no właśnie znalazłem próg ze słupkiem i kawałkiem podłogi, którą też muszę załatać w okolicy progu. Ale jak wytnę słupek z progiem i 10 cm podłogi to chyba mocno nadwyrężę budę i boję żeby się nie złamał
Kolego mam taki caly lewy próg od naprawdę zdrowego auta którego pocięliśmy wstawiasz dajesz antykorozyjna i bajka. Prawego juz nie ma bo poszedł do naszego auta. Jest tylko jeden problem to jest cały długi próg ze słupkiem do połowy i tylnym nadkolem wiec kawałek tego jest i nie sposób tego wysłać. Jak byłbyś zainteresowany to napisz na priv to wyślę ci tego zdjęcia. Napewno taki element wytrzyma dużo dłużej niż nowe tłoczone zamienniki.
Mercedes W210 2.9TD 96r sedan srebrny gniotek
WDB2100171A216425
lancer pisze:no właśnie znalazłem próg ze słupkiem i kawałkiem podłogi, którą też muszę załatać w okolicy progu. Ale jak wytnę słupek z progiem i 10 cm podłogi to chyba mocno nadwyrężę budę i boję żeby się nie złamał
Wycinaj tylko to co naprawdę musisz wymienić, nie to co masz lub możesz mieć, przecież to co kupisz też może być pocięte.
lancer pisze:Jak jest mocowany przedni błotnik do progu ? U mnie były jakieś blachowkręty ale wkręcone w próg reszt nie było bo zgniło ....
Wszystka miałeś tak jak miało być.
Błotnik na dole ma taki rant z miejscem na śruby.
Niżej masz zdjęcia mojego podgnitego błotnika i próg ze ściągniętym błotnikiem:
lancer, To są gwintowane metalowe tuleje, w które wkręcasz śruby mocujące błotniki.
Nigdy ich nie wyciągałe ale wyglądają jakby były wkręcone w poszycie progu a nie wspawane.
Nigdy tego nie używałem, ale ten brunox jakoś do mnie nie mówi
A moi przedmówcy chyba dość wyraźnie opisali swoją opinię.
Psiknij to Dinitrolem RC900 , tego też osobiście nie używałem ale kilku chłopaków z naszego forum mocno go chwili, z resztą, nie tylko Oni.
Niestety cena wyższa od innych.