carsoft 7.4

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mrowa.z2
Posty: 21
Rejestracja: 13 paź 2010, o 20:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mrowa.z2 »

A taka komenda chłopaki co znaczy :

driver's airbag squib ignition circuit. (R12/3)
E230 Avangarde 1996 manual
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

poduszka powietrzna kierowcy -petarda(ładunek pirotechniczny) układ zapłonowy.




To błąd obwodu zapalnika airbagu kierowcy. Najprawdopodobniej przerwa w obwodzie-sprawdż taśmę idącą do kierownicy .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
bart2820
Posty: 45
Rejestracja: 18 cze 2011, o 08:48
Lokalizacja: waw

Post autor: bart2820 »

Nosze sie z zamiarem kupna tego zestawu.

http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/i ... -piny.html

I tu moje pytanie jakie oprogramowanie bedzie najlepsze pod ten zestaw i do mojego auta. Z gory dziekuje
AVANTGARDE
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Cofnij się na 9 str. i zobacz co napisal kolega noc. :)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

No więc zakupiłem tego Viaken`a na piny i próbowałem coś zczytać :) mam starego lapka z com`em, sterownik lpg chodzi na nim elegancko. Chciałem sprawdzić błędy silnika,ale ciagle mialem "module not present". Jedyne co udało mi się zdiagnozować to ABS (i tez niby blad wywalilo ale kontrolka sie nie swieci i ABS dziala) Teraz moje pytanie - są tam testy DIGITAL i Analog. Które są właściwe dla mojego auta? Chodzi mi konkretnie i sprawdzenie np. przepływomierza lub czujnika powietrza zasysanego.
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

ciekawe czy dobrze w piny się wpinasz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

No starałem się dobrze wpiąć, poprawiałem itd itp. Na 6 nóżce udało mi się połączyć z ABS`em, jednak na 4 z silnikiem - nie. Nie wiem czy wybieram właściwy silnik w "digital" - jest tam kilka możliwości i oznaczenia które niewiele mi mówią :( Ktoś może mnie naprowadzić który powinienem wybrać ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
czesterro
Posty: 252
Rejestracja: 29 cze 2011, o 12:11
Lokalizacja: Katowice

Post autor: czesterro »

Viaken to zło. Nie uznają gwarancji kiedyś zakupiłem u nich interfejs do merca ten droższy z multiplekserem. po podpięciu pod w 203 na digital test po prostu spłoną, w środku wszystko spalone. Dodam że w aucie nic się na szczęście nie stało. Po podpięciu SD żadnych problemów nie było. Reklamacji nie uznali na zasadzie nie , bo nie na piśmie tez mi nie chcieli dać odpowiedzi na temat dlaczego nie uznali reklamacji.
Mam bardzo złe doświadczenia z ta firmą i mówię wam omijajcie ją szerokim łukiem.
Zresztą tym sprzętem i tak idzie guzik zrobić. Z silnikami CDI się nie połączysz z benzynowymi się udaje.
VIN WDB2100261B134813
Obrazek
SD Katowice 506570388
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

Nikt mi nie podpowie, którą opcję w menu "digital-test" powinienem wybrać na dla swojego silnika 2.3 benz ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

czesterro, z CDI jak najbardziej sie łaczy. Nie wiem skad Ci sie to wzielo.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

System 7,4 z CDI i większością systemów się nie łączy.Wzbogacony o 7,6 nie próbuję.
7,8 podobno, ale go nie mam.Ogólnie seria 7 do porażka na damy po 03/97.
Nowszych nie testowałem.7,4/7,6 mam, używam tylko dla W129 dach.Tam SD z kolei zawodzi.
Mam zakupionych kilka wersji, jedna do tej pory (2001) nie naprawiona przez f-mę i pieniądze w kosmosie, pośrednik.
Reasumując, szkoda pieniędzy na zakup.Mają wspaniałe VW. :rotfl:
W swoim czasie podobno Viaken chyba z powodu reklamacji skasował forum użytkowników.
Informacja od kolegi, ja na tym forum nie byłem, więc nie mogę potwierdzić.Może to być plotka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuler »

Troszkę o tym poczytałem i biorąc pod uwagę że 7.4 to stara wersja, tak jak mój dziadek (np.ASB u mnie jest taka jak w 124) to jest chyba spora szansa na zdiagnozowanie podstawowych modułów auta. Tylko cały czas nie wiem którą opcję z menu Digital-test powinienem wybrać dla mojego motoru: HFM/PMS, ME, MSM, PFI ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla ;)
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
czesterro
Posty: 252
Rejestracja: 29 cze 2011, o 12:11
Lokalizacja: Katowice

Post autor: czesterro »

Ja właśnie miałem wersję 7.4 ogólnie porażka i żal.pl
Kuler, ty mając wersje bez multipleksera wogóle nie masz używać opcji digital test bo to jest opcja w której sprawdzasz wszystkie moduły po kolei.
Wybierasz opcje analog test ale w jaki pin się wpinasz to już wyższa szkoła gięcia drutu i ja niestety nie pomogę z braku wiedzy a nie chęci.

Jedyna przydatna opcja która zaobserwowałem w carsofcie to możliwość ustawiania inwałdów serwisowych. I tu moje pytanie NOC czy w dasie też jest możliwość zmniejszenia przebiegu do kolejnej inspekcji ??
VIN WDB2100261B134813
Obrazek
SD Katowice 506570388
Salowy
Posty: 40
Rejestracja: 11 sie 2010, o 07:45
Lokalizacja: Konin

Post autor: Salowy »

czarny - 1, czerwony - 3, niebieski - 4.
Podłączyć do com.
com nr od 1 - 4
max 19200
Uruchomić komputer, póżniej program.
Wybrać w programie złącze 38 pin. Przekręcić zapłon (nie uruchamiać).
Digital test hmf/pms paski transmisji i wynik. W tym roczniku zadziała.
Pozdrawiam Salowy
W210 E230, 1996, WDB2100371A072681
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

czesterro pisze:Ja właśnie miałem wersję 7.4 ogólnie porażka i żal.pl
Kuler, ty mając wersje bez multipleksera wogóle nie masz używać opcji digital test bo to jest opcja w której sprawdzasz wszystkie moduły po kolei.
Wybierasz opcje analog test ale w jaki pin się wpinasz to już wyższa szkoła gięcia drutu i ja niestety nie pomogę z braku wiedzy a nie chęci.

Jedyna przydatna opcja która zaobserwowałem w carsofcie to możliwość ustawiania inwałdów serwisowych. I tu moje pytanie NOC czy w dasie też jest możliwość zmniejszenia przebiegu do kolejnej inspekcji ??
Krótko.tak
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości