W210 by Piasek
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
jak sie sprawdzi jako renia a jest to pierwsza to w perspektywie ESPACE własnie 2.0 T a cewki wiem kibelek ale spoko luzik do mietka z diagnozą w ASO 400 poszło za sztukę a tu mam za 400 wszystkie nowe beru.
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
Kilka razy robiłem podejście do Espace i zawsze jakoś się temat rozchodził. Jeszcze nie mam tak licznej rodziny abym tyle przestrzeni potrzebował i ta deska digital: stale wszystko miga, stale jakieś wartości cyfrowe się zmieniają, no stresuje mnie to normalnie tymi wyświetlaczami. Nie ma jak to spokój analogowego okrągłego zegara pokazującego 90 a nie migającego 89-90-91-90-89-90... i jakichś cegiełek obrotów, cegiełek paliwa i cegiełek temperatury stale się zmieniających. Dzieła "dopełniają" wyświetlające się co rusz komunikaty wszystkiego co zrobiłeś: włączyłeś światła, wyłączyłeś światła, włączyłeś wycieraczki, wyłączyłeś wycieraczki, otworzyłeś drzwi, zamknąłeś drzwi, nie zamknąłeś klapy bagażnika, możliwe oblodzenie, olej ok, może przerwa na kawę, idź się wysrać, spier*alaj ...
Żeby nie to nadal miałbym Scenica II FL jakiego miałem bo był znacznie bardziej komfortowy od obecnej Zafiry B i miał przyjemniej pracującą skrzynię biegów
Żeby nie to nadal miałbym Scenica II FL jakiego miałem bo był znacznie bardziej komfortowy od obecnej Zafiry B i miał przyjemniej pracującą skrzynię biegów
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Też użytkuje Scenica I FL miał być do wożenia rodzinki bo te wygodniej pakować bobasy itp.
Ale jak już są na tyle duże ze sama się pakują na fotele to jednak w dalsze trasy jeżdżę okiem bo wygodniejszy i bardziej pakowny. DP0 czasem irytuje, bo niby adaptacyjna ale czasem strasznie głupia
Myślałem o zamianie na II FL tez z 2.0, ale ASB chyba jest taka sama jak w I FL i jest zdecydowanie szerszy, inni uznaliby to za plus, ale moją żona się obawia
Ale jak już są na tyle duże ze sama się pakują na fotele to jednak w dalsze trasy jeżdżę okiem bo wygodniejszy i bardziej pakowny. DP0 czasem irytuje, bo niby adaptacyjna ale czasem strasznie głupia
Myślałem o zamianie na II FL tez z 2.0, ale ASB chyba jest taka sama jak w I FL i jest zdecydowanie szerszy, inni uznaliby to za plus, ale moją żona się obawia
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
I do momentu aż nie będziesz potrzebował to nie pchaj się w duże auto...powiem na swoim przykładzie, mamy jednego z największych VANów, ale powoli zastanawiamy się nad zmianą i jedynymi warunkami jest duży silnik,dużo miejsca i brak rdzy(czyli to co mamy teraz żeby nie zamienić na gorsze, bo silnik 3,8, miejsca tyle że jadąc na urlop otwieram klapę bagażnika i wrzucam wszystko co pod ręką jest nie licząc się z miejscem a rdza jedynie na przetartym elemencie bo jakoś od roku czasu nie ma kiedy go zrobić ) no i jest problem...Piasek pisze:Jeszcze nie mam tak licznej rodziny abym tyle przestrzeni potrzebował
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
Update mały, dawno nic nie było więc coś się dzieje
powoli wolną chwilą składam w całość.
Czekam na paczkę z ASO z uszczelkami do błotników i pod relingi, lampę stopu już mam tylko że z całą klapą, szkoda mi jej bo ładna ale będę musiał poświęcić dla dobra swojego
na dniach dalsze postępy
powoli wolną chwilą składam w całość.
Czekam na paczkę z ASO z uszczelkami do błotników i pod relingi, lampę stopu już mam tylko że z całą klapą, szkoda mi jej bo ładna ale będę musiał poświęcić dla dobra swojego
na dniach dalsze postępy
- Załączniki
S210 E240 02' LPG
W126 280SE 82' MegaSquirted
W126 280SE 82' MegaSquirted
Ech, miło tak popatrzeć
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Nie no, płakać za nim nie będę (dla mnie to tylko auto) choć z rozrzewnieniem go wspominam bo na prawdę dostarczył mi tylko samych pozytywnych wrażeń.
