Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 28 maja 2016, o 10:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niwo w E klasie
PostNapisane: 15 sty 2013, o 15:46 
Offline

Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:31
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin
Witam.
Mam mały problemik z moim Mieczysławem z zawieszeniem nivo. Mianowicie kupiłem go jakiś rok temu od kolegi, jemu poszedł jeden z amortyzatorów i aby zaoszczędzić zamiast kupić oryginalne amortyzatory on kupił i wstawił zwykłe nie do tego zawieszenia. Wszystko było by ok. ale jak w samochodzie siądzie więcej niż trzy osoby pompa od zawieszenia automatycznie chce podnieść zawieszenie do góry alem że są to zwykłe amorki nie może tego zrobić więc przeraźliwie wyje. Co mam z tym zrobić? Jak to odłączyć? Bardzo proszę o porade bo już mi ręce opadają. Nadmieniam że jest to sedan.

_________________
jana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2013, o 16:12 
Offline
VIP

Dołączył(a): 27 maja 2008, o 15:58
Posty: 463
Lokalizacja: Gdansk
A pomapa potrzebna?Ja bym tez ją wyrzucił i po problemie.

_________________
W211 3.0 CDI
Vito 2,2 CDI 150 km


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2013, o 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 08:48
Posty: 276
Lokalizacja: Białe Błota
Pompa od nivo i od wspomagania kierownicy to jedno czyli jak odłączysz pompe nie bedziesz miał wspomagania kierownicy, zeby samochód sie nie podnosił przy obciążeniu to musisz odłączyć takie urządzenie regulator nivo podłaczone jest do drązka stabilzatora.

_________________
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2013, o 18:40 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 19:51
Posty: 3568
Lokalizacja: Wrocław
A nie myślałeś wrócić tak jak było w oryginale?

_________________
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2013, o 22:59 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 16:12
Posty: 105
Lokalizacja: Śląsk
Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?

_________________
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2013, o 00:33 
Offline

Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:31
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin
Dzięki za porady. W najbliższym wolnym czasie spróbuję tak zrobić :) .
A co do powrotu do starego zawieszenia to bym tak zrobił ale na razie mam założone nowe amorki i szkoda by ich było wyrzucać a i na nich sobie całkiem dobrze radzi. Tylko upierdliwe jest te wycie przy obciążeniu.
pozdr.

_________________
jana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2013, o 05:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 08:48
Posty: 276
Lokalizacja: Białe Błota
Miko126 napisał(a):
Nie musisz odłączać regulatora, skręć dzwigienkę ku górze.
Ja natomiast spytam się jeszcze raz, bo jak już chyba z 3 razy pytałem i nikt nie raczy odpowiedzieć.
Czy regeneracji tylnego siłownika, podlegają tylko tuleje w stopce, czy też wahacz?


Tylko amortyzatora.

_________________
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sty 2013, o 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2011, o 20:31
Posty: 764
Lokalizacja: Koszalin
panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P

_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2013, o 06:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 08:48
Posty: 276
Lokalizacja: Białe Błota
zyzek napisał(a):
panowie to co w końcu trzeba zrobić po wywaleni nivo żeby było ok ? tylko ustawić ten regulator w neutralnym położeniu ? czy po prostu ten regulator wywalić na stałe ... ? chce pewną odpowiedź , a nie duperele :P


Zależy co rozumiesz przez wywalenie nivo ,ale żeby nie smęcić :D to wystarczy odłączyć regulator od drążka stabilizatora i już poziomowania nie będzie.

_________________
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2013, o 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2011, o 20:31
Posty: 764
Lokalizacja: Koszalin
ok a co z ciśnieniem z pompy która będzie dawać? czy po odłączeniu już nie będzie dawać ? bo końcówki mam zamiar zaślepić ... (te co szły do amorów nivo)

_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2013, o 22:53 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2012, o 15:42
Posty: 775
Lokalizacja: Chełm
Nawalilo Ci Nivo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lut 2013, o 00:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2011, o 20:31
Posty: 764
Lokalizacja: Koszalin
nie ale potrzeba mi to odłączyć , nie pytaj w jakich celach ;D

_________________
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2013, o 13:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2010, o 14:32
Posty: 1143
Lokalizacja: OK / SG
zyzek napisał(a):
nie ale potrzeba mi to odłączyć

zyzek, wywaliłeś nivo ze swojego auta?
Mój brat ma kombi i myśli nad wstawieniem gwinta...

_________________
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97

Obrazek

Pomogłem? Kliknij pomógł...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2013, o 22:01 
Offline

Dołączył(a): 14 sty 2012, o 16:31
Posty: 9
Lokalizacja: Dęblin
Niestety nie działa to co mi poradziliście. po odłączeniu, nie wiek jak to możliwe ale dalej pompuje. :(

_________________
jana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group