Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 24 sty 2017, o 08:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 mar 2016, o 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2012, o 16:09
Posty: 4948
Lokalizacja: 100licaKochana
zg3 napisał(a):
Czy jest jakaś metoda żeby obniżyć ciśnienie w tym układzie przed rozkręceniem?



Zgasić silnik.

_________________
:hyhy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 maja 2016, o 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lis 2011, o 19:24
Posty: 1475
Lokalizacja: Wrocław
Siema,

Ciekawe mam pytanie. Przeważnie piszecie o problemie, że tył jest sztywny jak zaspawany i skacze jak piłka. U mnie jest inaczej i za bardzo nie znalazłem odpowiedzi. Mam wrażenie, że autem buja tak jak przy zwykłym zawieszeniu były zuzyte amortyzatory. Przód okej do wymiany ale nie wiem jak z tyłem. Ktoś pisał, że w gruszce membrana może się rozciągnąć i tył jest za mięki. Mam wrażenie, że na bujających nierównościach tył za bardzo buja w górę jakby go nie trzymało ale jak spadnie to nie buja kilka razy. Nie ma efekty piłki. Nie jest twardo ... Opuszcza i podnosi prawidło, nic nie cieknie i stoi równo. Noc pisał na początku tematu, że membrana albo pęka i jest piłka albo lekka nieszczelność i stuka. Jednak brakuje mi jasnego potwierdzenia, że tył nivo może być za miękki ... Sądzicie, że gruszki moga być do wymiany? Dopiszę jeszcze, że po 'regenracji' nivo czyli przewody gruszki i płyn zrobiłem około 120 tys. km i spodzewam się ze gruszki moga paść w kazdej chwili ...

_________________
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 13 wrz 2016, o 10:40 
Offline

Dołączył(a): 4 sie 2012, o 11:13
Posty: 52
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja mam jeszcze inny problem, jezdzilem bez nivo ponad 2 lata i zalozylem ostatnio zpowrotem. Odpowietrzylo sie nawet dobrze ale chyba stanol mi regulator ten przy stabilizatorze... jest mozliwosc rozruszania go czy tylko wymiana??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 paź 2016, o 23:23 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2015, o 20:06
Posty: 107
Lokalizacja: bydgoszcz
Witam. Czy układ nivo korzysta z tego samego czujnika poziomu co regulacja wysokości święcenia ksenonow? Wiem że czujnik od ksenonow mam wallniety a nivo po zaladunku i odpaleniu auto nie podnosi, normalnie stoi ładnie i prosto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 sty 2017, o 14:27 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2017, o 14:15
Posty: 1
Lokalizacja: Olkusz
U mnie jest nie za wysoko nie za nisko jest idealnie jeśli go załaduje to siedzi i nie podnosi a na śpiącym policjancie to aż butla lpg chce przez dach wyskoczyć taki jest miekki... powyżej setki na drodze dupa skacze jak na trampolinie... więc mam sprawdzić w pierwszej kolejności płyn tak ? tylko gdzie? Niedawno kupiłem kombi 1997 rok okular. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group