A podziwiam szczerze obecnego posiadacza bo dużo serca, sił i środków poświęca aby go jak najdłużej w dobrej kondycji zachować. Tak się rodzą legendy, kto wie czy za paręnaście lat nie zobaczymy go gdzieś na zlocie, wystawie, już na żółtych i nadal w świetnej kondycji.
A podziwiam szczerze obecnego posiadacza bo dużo serca, sił i środków poświęca aby go jak najdłużej w dobrej kondycji zachować. Tak się rodzą legendy, kto wie czy za paręnaście lat nie zobaczymy go gdzieś na zlocie, wystawie, już na żółtych i nadal w świetnej kondycji.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Piaseczku, ale nie gadaj sentyment do oka jest
Inaczej nie odwiedzał byś juz forum, a na przejeżdżające w210 patrzyłbyś z pogardą
Inaczej nie odwiedzał byś juz forum, a na przejeżdżające w210 patrzyłbyś z pogardą
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Jest, oczywiście że jest. Jeżeli jeszcze mi się trafi jakiś ciekawy i rokujący, 2x się zastanawiał nie będę. Przed Mercem hamuje mnie tylko UC i jego nieżyciowe stawki akcyzowe.
Tyle że obecnie jestem na etapie rodziny, małych dzieci, budowy, dlatego raczej coś rodzinne na bazie małego dostawczaka typu Berlingo/Partner/Caddy w grę wchodzi bo to są na prawdę bardzo poręczne, użyteczne i wygodne samochody dla takiego przeznaczenia. Rowerki czy sprzęt plazowy albo wózek z gondola wrzucisz a jak trzeba to i pół tony cementu
I jak już w/w się zmaterializuje to następny, już typowo dla mnie:
- W123 najlepiej coupe ale samym poczciwym klekotem W123 w sedanie lub kombi nie pogardzę. Takiego już żeby go na żółtych zarejestrować i nie chrzanić się z jakimiś OC, przeglądami i innym badziewiem. Na letnie weekendowe przejażdżki z łokciem
Tyle że obecnie jestem na etapie rodziny, małych dzieci, budowy, dlatego raczej coś rodzinne na bazie małego dostawczaka typu Berlingo/Partner/Caddy w grę wchodzi bo to są na prawdę bardzo poręczne, użyteczne i wygodne samochody dla takiego przeznaczenia. Rowerki czy sprzęt plazowy albo wózek z gondola wrzucisz a jak trzeba to i pół tony cementu
I jak już w/w się zmaterializuje to następny, już typowo dla mnie:
- W123 najlepiej coupe ale samym poczciwym klekotem W123 w sedanie lub kombi nie pogardzę. Takiego już żeby go na żółtych zarejestrować i nie chrzanić się z jakimiś OC, przeglądami i innym badziewiem. Na letnie weekendowe przejażdżki z łokciem
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Miło mi że wam sie podoba. Wyznaję zasadę taką: wolę auto zadbane i drożej zapłacić na wstępie i potem tylko dbać niż zajeżdżonego i dokładać co trochę i wychodzi tyle co zadbane Staram się dbać o auto tak żeby bezawaryjnie jeździło i jak na razie nie mam zastrzeżeń. Auto nie stoi, tylko jeździ i robi trasy. Ciągiem czasami robię i 400-500 kilometrów, a przerwa wiadomo po co jest nawet go nie gaszę. Auto służy dzielnie i nie boję sie jechać w dalekie trasy. Dlatego takie sprawy eksploatacyjne jak oleje, filtry są bezprzecznie wymieniane na czas. Opony wymieniłem bo nie uznaję półśrodków. Teraz w styczniu szykuję sie do dużego serwisu gazowego i wymiany świec zapłonowych. To co wyszło na nadwoziu to usunąłem i zabezpieczyłem.
Jak dbasz tak masz
No i fotki:
Jak dbasz tak masz
No i fotki:
- Załączniki
S210 E240 02' LPG
W126 280SE 82' MegaSquirted
W126 280SE 82' MegaSquirted
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości