14:53
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
sprawdzic szczelnosc głowicy na płycie testowej


Tak bym zrobił. Może być pęknięta między magistralami i planowanie + nowa uszczelka nie pomoże. Z ciekawości pytanie - przy jakim przebiegu wystąpił problem ?

_________________
(ex)E 290TD 1997 Pozdrawiam Serdecznie
Vito 112 CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2009, o 08:57 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 gru 2008, o 09:19
Posty: 336
Lokalizacja: Gdańsk
MP2090, Podczas wymiany uszczelki trzeba było pokusić się o sprawdzenie szczelności. Bo jeżeli to nie głowica to już chyba tylko pęknięty blok, ale to żadkość.

_________________
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2009, o 11:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9229
Lokalizacja: Olsztyn
automat masz?

co bylo przyczyna przedmuchow uszczelki pod glowica?

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY | OBRÓBKA MAP | CHIPTUNING | EGR/DPF OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2009, o 12:51 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
głowica peknieta z blokiem n ie spotkałem sie no chyba że kopyta wystawi:0

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2009, o 20:04 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:55
Posty: 9
Lokalizacja: LUBLIN
witam ponownie nie jeste to automat a dwa lata temu walnela mi uszczelka ale po wymianie bylo tip top ale wtedy olej przedostawal sie do komory spalania a teraz olej znajduje sie w plynie chlodniczym i niewim co zrobic a czy chlomnica oleju niejest jakos polaczona z ukladem chlodzenia bo moze tamtedy sie dostaje prosze o pomoc pozrdawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 mar 2009, o 20:32 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
nie tylko dwa wyjscia , albo głowica wali kanaałami albo blok na tuleji ale to bardzo mało prawdopodobne , albo uszczelka zle załozona , lub uszkodzona

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 mar 2009, o 23:28 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:55
Posty: 9
Lokalizacja: LUBLIN
mam jeszcze jedno pytanko czy przez chlodnice oleju moze sie dostawac olej do plynu chlodniczego pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 11:43 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2008, o 17:34
Posty: 92
Lokalizacja: Kołobrzeg
MP2090 napisał(a):
czy przez chlodnice oleju moze sie dostawac olej do plynu chlodniczego

Tak, w 2,9TD były dwie wersje chłodzenia oleju silnikowego. Rys. Do sprawdzenia będzie element 130 z rys. nr 1, lub element 424 z rys. nr. 2

Pozdr.

_________________
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 14:19 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2009, o 19:55
Posty: 9
Lokalizacja: LUBLIN
dzieki wielkie zobacze cy to akurat jest ta chlodnica mam jeszcze pytanko jak ja najlepiej sprawdzic dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 mar 2009, o 16:24 
Offline

Dołączył(a): 24 mar 2009, o 15:55
Posty: 64
Lokalizacja: Kraków
sprawdź chłodnicę oleju na gorąco pod ciśnieniem.musisz dorobić króćce dopowietrza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 sty 2010, o 11:17 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2010, o 10:29
Posty: 18
Lokalizacja: warszawa
witam, moje autko to automat E210 320cdi kombi, przy uszczelnianiu pierwszego w trysku z otworu w głowicy gdzie wkręca sie śrubę mocująca wtrysk wyleciał nagle jakiś płyn. Czy to normalne? Mechanik był tym zdziwiony i nie potrafił wyjaśnić. Wtrysk uszczelniony ale niepokoji mnie to zdarzenie. Moze ktoś miał z tym do czynienia.
Pozdrawiam

_________________
E210 320cdi kombi 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2010, o 11:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9229
Lokalizacja: Olsztyn
windsurfer napisał(a):
z otworu w głowicy gdzie wkręca sie śrubę mocująca wtrysk wyleciał nagle jakiś płyn


jaki plyn?

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY | OBRÓBKA MAP | CHIPTUNING | EGR/DPF OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group