S210 E200 1996 - Gertruda
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
To jeszcze nie koniec :>
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Rozebrane, tapicerki piorą się.
Na pierwszy rzut oka wnetrze prawie bez rdzy ...
Ale jesli juz sie pojawi to robi spustoszenie
Mocowania zderzaka nie miały się czego trzymać
Z drugiej strony to samo oraz dno kieszeni bocznych, głównie przez zatkane odpływy.
Natomiast w okolicy mocowania zderzaków, chyba z wody spływającej z nadkola.
Reszta pasa pod zderzakiem bez uszkodzeń, jedynie miejsca przy nadkolach.
Na pierwszy rzut oka wnetrze prawie bez rdzy ...
Ale jesli juz sie pojawi to robi spustoszenie
Mocowania zderzaka nie miały się czego trzymać
Z drugiej strony to samo oraz dno kieszeni bocznych, głównie przez zatkane odpływy.
Natomiast w okolicy mocowania zderzaków, chyba z wody spływającej z nadkola.
Reszta pasa pod zderzakiem bez uszkodzeń, jedynie miejsca przy nadkolach.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 11:52 przez namngo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
W moim w porę zareagowałem ale też już w tym miejscu całe płaty pokrycia farbą/konserwantem fabryczne odchodziły a pod spodem ruda wesoło gościła. Ale poza 2-3 mocniej nadgryzionymi punktami jeszcze powierzchowna. Po zeszlifowaniu Brunox (wyrzucenie pieniędzy) chyba ze 4x malowałem, potem poliuretan z utwardzaczem a na koniec Elastometal.
To takie wredne miejsce: wali się woda z błotem z pod kół a umyć tego nie ma opcji bez podniesienia auta albo demontażu zderzaka.
To takie wredne miejsce: wali się woda z błotem z pod kół a umyć tego nie ma opcji bez podniesienia auta albo demontażu zderzaka.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Po wszystkim chyba założę chlapacze
Mata butylowa już czeka ...
Mata butylowa już czeka ...
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Ktoś już tu kiedyś to zrobił. Okular z chlapaczami wygląda tak:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... %82owa.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... %82owa.jpg
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Myślałem o czarnych
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Trochę lepiej, dobrze że u mnie już rudej nie będzie widać jak u tego na zdjęciu
Ciekawe czy W210 zatopiony w bursztynie też by rdzewiał?
Ciekawe czy W210 zatopiony w bursztynie też by rdzewiał?
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Z tego co tu pisali jakie inwestycje czynili w zabezpieczenia antykorozyjne... choćbyś i w bursztynie zatopił i tak zgnije.
Wszystkiemu winna kiepskiej jakości stal użyta do produkcji blach i pozostałych elementów konstrukcyjnych nadwozia
Wszystkiemu winna kiepskiej jakości stal użyta do produkcji blach i pozostałych elementów konstrukcyjnych nadwozia
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Piasek nie polecasz Brunox'u? Ladnie zadzialales, u siebie musze w koncu zdjac zderzak, ale az sie boje co tam zastane. U kolegi stoi poliftowy anglik i przy tych slizgach do zderzaka sa takie dziury, ze pięść mozna wsadzic.
S210 320 CDI Avantgarde
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Brunox może i jest dobry ale wymaga warunków: ciepło i sucho. Wystarczy wilgoć w powietrzu i wszystko spłynie. U mnie po pierwszym nałożeniu rano miałem fioletowy bruk pod autem a miejsca pokryte brunoxem zarudzone korozją. Czyściłem wszystko i od nowa nakładałem już w garażu (3x). Tam musi być coś co dobrze wiąże, trwale przylega i jest przede wszystkim wodoodporne na każdym etapie. Jak poliuretan z utwardzaczem: na mokre możesz kłaść a jak wyschnie to tak przywiera że młotem nie odkujesz a z drugiej wszystko inne co na to nałożysz trzyma się idealnie (a nie jak na Hamerite gdzie wszystko na tym się waży)
Poza tym Brunox (z tego co mówi producent) to preparat do aplikowania na rdzę, a nie na oczyszczone z niej powierzchnie. Co jednak nie zmienia faktu że musi być sucho i ciepło do czasu aż pokryjesz go kolejną warstwą preparatów odpornych na warunki atmosferyczne.
Poza tym Brunox (z tego co mówi producent) to preparat do aplikowania na rdzę, a nie na oczyszczone z niej powierzchnie. Co jednak nie zmienia faktu że musi być sucho i ciepło do czasu aż pokryjesz go kolejną warstwą preparatów odpornych na warunki atmosferyczne.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Mam pewien dylemat, bo sam się zastanawiam nad wygłuszeniem podłogi
Ale czy mata butylowa w przypadku tak rdzewiejącego auta nie będzie strzałem w kolano?
W przypadku pojawienia się rdzy pod matą ciężko będzie ją zauważyć a tym bardziej usunąć.
Ale czy mata butylowa w przypadku tak rdzewiejącego auta nie będzie strzałem w kolano?
W przypadku pojawienia się rdzy pod matą ciężko będzie ją zauważyć a tym bardziej usunąć.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Też miałem takie obawy dlatego najpierw blachara i konserwacja. Jeśli dobrze położę matę to teoretycznie zabezpieczę przed wilgocią. Butylową kupiłem z klejem. W niektorych miejscach zarzucę jeszcze piankę, też na taśmie. Mam nadzieje że nie przesadzę i założe tapicerki na swoje miejsce
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
jak porządnie zabezpieczysz powierzchnie problemy z korozją może wystąpią... za 8-10 lat. Ale to już nie będzie twoje zmartwienie. Jak słabo zabezpieczysz lub partacko zrobisz purchle masz za rok, za kolejny już dziury na wylot.perys92 pisze:Mam pewien dylemat, bo sam się zastanawiam nad wygłuszeniem podłogi
Ale czy mata butylowa w przypadku tak rdzewiejącego auta nie będzie strzałem w kolano?
W przypadku pojawienia się rdzy pod matą ciężko będzie ją zauważyć a tym bardziej usunąć.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Chyba dla pewności sprawdzę za rok
Aczkolwiek w moim przypadku to co było zżarte to zaczęła się od zewnątrz auta, pod zderzakiem, od wewnatrz nie było tego widac. W środku zeżarła blachę w kieszeniach przy odwodnieniach bo słabo spływało. Więc jesli w srodku bedzie mata, to chyba bardziej o zewnetrzne poszycie bym się martwił.
Aczkolwiek w moim przypadku to co było zżarte to zaczęła się od zewnątrz auta, pod zderzakiem, od wewnatrz nie było tego widac. W środku zeżarła blachę w kieszeniach przy odwodnieniach bo słabo spływało. Więc jesli w srodku bedzie mata, to chyba bardziej o zewnetrzne poszycie bym się martwił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości