porady

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: porady

Post autor: noc »

kumpek20 pisze:dziś wyciągnąłem stabilizator i wymieniłem gumy (siedziały jeszcze oryginały) i dwa łączniki. Tak jakby zaczęło troszke rzadziej stukać ale dalej stuka. Może łożyska w piaście tak walą?

P.s Gdy przednie lewe koło jest w powietrzu łapiąc za dół i za góre koła ruszam na przemian w strone auta i do siebie wyczuwalny jest niewielki luz, to łożysko?
Nie ruszaj luzu jak się na tym nie znasz.Ci co amatorsko wyregulowali/wymieniali łożysko czasem lądowali w rowie ze stopioną piastą.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: porady

Post autor: tonidriver »

Mogłeś koledze napisać ze luz może śmiało zmniejszyć byle nie zlikwidować
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: porady

Post autor: noc »

Jak ruszysz stare łożysko, to szlak je trafi natychmiast.
Luz reguluje się w trakcie wymiany i po najwyżej paru tys. w trakcie sprawdzenia.
Taka jest zasada i niemal zawsze się sprawdza.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kumpek20
Posty: 157
Rejestracja: 4 lis 2015, o 10:57
Lokalizacja: PL

Re: porady

Post autor: kumpek20 »

Tylko czy zużyte łożysko może powodować aż taki stuk, luz jest na lewym kole a często jak najade na nierówność prawym to też stuka, myślałem że to wina właśnie stabilizatora bo łączy obie strony i sie przenosi z jednej na drugą. Najgorsze jest to że jestem tak wrażliwy na jakiekolwiek stuki podczas jazdy i nawet nie wyobrażacie sobie jakie nerwy mnie łapią, znajomi już sie nawet ze mnie śmieją że tak skacze nad tym Mercedesem jak nad dzieckiem, a dalej coś jest nie tak :dobani:

Poszukam kogoś kto by mi wymienił łożyska i wtedy zobaczy się, mam nadzieje że to ustąpi bo pieniądze idą i idą a efektu zero
WDB2100041A661457
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: porady

Post autor: noc »

Zobacz czy klocki albo zaciski nie są luźne w jarzmach.Z tym często walczymy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kumpek20
Posty: 157
Rejestracja: 4 lis 2015, o 10:57
Lokalizacja: PL

Re: porady

Post autor: kumpek20 »

to na pewno nie bo kilka dni temu mesio dostał całe nowe hamulce, regeneracja zacisków itp i wszystko jest w porządku
WDB2100041A661457
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: porady

Post autor: noc »

Jest prosta metoda.Jedź tam gdzie sprawdzają amortyzatory i wszystko wiesz.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kumpek20
Posty: 157
Rejestracja: 4 lis 2015, o 10:57
Lokalizacja: PL

Re: porady

Post autor: kumpek20 »

noc pisze:Jest prosta metoda.Jedź tam gdzie sprawdzają amortyzatory i wszystko wiesz.
Kolego byłem już, na stacji diagnostycznej sprawdzali mi auto na szarpakach, amortyzatory mają po 75% sprawności z minimalną różnicą. Jak pisałem wyżej, auto stało już u większości mechaników i każdy rozkłada ręce
WDB2100041A661457
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: porady

Post autor: noc »

Nie chodziło mi o test amortyzatorów tylko osłuchanie gdzie stuka.Włącza się maszynerię na najniższą częstotliwość i skok podrzutu i wtedy wychodzą świerszcze, dzwonki, skrzypy, stuki.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: porady

Post autor: tonidriver »

kumpek dokręć tak jak pisałem i najwyżej jak przestanie będziesz wiedział co stukało,najwyżej wymienisz łożysko przecież to grosze
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości