SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Wpisanie rozmiaru opon do „comand” - jak to się robi?
Borykam się z tematem wyskakującego tempomatu, byłem w serwisie na diagnostyce, przekopałem forum i nic owocnego z tego nie wynikło, poza ciekawostką: wpisywanie rozmiaru opon do „comand”, które komuś rozwiązało problem (podobnie jak komuś innemu wymiana opon). Mam 2 komplety kół, na obu nowe opony, problem nabyłem z samochodem kiedy miał inne opony i po wymianie na nowe jakby troszeczkę się nasilił. Może to zbieg okoliczności, a może to wpisanie rzeczywiście ma znaczenie - na pewno chcę spróbować.
Jeżeli ktoś wie jak to rozrobić, albo gdzie znaleźć taką informację - proszę o wskazówkę.
Borykam się z tematem wyskakującego tempomatu, byłem w serwisie na diagnostyce, przekopałem forum i nic owocnego z tego nie wynikło, poza ciekawostką: wpisywanie rozmiaru opon do „comand”, które komuś rozwiązało problem (podobnie jak komuś innemu wymiana opon). Mam 2 komplety kół, na obu nowe opony, problem nabyłem z samochodem kiedy miał inne opony i po wymianie na nowe jakby troszeczkę się nasilił. Może to zbieg okoliczności, a może to wpisanie rzeczywiście ma znaczenie - na pewno chcę spróbować.
Jeżeli ktoś wie jak to rozrobić, albo gdzie znaleźć taką informację - proszę o wskazówkę.
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Witam wszystkich. Jeśli temat się powtarza to przepraszam ale nie mogłem znalez. Co może być przyczyną ze nawiew wewnątrz ciągle daje ciepłym powietrzem nie ważne jak ustawie na panelu daje na full ciepłe
zbigw210
E270 CDI
WBD2100161B005848
E270 CDI
WBD2100161B005848
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Zablokowane zawory - pod maską po stronie pasażera są dwa (lewa i prawa strona). Trzeba rozebrać i przeczyścić, wymienić ewentualnie uszczelki. Można zrobić bez spuszczania płynu chłodzącego.
Są zestawy naprawcze zawierające uszczelki i nowe grzybki, ewentualnie można kupić używane. Ale wyczyszczenie w większości przypadków wystarcza.
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 1 maja 2015, o 22:42
- Lokalizacja: Czerwińsk nad Wisłą
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Siemka
Jak myślicie, czy pogniecione w ten sposób rury mogą dławić wydech?
Auto jest tylko na jednym końcowym tłumiku. Silnik 4.2
Jak myślicie, czy pogniecione w ten sposób rury mogą dławić wydech?
Auto jest tylko na jednym końcowym tłumiku. Silnik 4.2
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Można.Adrian_W210 pisze: ↑17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Jednak, 4 lata i nie wpadłem na takie coś ńprr6 pisze: ↑18 lis 2021, o 16:20Można.Adrian_W210 pisze: ↑17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
W sumie to najtańsze źródło pozyskania kluczyka. Warto to zrobić u kogoś kto przejrzy stan płytki w środku i ewentualnie coś poprawi bo kluczyk może być w różnym stanie. Zawsze też można zmienić sobie obudowę na nową. Robiłem zabieg dodania używanego kluczyka u:Adrian_W210 pisze: ↑18 lis 2021, o 20:06Jednak, 4 lata i nie wpadłem na takie coś ńprr6 pisze: ↑18 lis 2021, o 16:20Można.Adrian_W210 pisze: ↑17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
https://www.mlawa.pl/firma/hipollo-elek ... amochodowa
ale powinni ogarnąć to wszyscy spece od kluczy.
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Czy zwrotnica od kombi podejdzie do Sedana?
Pytanie o E320 CDI ;p
Pytanie o E320 CDI ;p
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Witam Merc
maniacy tylko w Was nadzieja ze jeszcze pojeżdze moją gwazdą
objaw jest taki że zasysa powietrze widać to w przewodach od filtra do pompy i przy tym jest taki dziwny odgłos w okolicach pompy wtryskowej jakby klekotał jakiś zawor (odmykał się i zamykał im wyższe obroty to szybciej) ale po jakimś czasie różnie wszystko ustaje nie bąbelkuje i silnik dostaje mocy i to nieraz trwało kilka dni, potem coraz częściej pojawiało się to bąbelkowanie i ten dziwny klekot.
Auto na wolnych obrotach nie gaśnie można nawet jechać ale tak by nie przekroczyć 1500 obrotow jak przekroczę to zgaśnie i cężko odpalić z rozrusznika
Wymieniłem czujnik położenia wału,filter (bosch) oringi na przewodach od filtra do pompy,wyczyszczony zbiornik, położony nowy przewód ze zbiornika (podobno był przytkany) do filtra,jeszcze jakieś przelewowe które były kiepskie i to wszystko nic nie dało
MERCMANACY POMOCY bo jeżdze od mechanika do mechnika każdy coś wymieni a ja tylko płacę
Najdziwniejsze jest to że po jakimś czasie wszystko wraca do normy silnik ma moc i można jeździć a za jakiś czas znowu bąble i terkotanie (taki metaliczny odgłos)
Pozdrawiam Janker
maniacy tylko w Was nadzieja ze jeszcze pojeżdze moją gwazdą
objaw jest taki że zasysa powietrze widać to w przewodach od filtra do pompy i przy tym jest taki dziwny odgłos w okolicach pompy wtryskowej jakby klekotał jakiś zawor (odmykał się i zamykał im wyższe obroty to szybciej) ale po jakimś czasie różnie wszystko ustaje nie bąbelkuje i silnik dostaje mocy i to nieraz trwało kilka dni, potem coraz częściej pojawiało się to bąbelkowanie i ten dziwny klekot.
