carsoft 7.4
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
poduszka powietrzna kierowcy -petarda(ładunek pirotechniczny) układ zapłonowy.
To błąd obwodu zapalnika airbagu kierowcy. Najprawdopodobniej przerwa w obwodzie-sprawdż taśmę idącą do kierownicy .
To błąd obwodu zapalnika airbagu kierowcy. Najprawdopodobniej przerwa w obwodzie-sprawdż taśmę idącą do kierownicy .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Nosze sie z zamiarem kupna tego zestawu.
http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/i ... -piny.html
I tu moje pytanie jakie oprogramowanie bedzie najlepsze pod ten zestaw i do mojego auta. Z gory dziekuje
http://viaken.pl/pl/diagnoza-mercedes/i ... -piny.html
I tu moje pytanie jakie oprogramowanie bedzie najlepsze pod ten zestaw i do mojego auta. Z gory dziekuje
AVANTGARDE
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
No więc zakupiłem tego Viaken`a na piny i próbowałem coś zczytać mam starego lapka z com`em, sterownik lpg chodzi na nim elegancko. Chciałem sprawdzić błędy silnika,ale ciagle mialem "module not present". Jedyne co udało mi się zdiagnozować to ABS (i tez niby blad wywalilo ale kontrolka sie nie swieci i ABS dziala) Teraz moje pytanie - są tam testy DIGITAL i Analog. Które są właściwe dla mojego auta? Chodzi mi konkretnie i sprawdzenie np. przepływomierza lub czujnika powietrza zasysanego.
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
No starałem się dobrze wpiąć, poprawiałem itd itp. Na 6 nóżce udało mi się połączyć z ABS`em, jednak na 4 z silnikiem - nie. Nie wiem czy wybieram właściwy silnik w "digital" - jest tam kilka możliwości i oznaczenia które niewiele mi mówią Ktoś może mnie naprowadzić który powinienem wybrać ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Viaken to zło. Nie uznają gwarancji kiedyś zakupiłem u nich interfejs do merca ten droższy z multiplekserem. po podpięciu pod w 203 na digital test po prostu spłoną, w środku wszystko spalone. Dodam że w aucie nic się na szczęście nie stało. Po podpięciu SD żadnych problemów nie było. Reklamacji nie uznali na zasadzie nie , bo nie na piśmie tez mi nie chcieli dać odpowiedzi na temat dlaczego nie uznali reklamacji.
Mam bardzo złe doświadczenia z ta firmą i mówię wam omijajcie ją szerokim łukiem.
Zresztą tym sprzętem i tak idzie guzik zrobić. Z silnikami CDI się nie połączysz z benzynowymi się udaje.
Mam bardzo złe doświadczenia z ta firmą i mówię wam omijajcie ją szerokim łukiem.
Zresztą tym sprzętem i tak idzie guzik zrobić. Z silnikami CDI się nie połączysz z benzynowymi się udaje.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
System 7,4 z CDI i większością systemów się nie łączy.Wzbogacony o 7,6 nie próbuję.
7,8 podobno, ale go nie mam.Ogólnie seria 7 do porażka na damy po 03/97.
Nowszych nie testowałem.7,4/7,6 mam, używam tylko dla W129 dach.Tam SD z kolei zawodzi.
Mam zakupionych kilka wersji, jedna do tej pory (2001) nie naprawiona przez f-mę i pieniądze w kosmosie, pośrednik.
Reasumując, szkoda pieniędzy na zakup.Mają wspaniałe VW.
W swoim czasie podobno Viaken chyba z powodu reklamacji skasował forum użytkowników.
Informacja od kolegi, ja na tym forum nie byłem, więc nie mogę potwierdzić.Może to być plotka.
7,8 podobno, ale go nie mam.Ogólnie seria 7 do porażka na damy po 03/97.
Nowszych nie testowałem.7,4/7,6 mam, używam tylko dla W129 dach.Tam SD z kolei zawodzi.
Mam zakupionych kilka wersji, jedna do tej pory (2001) nie naprawiona przez f-mę i pieniądze w kosmosie, pośrednik.
Reasumując, szkoda pieniędzy na zakup.Mają wspaniałe VW.
W swoim czasie podobno Viaken chyba z powodu reklamacji skasował forum użytkowników.
Informacja od kolegi, ja na tym forum nie byłem, więc nie mogę potwierdzić.Może to być plotka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Troszkę o tym poczytałem i biorąc pod uwagę że 7.4 to stara wersja, tak jak mój dziadek (np.ASB u mnie jest taka jak w 124) to jest chyba spora szansa na zdiagnozowanie podstawowych modułów auta. Tylko cały czas nie wiem którą opcję z menu Digital-test powinienem wybrać dla mojego motoru: HFM/PMS, ME, MSM, PFI ?
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Ja właśnie miałem wersję 7.4 ogólnie porażka i żal.pl
Kuler, ty mając wersje bez multipleksera wogóle nie masz używać opcji digital test bo to jest opcja w której sprawdzasz wszystkie moduły po kolei.
Wybierasz opcje analog test ale w jaki pin się wpinasz to już wyższa szkoła gięcia drutu i ja niestety nie pomogę z braku wiedzy a nie chęci.
Jedyna przydatna opcja która zaobserwowałem w carsofcie to możliwość ustawiania inwałdów serwisowych. I tu moje pytanie NOC czy w dasie też jest możliwość zmniejszenia przebiegu do kolejnej inspekcji ??
Kuler, ty mając wersje bez multipleksera wogóle nie masz używać opcji digital test bo to jest opcja w której sprawdzasz wszystkie moduły po kolei.
Wybierasz opcje analog test ale w jaki pin się wpinasz to już wyższa szkoła gięcia drutu i ja niestety nie pomogę z braku wiedzy a nie chęci.
Jedyna przydatna opcja która zaobserwowałem w carsofcie to możliwość ustawiania inwałdów serwisowych. I tu moje pytanie NOC czy w dasie też jest możliwość zmniejszenia przebiegu do kolejnej inspekcji ??
czarny - 1, czerwony - 3, niebieski - 4.
Podłączyć do com.
com nr od 1 - 4
max 19200
Uruchomić komputer, póżniej program.
Wybrać w programie złącze 38 pin. Przekręcić zapłon (nie uruchamiać).
Digital test hmf/pms paski transmisji i wynik. W tym roczniku zadziała.
Pozdrawiam Salowy
Podłączyć do com.
com nr od 1 - 4
max 19200
Uruchomić komputer, póżniej program.
Wybrać w programie złącze 38 pin. Przekręcić zapłon (nie uruchamiać).
Digital test hmf/pms paski transmisji i wynik. W tym roczniku zadziała.
Pozdrawiam Salowy
W210 E230, 1996, WDB2100371A072681
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Krótko.takczesterro pisze:Ja właśnie miałem wersję 7.4 ogólnie porażka i żal.pl
Kuler, ty mając wersje bez multipleksera wogóle nie masz używać opcji digital test bo to jest opcja w której sprawdzasz wszystkie moduły po kolei.
Wybierasz opcje analog test ale w jaki pin się wpinasz to już wyższa szkoła gięcia drutu i ja niestety nie pomogę z braku wiedzy a nie chęci.
Jedyna przydatna opcja która zaobserwowałem w carsofcie to możliwość ustawiania inwałdów serwisowych. I tu moje pytanie NOC czy w dasie też jest możliwość zmniejszenia przebiegu do kolejnej inspekcji ??
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości