carsoft 7.4
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ech, coraz bardziej zaczynam się martwić, szczególnie mając na uwadze wyjazd do Chorwacji w połowie lipca "Niby" narazie wszystko jest ok, ale jak w końcu coś pierdnie i już się nie "cofnie" to będzie duży problem. Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
tak możesz bez problemu.Kuler pisze:Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?
kontakt sprayu nie polecam, bo potrafią zostawiać dziwny osad na stykach, użyj jakiegoś środka typu rostfrei.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Wielkie dzięki fabek za cenną wskazówkę. Jak narazie przeczyściłem tylko dwa punkty masowe (ten pod puszką filtra powietrza był cały zardzewiały) i od 22.06 błędów nie ma, jest STATUS OK. Wcześniej po skasowaniu błędów, praktycznie codziennie mi je wywalało, wystarczyło się przejechać dłuższy odcinek. Mam nadzieję że u mnie to był główny problem i nie będę musiał walczyć ze sterownikiem silnika lub wiązką.fabek pisze:moduł zasilania do przelutowania i sprawdzenie połączeń styków do komputera od silnika.
warto sprawdzić też punkty masowe koło zbiornika płynu spryskiwaczy i koło zbiornika płynu chłodzącego.
Jeszcze raz serdeczne dzięki - oczywiście daje pomagasa i pozdrawiam !!
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
No dobra, za wcześnie się podpaliłem błędy dalej wywala - te same pierwsze co mi dalej przychodzi do głowy to sprawdzenie cewek, jeżeli u mnie są dwie (po jednej na dwa cylindry) ? to awaria którejś mogłaby powodować objaw pracy "na dwóch garach" - tak na chłopski rozum
[ Dodano: 2012-07-10, 07:30 ]
Sprawdziłem, że po odpięciu przepływomierza odrazu wywala mi taką właśnie listę błędów. Wygląda na to że to jednak przepływka. Zamówiłem za pobraniem za 130zl używkę o takich samych nr jak miałem i zobaczymy czy to to
[ Dodano: 2012-07-13, 05:47 ]
A jednak świece, mimo że miały niecałe pół roku...przypalenia na ceramicznej powierzchni wprawnym okiem zdiagnozował elektryk - ja bym się nie zorientował że to przebicia na dwóch świecach. "Moc" iskry była ok. Po wymianie świec i ustawieniu przerwy na 0.7 (wg teorii elektryka do gazu taka właśnie powinna być) wszystkie zło ustąpiło Wreszcie mietek to mietek, a nie prychający kredens
PS. przepływka sprawna i jakby co mam druga na zbyciu - również sprawną z okrągłą wtyczką - nr. Merc: 000 094 00 48 Bosch:0280 217 100
Pozdr.
[ Dodano: 2012-07-24, 22:27 ]
Pozdr dla wszystkich forumowiczów z wyspy PAG z Chorwacji Udalo sie dojechac, a zaraz bedziem wracac ide po drina
[ Dodano: 2012-07-10, 07:30 ]
Sprawdziłem, że po odpięciu przepływomierza odrazu wywala mi taką właśnie listę błędów. Wygląda na to że to jednak przepływka. Zamówiłem za pobraniem za 130zl używkę o takich samych nr jak miałem i zobaczymy czy to to
[ Dodano: 2012-07-13, 05:47 ]
A jednak świece, mimo że miały niecałe pół roku...przypalenia na ceramicznej powierzchni wprawnym okiem zdiagnozował elektryk - ja bym się nie zorientował że to przebicia na dwóch świecach. "Moc" iskry była ok. Po wymianie świec i ustawieniu przerwy na 0.7 (wg teorii elektryka do gazu taka właśnie powinna być) wszystkie zło ustąpiło Wreszcie mietek to mietek, a nie prychający kredens
PS. przepływka sprawna i jakby co mam druga na zbyciu - również sprawną z okrągłą wtyczką - nr. Merc: 000 094 00 48 Bosch:0280 217 100
Pozdr.
[ Dodano: 2012-07-24, 22:27 ]
Pozdr dla wszystkich forumowiczów z wyspy PAG z Chorwacji Udalo sie dojechac, a zaraz bedziem wracac ide po drina
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
chlopaki moze ktos podliknowac carsofta, ten z poczatku watku cos tam niby dziala, natomiast po wgraniu hotfixa nie działa. zamierzam kupic interfejs
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 10044.html
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 10044.html
Ostatnio zmieniony 7 paź 2012, o 18:16 przez macies, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
to jest interfejs z pinami trzeba podłanczać kabelki, dlatego jest taki tani, jest tez taki sam ale z MULTIPLEXER czyli podłanczasz kostke i ten jest droższy 350zł.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
No ale chyba przełączanie pinow to nie jest zbyt skomplikowana sprawa , tym bardziej ze robi sie co raz na jakis czas
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Carsoft Ul Home MB v12 SP
Znalazłem w sieci oprogramowanie o nazwie Carsoft Ul Home MB v12 SP. Niestety bez klucza aktywującego wiec nie mogę sprawdzić co to takiego. Skrót MB sugeruje, że to do Mercedesa? Czy mógłby ktoś napisać coś na temat tego programu i gdyby tak podesłał klucz lub napisał gdzie go nożna znaleźć w sieci.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Ja bym proponował znaleść działającą wersję 7, bo takowa prawdopodobnie wystarczy do naszych w210, ...
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Mam działąjącą wersje 7.4 i przejściówkę RS232 na kartę ExpresCard (takie mini PCMCIA) i niestety do mojej W210 nie wystarcza. To co mi wyświetlił Carsoft załączam do oglądu - śmiech na sali. Szukam więc innych mozliwości. Znalazłem właśnie w sieci program Carsoft 7.6. Czy wie ktoś coś na temat tego programu? Program jest już w wersji po instalacji i zajmuje tylko 6,5MB !? Nie wiem czy jest to jakaś nakładka na wersję 7.4 czy samodzielna instalacja. Ponadto znalazłem tez wersje Carsoft Ultimate Pro v12 oraz wersja v14. Niestety potrzebują klucz sprzętowy na penie i nie dają się odpalić choćby by zobaczyc jak to wygląda.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
kolega noc chyba wyjasnil co do czego sie nadaje...noc pisze:1.Carsofft 7,4 do 96 i nie wszystko, trochę po.
2.Carsofft 7,8 do 99 i nie wszystko.
3.SD China to kilka urządzeń od różnych producentów
dla W210 starczy całkowicie C2 + IBM T23.
Z tego co ostatnio miałem w ręku działa przyzwoicie (czas realny) błędów nie popełnia.
Oni też chcą być konkurencyjni (w cenie i jakości) i wyraźnie już są.
Dlaczego nie Polacy?
Mercedes W210 E290 TD, '96 automat
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Opel Astra H 1,7CDTI, '10
BMW E36 325TD '95 -----> 2010
Audi 80 b4 avant '93 -----> 2007
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości