Moja korozja

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

acor504w
Posty: 18
Rejestracja: 4 cze 2012, o 20:48
Lokalizacja: Warszawa/Ostrowiec

Post autor: acor504w »

Koledzy a mam pytanie? otóż jest dużo postów jak i zdjęć na temat odnawiania spodu w210 lub też całego auta i przebieg całego zabiegu a czy jest tu na forum jakieś info jak wygląda takie "zregenerowane" auto np po dwóch zimach? pytam bo jestem ciekaw na ile takie profesjonalne zabiegi dają efekt..pozdr.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Dają na tyle na ile porządnie zrobione. Jak dokładnie umyjesz i oczyścisz - potrzyma 3-4 lata.
Jak zapacykują po wytarciu szmatą tłusta od oleju - wylezie po roku.
acor504w
Posty: 18
Rejestracja: 4 cze 2012, o 20:48
Lokalizacja: Warszawa/Ostrowiec

Post autor: acor504w »

no bo widzisz często gęsto słychać ze te blachy w w210 i tak będą gnić bo ponoć korodują same w sobie od środka, np. mi robili konserwacje spodu, nie mówię, że była to konserwacja profesjonalna ale miałem na podłodze taki rudy nalot i gość co mi robił wszystko zamazywał jakimś silnym ponoc preparatem co wiąże rdzę i przed nałożeniem warstwy ochronnej jak baranek pojechałem upewnić się czy tylko nie przykrywa tej rdzy barankiem, okazało się ze zrobił to przyzwoicie a mimo to po roku na tych takich grubych spawach zaczyna powoli prześwitywać ruda.
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

bo o spawy trza zadbac a nie gluty zostawic....... :wstyd:
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

acor504w pisze:i gość co mi robił wszystko zamazywał jakimś silnym ponoc preparatem co wiąże rdzę
Wszystkie preparaty to szajs, jesli rdzy nie usuniesz mechanicznie: szczotką, piaskiem czy zwykły flexem. Do tego wycięcie chorych fragmentów i wspawanie nowych- bez tego pewnie sie nie obejdzie.
Ogólnie żeby porządnie zrobić to jest naprawdę kupa roboty i przeważnie zwykłe pacykowanie to kant du..y i szkoda roboty tylko.
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
acor504w
Posty: 18
Rejestracja: 4 cze 2012, o 20:48
Lokalizacja: Warszawa/Ostrowiec

Post autor: acor504w »

czyli panowie uogólniając, te wszystkie preparaty prosto na rdze które ponoć muszą zajść w reakcje żeby zahamować korozje to jedna wielka lipa? szkoda bo właśnie potraktowałem doły drzwi tam pod listwą (po to żeby nie wychodziło na zewnętrzną stronę bo było rude w niektórych miejscach po tym jak rok temu lakiernik robił ranty mam wrażenie nie nawet nie z ciągnął owej listwy - taki fachowiec :) a mi przy odbiorze nie przyszło do głowy żeby tam zajrzeć ) takim preparatem na to baranek lakier i bezbarwny.
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

generalnie to nie do końca że wszystkie specyfiki są "be"

jeśli mam tak wyżarte jak u mnie na słupkach przy dachu to już powinniśmy to raczej ciąć i spawać, i co ważne to co wspawaliśmy trzeba zabezpieczyć!!!! podkład reaktywny z kwasem fosforowym. Podkład ten jest kwaśny więc trzeba go oddzielić epoksydowym i to w miare od razu prawie wet on wet.

NIGDY szpachli na gołą blachę inaczej korozja sama została sprowokowana.

potem wszystko zlewamy środkiem do profili zamkniętych ( nie widziałem żeby pod tłustym coś rdzewiało)

bardzo dobrym rozwiązaniem jest konserwacja RUST CHECK z gwarancją 2 letnią. Widziałem poloneza CARO, który nie miał rdzy. Tylko dlatego że właściciel od nowości co 2 lata inwestował 600 pln na konserwację w tym systemie
http://www.rustcheckcorolon.pl/wszystko-o-rust-stop

Obrazek

Piasek dla ciebie i twej udręczonej duszy,...... złożony przód
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

a wczoraj zrobiłem felgi na zimę

poniżej efekty wczorajszego dorwania się do pistoletu

Obrazek

Obrazek
Tu wybrałem kolor 606 ahorngelb z palety mercedesa ;)

jak mi się kolorek znudzi to na następną zimę się przemaluje
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
pająk
Posty: 92
Rejestracja: 26 sty 2015, o 19:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pająk »

No elegancko wyszło, zobaczymy jak założysz :P
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

na ten efekt przyjdzie nam poczekać jeszcze ze 2 miesiące
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Moja korozja

Post autor: bonifacq »

Ciekawe co się stało z tym ambitnym projektem
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Moja korozja

Post autor: Piasek »

Pewnie jak w większości - po pierwszej zimie znowu pojawiły się purchle a co za tym idzie auto w ogłoszeniu :)
Awatar użytkownika
perys92
Posty: 643
Rejestracja: 8 lis 2014, o 13:45
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Moja korozja

Post autor: perys92 »

Widziałem jakiś czas temu części blacharskie do W210 własnie w takim kolorze. Podobny jeździ też w moich okolicach, muszę się mu przyjrzeć :)
KKrzysztof
Posty: 106
Rejestracja: 4 gru 2017, o 18:40
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Moja korozja

Post autor: KKrzysztof »

faktycznie projekt mega fajny :) może kolega sobie dziewczynę poszukał to wiecie auto idzie do garażu :)

no nic :) dzięki takim projektom wiem, że nie tylko ja jestem szurnięty :)
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Re: Moja korozja

Post autor: lancer »

Auto już ukończone dawno temu. Po 6 latach wyszły dwa purchle na drzwiach kierowcy. Po remoncie zrobiło się bardzo nudne auto. No i żeby nie było że ma tylko jeździć, tak więc poszedłem w kierunku dozbrojenia auta. Zamontowany oryginalny hak orisa, Webasto air top 2000, radio 2 din Blaupunkt sc370, no i fotele grzane (ale nie grzeją coś z wiązką) tak więc sobie dłubię przy nim. "Pogłoski o sprzedaży" były prawdziwe więc nie zaprzeczam. To efekt nacisków ministra finansów w moim domu, ale jest to nieaktualne. Nie było mnie tutaj za często z prostego powodu, po tej naprawie auto nie miało ani jednej usterki. Oczywiście do dzisiaj, po małych przymrozkach szlag trafił wszystkie 4 sprężyny gazowe. Plany na przyszłość to rozebrać napęd, czyli silnik skrzynia zrobić komorę silnika bo to nie było robione wcześniej. No i może zmiana koloru? W domu mówią że może niebieski? Dodatkowo mam jeszcze inne auto które wymaga większej uwagi ale powoli już je rozumiem.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości