W210 E270CDI srebrna eminencja
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 E270CDI srebrna eminencja
Witam
Chciałem przestawić swojego Okulara, którego kupiłem już jakiś czas temu ( na początku roku ) przez ten czas zrobiłem nim ok 5 tyś. Auto pochodzi z salonu polskiego, miało przede mną 2 właścicieli, z czego ostatni podczas 8 lat użytkowania przejechał nim ok 70 tysięcy km. Auto było przez ten cały okres garażowane. Poprawiane były tylne nadkola w związku z pojawiającą się ruda, lecz generalnie auto prezentuje się naprawdę bardzo dobrze.
*Silnik - jednostka 270CDI 170km i moment w granicach 390Nm - na trasie, auto bardzo przyjemnie płynie, kickdown pozwala bez większego stresu wyprzedzić nawet kolumnę Tirów..podróżowanie z prędkościami >160kmh nie jest uciążliwe, dosyć szybko osiąga 200kmh.. Auto wg mnie stworzone na trasy. Jazda z prędkościami rzędu 110-120kmh odwdzięcza się spalaniem na poziomie 6 litrów/100km.
Generalnie mocy zaczyna mi już trochę brakować.. początkowo szukałem e320cdi ale nie mogłem nic znaleźć co reprezentowałoby poziom przynajmniej nie agonalny.. i tak w moje ręce trafiła ta zdrowa 270tka.
PLANY:
1) Zastanawiam się nad ingerencją w moc/moment
http://www.kreatormocy.pl/katalog/merce ... di-170-km/ Zabieg nie drogi -> finalnie wykonany chip w okolice 202Km/483NM wydaje się być rozsądny.Ciekaw jestem tylko czy skrzynia wytrzyma taki moment, gdyż w 320Cdi wiem że ASB padały, szczególnie przy ostrzejszym tratowaniu.
2) Auto dosyć szybko zaczyna mi się nudzić- jesli setup pozostaje bez zmian Po głowie chodzi mi jakaś felga 17'- myslę że to będzie optymalne + tylne światła od Avangarde..
3) Za 2 tyś interwał wymiany oleju - co sądzicie o Valvoline? Jakie doświadczenia macie z olejami typu Motul, czy Liqui Moly
Poniżej parę zdjęć poglądowych auta
Chciałem przestawić swojego Okulara, którego kupiłem już jakiś czas temu ( na początku roku ) przez ten czas zrobiłem nim ok 5 tyś. Auto pochodzi z salonu polskiego, miało przede mną 2 właścicieli, z czego ostatni podczas 8 lat użytkowania przejechał nim ok 70 tysięcy km. Auto było przez ten cały okres garażowane. Poprawiane były tylne nadkola w związku z pojawiającą się ruda, lecz generalnie auto prezentuje się naprawdę bardzo dobrze.
*Silnik - jednostka 270CDI 170km i moment w granicach 390Nm - na trasie, auto bardzo przyjemnie płynie, kickdown pozwala bez większego stresu wyprzedzić nawet kolumnę Tirów..podróżowanie z prędkościami >160kmh nie jest uciążliwe, dosyć szybko osiąga 200kmh.. Auto wg mnie stworzone na trasy. Jazda z prędkościami rzędu 110-120kmh odwdzięcza się spalaniem na poziomie 6 litrów/100km.
Generalnie mocy zaczyna mi już trochę brakować.. początkowo szukałem e320cdi ale nie mogłem nic znaleźć co reprezentowałoby poziom przynajmniej nie agonalny.. i tak w moje ręce trafiła ta zdrowa 270tka.
PLANY:
1) Zastanawiam się nad ingerencją w moc/moment
http://www.kreatormocy.pl/katalog/merce ... di-170-km/ Zabieg nie drogi -> finalnie wykonany chip w okolice 202Km/483NM wydaje się być rozsądny.Ciekaw jestem tylko czy skrzynia wytrzyma taki moment, gdyż w 320Cdi wiem że ASB padały, szczególnie przy ostrzejszym tratowaniu.
2) Auto dosyć szybko zaczyna mi się nudzić- jesli setup pozostaje bez zmian Po głowie chodzi mi jakaś felga 17'- myslę że to będzie optymalne + tylne światła od Avangarde..
3) Za 2 tyś interwał wymiany oleju - co sądzicie o Valvoline? Jakie doświadczenia macie z olejami typu Motul, czy Liqui Moly
Poniżej parę zdjęć poglądowych auta
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Z tego co wiem, 370 miały wersje w manualu...a 390NM w automacie ale faktycznie -trzeba by to zweryfikować
*GraCka - dobra żona po 10 latach podobno sama odchodzi
*Ktoś ma doświadczenie z chipami w tym silniku? Nie zależy mi stricte na osiągach jako takich- bardziej chciałbym zmienić krzywą momentu.. Czytałem gdzieś że skrzynki 270/320 mogą max przenieść do 490 niutów( choć w 320 podobno inny konwerter).. nie chciałbym zrobić sztuki dla sztuki a później regenerować ASB
*GraCka - dobra żona po 10 latach podobno sama odchodzi
*Ktoś ma doświadczenie z chipami w tym silniku? Nie zależy mi stricte na osiągach jako takich- bardziej chciałbym zmienić krzywą momentu.. Czytałem gdzieś że skrzynki 270/320 mogą max przenieść do 490 niutów( choć w 320 podobno inny konwerter).. nie chciałbym zrobić sztuki dla sztuki a później regenerować ASB
Nie nie. Mi chodzi o ramki na zegary hehe. A drewno zostaje bo jednak.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2015, o 11:39 przez mietek851, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości