w20 cdi200 i cdi220 oba 2,2
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
w20 cdi200 i cdi220 oba 2,2
Witajcie
Mam dziwne pytanie co owy skrót oznacza cdi 200 (chodzi o te 200) niby powinna być pojemność ale faktycznie siedzi tam motor 2.2. Cdi 220 jest faktynie 2.2 . O co chodzi błąd w fabryce czy co?
Mam dziwne pytanie co owy skrót oznacza cdi 200 (chodzi o te 200) niby powinna być pojemność ale faktycznie siedzi tam motor 2.2. Cdi 220 jest faktynie 2.2 . O co chodzi błąd w fabryce czy co?
Ostatnio zmieniony 4 maja 2013, o 20:48 przez piotrasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Przed lift
200 CDI 102 KM (235 Nm)
220 CDI 125 KM (250 Nm)
Po lift
200 CDI 116 KM (300 Nm)
220 CDI 143 KM (315 Nm)
Tyle z cyfrologii
Pojemność w zasadzie ta sama i w 200 CDI i 220 CDI
2149-2151cm
200 CDI to lekko zdławiona 220 CDI
200 CDI 102 KM (235 Nm)
220 CDI 125 KM (250 Nm)
Po lift
200 CDI 116 KM (300 Nm)
220 CDI 143 KM (315 Nm)
Tyle z cyfrologii
Pojemność w zasadzie ta sama i w 200 CDI i 220 CDI
2149-2151cm
200 CDI to lekko zdławiona 220 CDI
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Był już temat o tym i to w tym samym dziale
viewtopic.php?t=20714
viewtopic.php?t=20714
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Nic innego jak tylko nazwa modelu. http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_klasy_E
http://www.magazynauto.pl/info-mercedes ... 3godTAMAhA
http://www.magazynauto.pl/info-mercedes ... 3godTAMAhA
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Z tego co pamiętam to wiązało się to w niektórych krajach (chyba Belgia) z opłatami uzależnionymi od mocy silnika. Dlatego najsłabszego diesla "zmulono" programem zamiast specjalnie produkować silnik 2-litrowy. Prawdopodobnie więc dla rozróżnienia 2,2-litrowych CDI zastosowano oznaczenie E200CDI dla tych "osłabionych".
Podobnie rzecz się miała w starszych 2,2D które standardowo miały 95KM ale też na Belgię szły jednostki "osłabione", powód: względy ekologiczne, opłaty itp. To tyle co moja pamięć sięga, gdzieś czytałem o tym ale to tyle co z tego pamietam.
Podobnie rzecz się miała w starszych 2,2D które standardowo miały 95KM ale też na Belgię szły jednostki "osłabione", powód: względy ekologiczne, opłaty itp. To tyle co moja pamięć sięga, gdzieś czytałem o tym ale to tyle co z tego pamietam.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Możliwe, że nazwy handlowe są nawiązaniem do niedawnych nawet czasów, kiedy było wiele silników Diesla różnych pojemności.
Były 200, 220, 250, 270, 300, 320, 350. Teraz technika poszła tak do przodu, że aby mieć mocniejszy silnik po prostu zmienia się program sterujący, ewentualnie turbinę, w skrajnych przypadkach ten sam silnik składa się z lepszych jakościowo, wytrzymalszych materiałów. A kiedyś trzeba było mu dodać cylindrów albo go rozwiercić
Były 200, 220, 250, 270, 300, 320, 350. Teraz technika poszła tak do przodu, że aby mieć mocniejszy silnik po prostu zmienia się program sterujący, ewentualnie turbinę, w skrajnych przypadkach ten sam silnik składa się z lepszych jakościowo, wytrzymalszych materiałów. A kiedyś trzeba było mu dodać cylindrów albo go rozwiercić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości