TAXI - Praca taksówkarza - ludzie z branzy ;)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
TAXI - Praca taksówkarza - ludzie z branzy ;)
Witam wszystkich użytkowników.
Zwracam się do was o pomoc. Otóż w najbliższym czasie zostanę taksówkarzem. Chciałbym zakupić MB, jednak nie bardzo wiem jaki model byłby najlepszy do pracy właśnie w tym charakterze. Zdecydowanie jestem za kombiakiem no i wiadomo, że rozchodzi się o okulara. Kwestia leży w tym jaki motor oraz co brać pod uwagę w kwestii wyposażenia( to już chyba bardziej do doświadczonych taksówkarzy ). Mam do dyspozycji 27000 tyś zł.
Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.
Zwracam się do was o pomoc. Otóż w najbliższym czasie zostanę taksówkarzem. Chciałbym zakupić MB, jednak nie bardzo wiem jaki model byłby najlepszy do pracy właśnie w tym charakterze. Zdecydowanie jestem za kombiakiem no i wiadomo, że rozchodzi się o okulara. Kwestia leży w tym jaki motor oraz co brać pod uwagę w kwestii wyposażenia( to już chyba bardziej do doświadczonych taksówkarzy ). Mam do dyspozycji 27000 tyś zł.
Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2009, o 17:28 przez heidi005, łącznie zmieniany 2 razy.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Pomocy przy wyborze!!!
Wiec ja Ci doradze.Daruj sobie ten fach jesli niechcesz miec wrzodów żołądka niedlugo.Ja Jezdze we wroclawiu i po 10 latach mam w124 :mrgreen:heidi005 pisze:Witam wszystkich użytkowników.
Zwracam się do was o pomoc. Otóż w najbliższym czasie zostanę taksówkarzem. Chciałbym zakupić MB, jednak nie bardzo wiem jaki model byłby najlepszy do pracy właśnie w tym charakterze. Zdecydowanie jestem za kombiakiem no i wiadomo, że rozchodzi się o okulara. Kwestia leży w tym jaki motor oraz co brać pod uwagę w kwestii wyposażenia( to już chyba bardziej do doświadczonych taksówkarzy ). Mam do dyspozycji 27000 tyś zł.
Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Pomocy przy wyborze!!!
.heidi005 pisze:w najbliższym czasie zostanę taksówkarzem. Chciałbym zakupić MB, jednak nie bardzo wiem jaki model byłby najlepszy do pracy Mam do dyspozycji 27000 tyś zł.
Jeżeli ma to być auto na taxi to proponowałbym za tą kasę W211 Z tego rocznika będzie miał przejechane 400-500tkm. czyli tyle ile oferowane w PL w210 po liftingu. W środku masz praktyczne niezniszczalne MB-tex szumnie zwane przez niektórych skórą, gotową instalację fabryczną pod wyposażenie taxi, no i co najwazniejsze wzmocnione elementy podwozia i układu jezdnego.
Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
piszecie takie bzdury ze sie mozna usmiac.. dzisiaj na taksowce auto w dupe dostaje ? 50km dziennie to max co dzisiaj robią taksowki..
kombi sobie daruj bo nie wozi sie ludzi z bagazami jak 15 lat temu a przyjdzie Ci robic tylne zawieszenie w nieodpowiednim momencie i popadniesz w długi. Polecam 2,9td 300 lub 300td.
kombi sobie daruj bo nie wozi sie ludzi z bagazami jak 15 lat temu a przyjdzie Ci robic tylne zawieszenie w nieodpowiednim momencie i popadniesz w długi. Polecam 2,9td 300 lub 300td.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Łącznik cywilny A2103202189 - 39,37złtonidriver pisze:slyszalem ze wzmocniony łacznik stabilizatora kosztuje 500zl wiec po co mu ta wersja. 8-)
Łącznik taxi A2103203689 - 49,88zł
Ceny brutto w serwisie MB w Koszalinie
Poza tym zauważ, że w wersji samochodu "taxi" te elementy wzmocnione są zamontowane, a w przypadku konieczności ich wymiany zawsze można zamontować słabsze wersje cywilne.
Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 16:42
- Lokalizacja: warszawa
Za 27tys w211?? chyba jakis dowciop??? :shock:
Co za bzdury piszecie auto na taxi dostaje w dupe podjazdy turbiny?? jARO321
sam smigam na dryndzie w 3miescie.taxi najlepsze czasy ma za sobą jezdze w korporacji tylko w noce robie max 80km w weekend moze 120km przy duzym ruchu!!!! jakie podjazdy jakie turbiny????? szukaj 290td 2,2 cdi.ps. na taxi kolego niema miodu :-?
[ Dodano: 2009-03-25, 17:04 ]
doradzał bym ci skóry bardzo praktyczne i łatwe w utrzymaniu. osobiscie odradzam kombi.
Co za bzdury piszecie auto na taxi dostaje w dupe podjazdy turbiny?? jARO321
sam smigam na dryndzie w 3miescie.taxi najlepsze czasy ma za sobą jezdze w korporacji tylko w noce robie max 80km w weekend moze 120km przy duzym ruchu!!!! jakie podjazdy jakie turbiny????? szukaj 290td 2,2 cdi.ps. na taxi kolego niema miodu :-?
[ Dodano: 2009-03-25, 17:04 ]
doradzał bym ci skóry bardzo praktyczne i łatwe w utrzymaniu. osobiscie odradzam kombi.
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 21 maja 2008, o 22:08
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, z tym W211 za 27 tys. to faktycznie świetny dowcip to raz. Dwa to żaden raj na ziemi i koszty utrzymania tego auta pewnie by zjadły kolegę heidi005, szczególnie że jak sam napisał- zaczyna. Powodzenia, moi znajomi taksówkarze mówią, że chudy okres- z drugiej strony oni wszyscy zawsze narzekają ;-)
MB CDI270 S210 01'
Tonidriver; slyszalem ze we Wroclawiu na postojach grila rozpalacie taki ruch!? i dlatego jezdzisz 10 lat w124 bo ognia pilnujesz, poszukaj prostytutki dobra kasiora ja po 2 latach zmienilem w123 na w124 :mrgreen:tonidriver pisze: 50km dziennie to max co dzisiaj robią taksowki..
Ostatnio zmieniony 25 mar 2009, o 23:47 przez darek0473, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 2000r
dziwisz sie ;p odkąd nastała moda na pseudo taxi to na normalne taxi sporo klientów odpadło;/
[ Dodano: 2009-03-25, 19:47 ]
sory ze odbiegłem od tematu ;p ale to w wyniku solidarnosci ;p
[ Dodano: 2009-03-25, 19:47 ]
sory ze odbiegłem od tematu ;p ale to w wyniku solidarnosci ;p
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
W Krakowie kryzys na taxi.
Jezdze od 4 lat, w tym roku nastały takie czasy ze poprostu zaczyna byc ciezko wyzyc z tego
2-3 lata temu zarabialo sie naprawde przyzwoicie w ubieglym roku zwiekszyli nam znacnzie limit licencji i zaczelo sie dziac zle na taryfie z kazdym miesiacem coraz gorzej... dzis zeby zarobic te 2tys trzeba zapierdalac caly miesiac z weekendami 7dni w tygodniu a praca naprawde ciezka, w sumie jestem w trakcie poszukiwania czegos nowego bo taksowka potrafi wykonczyc i psychicznie i fizycznie.
Co do silnika.
Zalezy od Ciebie, jesli chcesz 100% ekonomicznie to kup zwyklego 2.2D.
JAk chcesz czerpac wiecej przyjemnosci z jazdy i miec lekki zapas mocy to wez 2.9 albo 300.
Silniki cdi to fajne rozwiazanie pracuja ciszej i kulturalniej od poprzednikow ALE... sa tez drozsze w utrzymaniu jesli sie cos spierdzieli, dochodzi sporo elektroniki wiec miej to na uwadze.
Dodatkowo jak bedziesz kupowal auto patrz jaka to wersja... np czy kluczyk jest zwykly czy elektroniczny i to samo ze skrzynia. Bo awaria tych drugich sporo kosztuje...
Jezdze od 4 lat, w tym roku nastały takie czasy ze poprostu zaczyna byc ciezko wyzyc z tego
2-3 lata temu zarabialo sie naprawde przyzwoicie w ubieglym roku zwiekszyli nam znacnzie limit licencji i zaczelo sie dziac zle na taryfie z kazdym miesiacem coraz gorzej... dzis zeby zarobic te 2tys trzeba zapierdalac caly miesiac z weekendami 7dni w tygodniu a praca naprawde ciezka, w sumie jestem w trakcie poszukiwania czegos nowego bo taksowka potrafi wykonczyc i psychicznie i fizycznie.
Co do silnika.
Zalezy od Ciebie, jesli chcesz 100% ekonomicznie to kup zwyklego 2.2D.
JAk chcesz czerpac wiecej przyjemnosci z jazdy i miec lekki zapas mocy to wez 2.9 albo 300.
Silniki cdi to fajne rozwiazanie pracuja ciszej i kulturalniej od poprzednikow ALE... sa tez drozsze w utrzymaniu jesli sie cos spierdzieli, dochodzi sporo elektroniki wiec miej to na uwadze.
Dodatkowo jak bedziesz kupowal auto patrz jaka to wersja... np czy kluczyk jest zwykly czy elektroniczny i to samo ze skrzynia. Bo awaria tych drugich sporo kosztuje...
w210 e200 Classic 96'
mimo tylu pozytywow silnikow CDI, sugeruje na taxi kupic golego diesla, 2.2, 2.5 lub 3.0, sa najzwyczajniej prostsze, a co za tym idzie tansze w przypadku jakichkolwiek napraw, a poza tym nic sie nie stanie jak zatankujesz slabszego paliwa.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Wiesz akurat ci klienci którzy jezdzą z "szachami" to sie nie przejmuje bo to grupa dziadów i dusigroszy.Bardziej mi szkoda tych ktorzy z nami jezdzili na osiedla na peryferiach wroclawia a w momencie kiedy im raty za mieszkania podskoczyly o kilkadziesiat procent juz nie jezdzą.zematis pisze:dziwisz sie ;p odkąd nastała moda na pseudo taxi to na normalne taxi sporo klientów odpadło
Wyobraz co sie dzieje u nas bo we wroclawiu limitu na licencje niemaRage23Kr pisze:W Krakowie kryzys na taxi.
Jezdze od 4 lat, w tym roku nastały takie czasy ze poprostu zaczyna byc ciezko wyzyc z tego
2-3 lata temu zarabialo sie naprawde przyzwoicie w ubieglym roku zwiekszyli nam znacnzie limit licencji i zaczelo sie dziac zle na taryfie z kazdym miesiacem coraz gorzej...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości