E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 lut 2016, o 10:05
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Witam . Z tym akumulatorem to by się zgadzało.
Miałem pare dni temu podobny problem. W niskich temp. Skrzynia biegow wskakiwala w tryb awaryjny. Podjechalem do Mechanika podlaczyl komputer wyskoczyl blad ... Niskie napiecie na sterowniku skrzyni. Pomiar wartosci na akumulatorze wykazal ze w stanie spiczynku ma ledwo powyzej 11 A. Wiec malo. Wymiana akumulatora wykasowanie tego i innych bledow ktore wyskoczyly po wymianie akumulatora i jak narazie wszystko OK. W210 320 CDI 2002 r.
Miałem pare dni temu podobny problem. W niskich temp. Skrzynia biegow wskakiwala w tryb awaryjny. Podjechalem do Mechanika podlaczyl komputer wyskoczyl blad ... Niskie napiecie na sterowniku skrzyni. Pomiar wartosci na akumulatorze wykazal ze w stanie spiczynku ma ledwo powyzej 11 A. Wiec malo. Wymiana akumulatora wykasowanie tego i innych bledow ktore wyskoczyly po wymianie akumulatora i jak narazie wszystko OK. W210 320 CDI 2002 r.
W210 E 320 CDI 2002 r. LIM
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Witam, Mam od dziś ten sam problem. Nie działa mi R i D oraz sport. Max do 3 biegów. Zapaliły mi się błędy ABS/BAS/ESP/EPC co mogło się stać?
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Skoro nie działa D to skąd wiesz, że jedzie do 3ech biegów?pawelanna pisze:Witam, Mam od dziś ten sam problem. Nie działa mi R i D oraz sport. Max do 3 biegów. Zapaliły mi się błędy ABS/BAS/ESP/EPC co mogło się stać?
Powodów może być dużo, trzeba odczyt błędów zrobić.
Twoja skrzynia nie ma trybu "sport".
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Wita mam ten sam problem.... na kompie pokazuje czujnik predkosci obrotowej ..... wymienilem plyte sterujaca i kilka dni bylo ok i znow to samo.... po dluzszej jezdzie 3,4 tes obrotow i przestaje zmieniac biego .... jade i wyje.... olej nowy plyta sterujaca nowa..... pomocy ... bo juz nie wiem co mam robic... i gdzie szukac
nie wiem czy to ma wpływ jakis ale zauważyłem, że wszysto zaczyna sie dziac kiedy temp wody wynosi 100 oC...
nie wiem czy to ma wpływ jakis ale zauważyłem, że wszysto zaczyna sie dziac kiedy temp wody wynosi 100 oC...
WDB2102161B419081
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Chopie, 100 stopni? To co ty robisz z tym autem? 92 stopnie jest standardowo i to jak sobie wrzucisz wschodnioeuropejski termostat.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
ok a wracajac do tematu mozesz cos odp ? czy bedziemy roztrzasac o mojej temp. ktora jest bliska 100 nie jest dokladnie 100 a nawet gdy by bylo 120 nie powinno to miec wplywu na zmiane biegów....
WDB2102161B419081
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
czy jest możliwe aby takie same błędy były wyświetlane jeśli chodzi o uszkodzenie sterownika skrzyni ale togo znajdującego się pod maską ?
WDB2102161B419081
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
automat zmienia juz biegi ale teraz podłączyłem pod kompa i zczytałem błędy:
p2600 terminal 87 power supply faulty
p2404 brake light switch signal not plausible
p2315 CAN communication with KI control unit
p2316 CAN communication with AIRCO control unit
ktos pomoże, coś podpowie może ???
p2600 terminal 87 power supply faulty
p2404 brake light switch signal not plausible
p2315 CAN communication with KI control unit
p2316 CAN communication with AIRCO control unit
ktos pomoże, coś podpowie może ???
WDB2102161B419081
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
W210 E270 AVANGARDE 2001 - AKTUALNY DUPOWÓZ
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Witam,
od ponad miesiąca również powożę okularem 270CDI, a wczoraj, po ok. 700 km trasy, gdy zjechałem z autostrady (klika godzin 120-200km/h) na wiejskie drogi skrzynia zawiesiła się i dochodziła może do 3, nie dało się włączyć tipa, tylko D. Wyłączenie silnika na kilka sekund rozwiązało problem, ale to mnie nie pociesza, bo za chwilę jadę na koniec Europy tym autem.
Udało Ci się dojść do źródeł problemu ze sterowaniem skrzyni i rozwiązać je?
od ponad miesiąca również powożę okularem 270CDI, a wczoraj, po ok. 700 km trasy, gdy zjechałem z autostrady (klika godzin 120-200km/h) na wiejskie drogi skrzynia zawiesiła się i dochodziła może do 3, nie dało się włączyć tipa, tylko D. Wyłączenie silnika na kilka sekund rozwiązało problem, ale to mnie nie pociesza, bo za chwilę jadę na koniec Europy tym autem.
Udało Ci się dojść do źródeł problemu ze sterowaniem skrzyni i rozwiązać je?
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Minęły prawie 2 lata, zjawisko powtórzyło się z 5 razy w różnych okolicznościach (miasto/trasa, gorący/zimny) - jednak zawsze podczas zwalniania, a po drodze miałem okazję omówić to (całkiem przypadkowo) z prawdziwym fachurą od automatów: ponoć to wina czujnika obrotów (jakiegoś wałka) wewnątrz skrzyni, jego wymiana = wyprucie i rozbebeszenie skrzyni. Niestety jako fachura nie uznaje żadnych innych metod, jedynie naprawę/wymianę wg serwisowych instrukcji.