Auto na wolnych obrotach nie gaśnie można nawet jechać ale tak by nie przekroczyć 1500 obrotow jak przekroczę to zgaśnie i cężko odpalić z rozrusznika
Wymieniłem czujnik położenia wału,filter (bosch) oringi na przewodach od filtra do pompy,wyczyszczony zbiornik, położony nowy przewód ze zbiornika (podobno był przytkany) do filtra,jeszcze jakieś przelewowe które były kiepskie i to wszystko nic nie dało
MERCMANACY POMOCY bo jeżdze od mechanika do mechnika każdy coś wymieni a ja tylko płacę
Najdziwniejsze jest to że po jakimś czasie wszystko wraca do normy silnik ma moc i można jeździć a za jakiś czas znowu bąble i terkotanie (taki metaliczny odgłos)
Pozdrawiam Janker
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
vin WDB2100171A561667
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Jak zacznie bąbelkować to otwórz korek wlewu paliwa i zobacz co się stanie. Może nie masz odpowietrzenia i nie może zaciągnąć paliwa?janker pisze: ↑22 gru 2021, o 01:22 Witam Merc
maniacy tylko w Was nadzieja ze jeszcze pojeżdze moją gwazdą
objaw jest taki że zasysa powietrze widać to w przewodach od filtra do pompy i przy tym jest taki dziwny odgłos w okolicach pompy wtryskowej jakby klekotał jakiś zawor (odmykał się i zamykał im wyższe obroty to szybciej) ale po jakimś czasie różnie wszystko ustaje nie bąbelkuje i silnik dostaje mocy i to nieraz trwało kilka dni, potem coraz częściej pojawiało się to bąbelkowanie i ten dziwny klekot.
Auto na wolnych obrotach nie gaśnie można nawet jechać ale tak by nie przekroczyć 1500 obrotow jak przekroczę to zgaśnie i cężko odpalić z rozrusznika
Wymieniłem czujnik położenia wału,filter (bosch) oringi na przewodach od filtra do pompy,wyczyszczony zbiornik, położony nowy przewód ze zbiornika (podobno był przytkany) do filtra,jeszcze jakieś przelewowe które były kiepskie i to wszystko nic nie dało
MERCMANACY POMOCY bo jeżdze od mechanika do mechnika każdy coś wymieni a ja tylko płacę
Najdziwniejsze jest to że po jakimś czasie wszystko wraca do normy silnik ma moc i można jeździć a za jakiś czas znowu bąble i terkotanie (taki metaliczny odgłos)
Pozdrawiam Janker
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Zrobie tak jak radzisz, ale wczoraj pomalutku podjechałem do tankowania i podczas nalewania cały czas słychać było to terkotanie,może dlatego że był harmider na stacji to pomyliłem odgłosy,sprubuję na spokojnie na parkingu.
Dzięki za pomoc rr6
janker
Dzięki za pomoc rr6
janker
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
vin WDB2100171A561667
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
No to ma sens. Nie ma odpowietrzenia więc problem z podawaniem paliwa występuje. To samo podczas tankowania, bulgocze bo się zapowietrza (choć to niby inne odpowietrzenie jest albo może ma coś wspólnego).
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
rr6
Zrobiłem jak radziłeś ale nic to nie dało Otworzyłem korek wlewu paliwa w czasie gdy w układzie zasilania pojawiły się bąbelki-bez zmian.
Trzeba będzie szukać dalej,może to w końcu okaże się że to pompa
Zrobiłem jak radziłeś ale nic to nie dało Otworzyłem korek wlewu paliwa w czasie gdy w układzie zasilania pojawiły się bąbelki-bez zmian.
Trzeba będzie szukać dalej,może to w końcu okaże się że to pompa
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
vin WDB2100171A561667
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
1. Jak to się zaczęło? (nagle/stopniowo, po jakimś serwisie/wymianie/naprawie, po tankowaniu itp)
2. Bąble są we wszystkich przewodach dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia, czy w konkretnym?
3. Czy coś cieknie/poci się przy tych przewodach /pompie? (powinno być suche jak pieprz, zakurzone na „biało”)
4. Czy któryś z mechaników skontrolował ciśnienie paliwa dochodzące po maskę podczas tego „bąblowanaia”?
2. Bąble są we wszystkich przewodach dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia, czy w konkretnym?
3. Czy coś cieknie/poci się przy tych przewodach /pompie? (powinno być suche jak pieprz, zakurzone na „biało”)
4. Czy któryś z mechaników skontrolował ciśnienie paliwa dochodzące po maskę podczas tego „bąblowanaia”?
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości