Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 27 maja 2016, o 20:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2009, o 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:24
Posty: 24
Lokalizacja: Pabianice
windykatorek napisał(a):
w mercu reguluje to przepustnica , ona ma w sobie silniczek krokowy który otwiera lub zamyka przepustnice

[ Dodano: 2009-01-07, 19:35 ]
ładowanie sprawdzisz zwykłym miernikiem 14-14,2v


witam powiedz mi jakie powinno być prawidłowe ładowanie z załączonym dogrzewaniem elektrycznym

_________________
Aktualnie E220 T CDI AVANGARDE ASB 2002r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2009, o 13:43 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
14,2 alternator jest na tyle wydajny z enie ma prawa byc spadku napiecia

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2009, o 19:18 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2009, o 19:01
Posty: 8
Lokalizacja: Hamburg
Ja mam ten sam problem. Obroty faluja jak temperatura powietrza jest nizsza niz 7 stopni, wylaczenie podgrzewania silnika nie zmienia tego. Gdy temperatura silnika osiaga 60 stopni falowanie sie nasila. Dzis postawilem go do mechanika w niemczech ktory robi tylko mercedesy. ten powiedzial ze to moze byc przeplywomiez ale nie koniecznie. Jutro wszystko sie wyjasni

[ Dodano: 2009-01-20, 20:00 ]
Wymiana przeplywomierza powietrza dala rezultaty. Ale jak wlaczona jez dogrzewnica silnika to obroty tez troche skacza, ale nie tak jak wczesniej. Mechanik powiedzial mi ze to jest calkiem normalne bo dogrzewnica pobiera duzy prad ok 110 Amper i jest to duzym obciazeniem dla alternatora

_________________
W210 2,7 cdi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2009, o 22:14 
Offline

Dołączył(a): 6 maja 2008, o 23:53
Posty: 20
Lokalizacja: Tczew
Wymieniłem te oringi i nadal jest to samo, w sklepie powiedzieli, że może być jeszcze uszkodzony sam czujnik ciśnienia na listwie. Na razie nie będę go wymieniał bo kosztuje podobno około 500 zł za oringy dałem 24 zł. Ale wydaje mi się że te nierówne obroty mogą mieć coś wspólnego z niską temperaturą na zewnątrz. Ponieważ u mnie to właśnie pojawiło się jak przyszły pierwsze przymrozki. Poczekam jak się ociepli i wtedy zobaczę czy problem występuje nadal.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2009, o 22:41 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:14
Posty: 78
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Witam, ja ma E200 CDI i obroty tez faluja, z tego co zauwazylem to faluja tylko na D na N i na P jest ok. Obroty co jakis czas spadaja do 400 i po chwili sie podnosza do normalnej wartosci, i w tym momencie samochod dosc mocno przydymia na czarno. Spotkaliscie sie z tym ?

Panowie, doszedl nowy watek, okazuje sie, ze na zimnym silniku jest wszystko ok, jak temp. dochodzi do 80C zaczyna wariowac.
Aha swieci jeszcze swieca zarowa, czy to moze miec tez wplyw ?


Ostatnio edytowano 17 lip 2009, o 22:35 przez prusball, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2009, o 22:58 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 3995
Lokalizacja: Radom
prusball, tak.
Wtryski, regulator cisnienia na listwie, czujnik pod pedalem hamulca.. Pewnie cos jeszcze.

Proponuje zaczac od diagnozy komputerowej.

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2009, o 23:10 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:14
Posty: 78
Lokalizacja: Środa Wlkp.
ojoj to widze , ze moze poleciec niemala $ :-(

_________________
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2009, o 23:21 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 3995
Lokalizacja: Radom
Jesli sam czujnik pod hamulcem to 50 PLN ;) ale bez diagnostyki nie ma opcji...

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2009, o 09:23 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:14
Posty: 78
Lokalizacja: Środa Wlkp.
A za co ten czujnik jest odpowiedzialny ? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2009, o 12:53 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 3995
Lokalizacja: Radom
Poczytaj sobie na forum.

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2009, o 23:00 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:14
Posty: 78
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Bylem wczoraj w serwisie Boscha, zeby podlaczyli MB pod kompa, i co sie okazalo blad komunikacj :-( , i stwierdzili, ze jesli swieci sie swieca zarowa na wlaczonym silniku moze to miec jakis zwiazek z brakiem polaczenia. Jest to mozliwe ?
Powiedzieli, ze najlepiej byloby zostawic auto i zeby sprawdzili gdzie lezy przyczyna.

_________________
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2009, o 23:07 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 3995
Lokalizacja: Radom
Niemozliwe.

Jesli swieci sie swieca przy pracujacym silniku to masz:
- spalona swiece
LUB
- przekaznik od swiec.

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2009, o 23:13 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:14
Posty: 78
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Tyle, ze samochod zaraz po odpaleniu chodzi rowno, bez roznicy czy jest cieply czy zimny czy na dworze jest cieplo czy zimno :shock:

_________________
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2009, o 23:17 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 3995
Lokalizacja: Radom
prusball napisał(a):
Tyle, ze samochod zaraz po odpaleniu chodzi rowno, bez roznicy czy jest cieply czy zimny czy na dworze jest cieplo czy zimno :shock:

U mnie w dostawczaku jest tak samo, a swieca spalona.

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2009, o 23:49 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 23:05
Posty: 540
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh
podlacze sie, u mnie na zimnym tez faluja i to nawet bardzo ostatnio za pierwszym razem po odpaleniu az zgasnie a potem chodzi i im cieplejszy tym lepiej.na rozgrzanymtez jak depne raptownie na gaz to muli go trozke/myslalem ze to przeplywka ale dzis bylem na kompie i wykazalo ze o2 sensor(lambda jak domniewam)ale mechanik chce jeszcze raz sprawdzic na zimnym wiec zostawilem auto na noc u niego i jutro ide zobaczyc co tam wyszlo, czy lambda moze miec az taki wplyw na falowanie obr.?

[ Dodano: 2009-07-23, 22:53 ]
na zimnym wyszlo ze za bogata mieszanka,wiec raczej nie lambda.tym komp.nie ma co do konca wierzyc,kupilem przeplywke bosha tyle ze uzywana z c klasy 2.0 z 99 i po prubie na cieplym nie to auto i nie muli przy przyspieszaniu i nie faluje ,zobacze rano na zimnym czy bedzie ok?jak tak to bedzie cacy ,jak nie to trza szukac dalej,wrazie co moge oddac ta przeplywke sp0wrotem co jak co ale za 25f to wydaje mi sie ze lepszy oryginal niz za 30f nowa podroba

[ Dodano: 2009-07-24, 16:05 ]
no i rano odpalam i wszystko cacy ,pieknie chodzi nie faluje,duzo lepiej przyspiesza,teraz to az chce sie jezdzic! :mrgreen:

_________________
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group