Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 5 maja 2016, o 15:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 paź 2011, o 16:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Witam, po otworzeniu korka od zbiorniczka wyrownawczego zobaczylem ze jest w nim gesty czarny olej zamiast plynu... Juz kiedys ubywalo mi plynu wiec dolewalem tak po 500 ml i bylo ok ale teraz tez kontrolka zaswiecila, otwieram korek i zonk... Czyzby to uszczelka pod glowica ???

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 16:59 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2413
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wszystko na to wskazuje. Sprawdź sprężanie i szczelność.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 17:01 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 22:01
Posty: 5970
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW
Najprawdopodobniej jest po uszczelce (czarny scenariusz głowica) ,sprawdż jeszcze jak wygląda olej w silniku.

_________________
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Bylem u mojego mechanika i powiedzial mi ze mial identyczny problem w sprinterze 2.2 cdi i wtedy zrobil uszczelke pod glowica i po 2 bylo to samo i okazalo sie ze chlodniczka oleju byla nieszczelna i przepuszczala olej do obiegu wody i proponowal zaczac sprawdzanie od tego... Co wy na to ?

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 18:34 
Offline

Dołączył(a): 27 gru 2009, o 16:44
Posty: 148
Lokalizacja: Trzcianka/Piła
Misialek21, Dokładnie jak piszesz częsta awaria to chłodniczka oleju przy filtrze. Dostaje się wtedy olej do układu chłodzącego a czasami woda do silnika. Robi się ciśnienie w pojemniku z wodą?

_________________
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Jak odkrecam korek to syczy powietrze z pod niego

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 20:06 
Offline

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 07:50
Posty: 246
Lokalizacja: Wieluń
Czytam temat i próbuje zrozumieć jedno. Po odkręceniu korka ma nie być w ogóle efektu syknięcia ?

_________________
W168 1.7CDI 2001r fl.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2011, o 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Wlasnie ja niewiem o co z tym chodzi ale mowie jak bylo...

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2011, o 08:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2008, o 18:59
Posty: 3731
Lokalizacja: Przemyśl
Na gorąco ma byc syknięcie zgodnie z prawami fizyki.
Ciśnienie oleju jest większe niz wody/płynu chłodzącego więc przy nieszczelności jest możliwe przedostanie sie oleju do wody podczas pracy silnika.

Po wyłączeniu silnika gorącego możliwe jest przedostawanie sie wody/płynu do inst .olejowej z uwago na to, że ciś, oleju jest zero a płyn nadal ma jakieś ciśnienie czego dowodem jest syknięcie o czym było wyżej.

Jeżeli masz olej w płynie, to powinieneś mieć płyn w oleju. Olej powinien byc mleczny.
Pobierz strzykawka 10ccm oleju i zostaw do rana. Jeżeli jest woda to sie rozwarstwi.

Problem to ustalenie punktu wymiany płynów.....

Hej!

_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2011, o 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Wyciagnalem chlodniczke oleju i okazalo sie ze jak dmucham kompresorem w otwor od odbiegu wody i zatykam z drugiej strony to z otworow od wezy oleju leca bomble i stwierdzilem ze jest nieszczelna, wymienie i zobacze co bedzie dalej

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 paź 2011, o 09:12 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2413
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wymień też olej.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2011, o 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Kmtaxi- zrobilem to odrazu przy wymianie chlodniczki, pojezdze troszke i zzrobie wymiane plynu w chlodnicy i bede patrzyl czy wszystjo gra ;)

[ Dodano: 2011-10-16, 04:26 ]
A teraz moze ktos wie jak wyczyścić układ chłodzenia tak zeby pozbyć sie tego oleju? moze czego dolać do wody?

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2011, o 13:09 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2413
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Misialek21 napisał(a):
zeby pozbyć sie tego oleju? moze czego dolać do wod

Jakiegoś detergentu.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2011, o 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2009, o 15:28
Posty: 144
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice
Tak tylko zeby nic sie niepodzialo z gumowymi przewodami...

_________________
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2011, o 20:47 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2413
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płyn do prania nie zaszkodzi.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group