Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 16 sty 2017, o 22:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 gru 2016, o 21:22 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4248
Lokalizacja: CRA
Dziwne tylko że z VINu wychodzi że to E200CDI

VIN WDB2100071B483816
Baumuster 210007
Sales name E 200 CDI
Order number 0 1 216 05036 (Destination: Branch Duesseldorf)
Delivery date 17 12 2001
PAINT1 623U LIGHT IVORY - UNI-COLOR
Interior color 151A TEX-LEATHER ANTHRACITE
Engine 611961 40 073914
Gearbox 722699 03 391749


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 gru 2016, o 21:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9375
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 3
Tzn to 2.2 cdi z obniżoną mocą zapewne - wersja taxi

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 gru 2016, o 15:25 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 16:36
Posty: 17
Lokalizacja: Hel
Tak panowie mój Merc to ex taxi, silnik w dowodzie 220CDI, dodam że liczba kW to bodajże 95 (nie jestem pewien) więc wydaje mi się że Fabek ma racje.

Panowie jeszcze takie małe pytanko, ile oleju kupić? Będzie robiona wymiana dynamiczna, więc myśle że 9-10l powinno wystarczyć. Czy może się myle?

_________________
_____________________________________________________________________________
E220 85kW
2001r (I rej w 02')
Całe życie na TAXI
Kolor majonez
Przebiegu 650tys :D

Obym nie potrzebował Waszej pomocy, bo to by oznaczło że się nie psuje :D :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 24 gru 2016, o 10:07 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4248
Lokalizacja: CRA
Przy dynamicznej to już zależy od tego jak mocno brudny jest olej znajdujący się w skrzyni. Dynamicznie wychodzi mniej-wiecej 2x tyle ile wchodzi na zalanie suchej czyli ok 15L.
Ja bym raczej sugerował jednak najpierw ocenę tego co spuścisz ze skrzyni: jeżeli będzie "ładne" możesz się pokusić o dynamiczną ale jeżeli będzie brunatne, mętne, może nawet czarne i cuchnące spalenizną - odradzam.
Zmień tylko statycznie (tyle ile zleci czyli ok 3,5L + filtr i wtyczkę) i obserwuj, jeżeli nie pojawi się nic niepokojącego w pracy skrzyni a będzie tylko lepiej, po kolejnych 2-3 tyś km ponownie zmień statycznie i znowu obserwacja.
Wiele było przypadków że zmęczona życiem skrzynia po wymianie dynamicznej zaczęła płatać figle.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 24 gru 2016, o 10:16 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 16:36
Posty: 17
Lokalizacja: Hel
u mnie jest taki problem, że skrzynia zaczęła szarpać, przy zmianie biegów silnik na chwile wskakuje na wyższe obroty (choć nie zawsze się tak zdarza), a czasami z rana ciężko ruszyć (trzeba ze dwa-trzy razy wyłączyć D i za którymś razem skrzynia zaskoczy-dzieje się tak gdy włączam wsteczny). Dodatkowo przy wjeździe na kanał zauważyłem że skrzynia jest mokra, także nawet nie wiem ile tam tego oleju jest w środku (liczę na to żę to przez brak oleju są te problemy i że po zalaniu nowego problemy znikną). Warto też zaznaczyć że auto ma ponad 600 000 przebiegu więc podejrzewam że olej jaki tam został zapewne jest już stary i nic nie warty. Mam plan aby dynamicznym sposobem spuścić tyle ile się da tego oleju i wtedy zalewać świeżym, z tąd było pytanie ile go tam wchodzi :-)

_________________
_____________________________________________________________________________
E220 85kW
2001r (I rej w 02')
Całe życie na TAXI
Kolor majonez
Przebiegu 650tys :D

Obym nie potrzebował Waszej pomocy, bo to by oznaczło że się nie psuje :D :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 24 gru 2016, o 10:31 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4248
Lokalizacja: CRA
Może to być spowodowane przez faktycnzie spory brak oleju w skrzyni (zapewne standardowa ucieczka oringiem przy wtyczce) dlatego bagnet wskazany do pomiarów ile tego tam jest a ile nalać należy.
Ale ze względu na pochodzenie pojazdu i przebieg - wstrzymaj się z wymianą dynamiczną. Zmień statycznie, uzupełnij do właściwego poziomu i obserwuj.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group