I tu pojawia się pytanie: czy miał ktoś doświadczenie z tym tematem, czy może znalazł skuteczny sposób na przynajmniej zaleczenie problemu (np. wymiana oleju, dolanie czegoś, większy/mniejszy jego stan, a może to kwestia jakiegoś kabelka, kontaktu na wtyczkach na zewnątrz, sterownika ...)
I tu pojawia się pytanie: czy miał ktoś doświadczenie z tym tematem, czy może znalazł skuteczny sposób na przynajmniej zaleczenie problemu (np. wymiana oleju, dolanie czegoś, większy/mniejszy jego stan, a może to kwestia jakiegoś kabelka, kontaktu na wtyczkach na zewnątrz, sterownika ...)
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Nie mialem problemu ale z tego co czytam to w naszych skrzyniach (5G) to te czujniki sa zespolone z plyta sterujaca.
http://www.w210.pl/skrzynia-biegow-sprz ... t7844.html
http://www.w210.pl/skrzynia-biegow-sprz ... t9837.html
http://www.w210.pl/skrzynia-biegow-sprz ... t7844.html
http://www.w210.pl/skrzynia-biegow-sprz ... t9837.html
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Ostatnio objaw "czujnika" / tryb awaryjny nie pokazuje się, wczoraj auto było podpięte pod SD: błędu od tego nie zapisało od jakiegoś czasu.
Ponieważ cały czas borykam się z tematem "wypadającego" tempomatu, poczytałem na forum co się dało i - w sprawie tego czujnika - znalazłem takie informacje:
A. Przy wymianie oleju w skrzyni (a przynajmniej odkręceniu dekla): odkręcenie i czyszczenie płyty sterującej oraz CZUJNIKA OBROTÓW z opiłków
B. Wymiana "wtyczki / złącza" - obligatoryjnie, przy każdej wymianie oleju / zdejmowaniu dekla
I tu rodzą się pytania:
1. Czy ten czujnik obrotów rzeczywiście wymaga wymiany, a może tak na prawdę czyszczenia, bo np. jeżeli jest indukcyjny i obrośnie opiłkami (automat hydrauliczny to jedno wielkie ścieranie metalu o papier) to ma prawo dawać popalić (koszt nowego czujnika niestety: używana skrzynia x3)
2. Czy ta wtyczka / złącze, mająca zapewne jakąś wadę konstrukcyjną, skoro wymaga wymiany - nie stanowi całego źródła problemów z błędami skrzyni, zwłaszcza przy sterowaniu sieciowym (CAN), które nie toleruje żadnych przerw sygnałów i należy ją wymienić, aby na kolejne 10 lat zapomnieć o błędach skrzyni.
Ponieważ cały czas borykam się z tematem "wypadającego" tempomatu, poczytałem na forum co się dało i - w sprawie tego czujnika - znalazłem takie informacje:
A. Przy wymianie oleju w skrzyni (a przynajmniej odkręceniu dekla): odkręcenie i czyszczenie płyty sterującej oraz CZUJNIKA OBROTÓW z opiłków
B. Wymiana "wtyczki / złącza" - obligatoryjnie, przy każdej wymianie oleju / zdejmowaniu dekla
I tu rodzą się pytania:
1. Czy ten czujnik obrotów rzeczywiście wymaga wymiany, a może tak na prawdę czyszczenia, bo np. jeżeli jest indukcyjny i obrośnie opiłkami (automat hydrauliczny to jedno wielkie ścieranie metalu o papier) to ma prawo dawać popalić (koszt nowego czujnika niestety: używana skrzynia x3)
2. Czy ta wtyczka / złącze, mająca zapewne jakąś wadę konstrukcyjną, skoro wymaga wymiany - nie stanowi całego źródła problemów z błędami skrzyni, zwłaszcza przy sterowaniu sieciowym (CAN), które nie toleruje żadnych przerw sygnałów i należy ją wymienić, aby na kolejne 10 lat zapomnieć o błędach skrzyni.
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Niektórzy wymieniają tą wtyczkę co wymiana oleju, tak aby mieć spokój na te 60-80 tyś kmNolimit pisze: ↑27 sty 2022, o 13:33 2. Czy ta wtyczka / złącze, mająca zapewne jakąś wadę konstrukcyjną, skoro wymaga wymiany - nie stanowi całego źródła problemów z błędami skrzyni, zwłaszcza przy sterowaniu sieciowym (CAN), które nie toleruje żadnych przerw sygnałów i należy ją wymienić, aby na kolejne 10 lat zapomnieć o błędach skrzyni.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Też tak robię. Wtyczka potrafi napsuć krwi, podobnie jak wilgoć/woda w wybieraku skrzyni.SuperBuster11 pisze: ↑27 sty 2022, o 15:44Niektórzy wymieniają tą wtyczkę co wymiana oleju, tak aby mieć spokój na te 60-80 tyś kmNolimit pisze: ↑27 sty 2022, o 13:33 2. Czy ta wtyczka / złącze, mająca zapewne jakąś wadę konstrukcyjną, skoro wymaga wymiany - nie stanowi całego źródła problemów z błędami skrzyni, zwłaszcza przy sterowaniu sieciowym (CAN), które nie toleruje żadnych przerw sygnałów i należy ją wymienić, aby na kolejne 10 lat zapomnieć o błędach skrzyni.
Re: E270 w210 2001r automat nie zmienia biegow.
Jakiego typu to jest operacja - zwykłe kręcenie śrub, czy jakieś specjalistyczne zabiegi: przyrządy, metody/sposoby, podpinanie komputera/kasowanie błędów itp..
Wtyczka: z aso czy jakieś inne żródło /marka?
Wtyczka: z aso czy jakieś inne żródło /marka?
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości