regeneracja kokpitu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
regeneracja kokpitu
Jestem na etapie poszukiwania kokpitu. Natknąłem się na oferty regeneracji i faktycznie wizualnie nie odbiega od oryginału. Tylko czy po takiej naprawie może się okazać że ponowny wystrzał będzie nie możliwy. Jak oni to naprawiają
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
no pytałem .... ale pytania były za trudne, lub odpowiedzi nie wygodne. I firmy zajmujące się tym procederem przyjęły zasadę że milczenie jest złotem. Może proces regeneracji kokpitu jest objęty tajemnicą.
Ale trafiłem też na regenerację samych poduszek, to już hardcore.
Ale trafiłem też na regenerację samych poduszek, to już hardcore.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
tylko do czeskiego pasata nie kupię za 50 pln najtańszy zestaw z poduchami to 1800 pln. I dlatego sobie pytam. Tak coś czułem że może to być jakieś uszpachlowane jeśli nie wywali poducha kilograma szpachli to wyrwie pół deski. Facjata tego może nie wytrzymać. Raczej kupię taki konkretny zestaw, który normalnie będzie mógł zadziałać.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
Są dwie technologie:
1) flokowanie (czyli klejenie + flok)
2) klasyczny klej + szpachel natryskowy + szlifowanie i malowanie farbą strukturalną i to jest najbardziej zbliżone do oryginalnej struktury deski. Niestety, jedno upalne lato lub max 2 sezony i wyłazi, znaczy widać że było klejone.
W obydwu przypadkach poduszka odpali (nie uwzględniając opóźnienia) tyle że w tym drugim może przy okazji nabić pasażerowi guza płytą odstrzelonej szpachli
1) flokowanie (czyli klejenie + flok)
2) klasyczny klej + szpachel natryskowy + szlifowanie i malowanie farbą strukturalną i to jest najbardziej zbliżone do oryginalnej struktury deski. Niestety, jedno upalne lato lub max 2 sezony i wyłazi, znaczy widać że było klejone.
W obydwu przypadkach poduszka odpali (nie uwzględniając opóźnienia) tyle że w tym drugim może przy okazji nabić pasażerowi guza płytą odstrzelonej szpachli
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości